Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een warme zomermiddag..

U leest om dit moment het verhaal Een warme zomermiddag. gepost door Virgyni Krusse. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Virgyni Krusse
Gepost op: 2006-12-25

Verhaal:

Een warme zomermiddag.
Een warme zomermiddag.

Een warme zomermiddag en ook nog zondag, ik lummelde maar wat achter mijn pc, verveelde me.
Stond op om maar weer eens thee te zetten.
Teruggekomen, het glas hete thee voorzichtig naast de monitor op tafel gezet.
Ging weer zitten en zag dat er een klein chatvenstertje was verschenen, met een woordje erin, hoi.
Misschien zou dit mij enige afleiding bezorgen hoewel, geen idee waar het venstertje bij hoorde, ik typte terug, hoi.
Ben je onderdanig type hij, met de naam Koos45?
Ik veerde op, onderdanig, hoezo, bijna had ik, nee getypt, maar ik bedacht dat het gesprek dan mogelijk te einde zou zijn, dus ik typte, ja.
Goed zei hij, hoe oud ben je?
20 typte ik naar waarheid.
En hoe zie je eruit, vroeg Koos45.
Donker haar, bruine ogen, 1,80m en 6okg , zei ik via het venstertje.
Klinkt mooi, typte hij terug.
Ik wist niet wat hierop te zeggen, dus typte ik even niets .
Cupmaat? Verscheen er in het venstertje.
Wat had hij ermee te maken dacht ik, met de maat van mijn borsten.
Maar ik typte, 75b.
Lekker, meldde hij en geschoren?
Bijna had ik het venstertje weggeknipt, ging dit niet wat ver, hoe ik mijn schaamhaar behandelde?
Maar, bedacht mij weer en typte, ik heb een streepje.
Dat moet eraf typte hij, kan je dat nu meteen doen?
Ik schoot in de lach, wat was dit voor een site en wat was dit voor een gesprek?
Alsof ik zomaar even mijn streepje eraf zou halen, wat haalde hij zich in het hoofd?
Maar toch, ondanks mijzelf, wilde ik ook gehoorzamen en gaf het mij een speciaal gevoel, het gevoel, dat een ander uitmaakt wat jij doet en dat je zonder meer gehoorzaam bent, hoe kon dit toch zo spannend en opwindend zijn?
Wacht even, typte ik dan ga ik dat doen.
Goed, typte hij, maar vlug een beetje dan.
Ik voelde me gekoeioneerd, dat hij er ook nog achter zei, en vlug een beetje, bijna was ik kwaad geworden, maar hield me in zonder te weten waarom.
Ik stond op, kon natuurlijk even wachten en dan terugkomen met de melding dat ik mijn streepje had verwijderd, maar ik begaf me naar de badkamer, deed mijn rokje en slipje uit, pakte het scheermesje waarmee ik mijn onderbuik soms van overtollig haar ontdeed en spoot wat scheercrème op mijn streepje.
Een paar halen waren genoeg, zoveel haar was het ook niet, ik veegde het overtollige schuim weg en trok mijn slipje en mijn rok weer aan.
Ging terug naar het scherm met het piepkleine chatvenstertje en typte, het is eraf.
Prima zei hij en hoe voelt het, beter zo hè?
Ja, loog ik, want inwendig kwaad op mezelf, dat ik zo met me liet sollen, door een volslagen onbekende man en wie weet was het ook nog een snotaap van 14 of een viezerik van 60.
Kleed je uit, stond er opeens, ik keek er met verbazing en ontzetting naar en wist niet wat te doen.
Natuurlijk, hij kon me niet zien, als ik hier naakt zou zijn, maar het voelde alsof hij het zou kunnen zien en het voelde vreemd, omdat ik eraan wilde gehoorzamen, tegen het beeld in dat ik van mezelf had, een assertieve vrouw, die niet op haar mondje gevallen was en goed voor zichzelf op kon komen.
Ik kleedde me uit, nam nu naakt, weer plaats achter het pc scherm.
Ik ben naakt typte ik naar waarheid.
Goedzo, berichtte hij terug en je noemt me voortaan Meester, heb je dat begrepen, slavin?
Ik schoot weer in de lach, slavin..., in welke tijd leefde die man eigenlijk?
Maar toch typte ik, ja Meester.
Prima, zei hij en zijn je tepels al hard?
Nee typte ik hoezo?
Want tot heden had het gesprek mij nog weinig aanleiding gegeven tot harde tepels.
Maak ze hard, luidde zijn bevel en vergeet niet om Meester te typen.
Ja Meester typte ik, maar ik twijfelde of ik het ook echt zou doen, het ging wel ver, terwijl ik me al afvroeg, waarom ik ooit zover had willen gaan met deze onbekende.
Maar ik beroerde mijn tepels toch, het duurde niet lang of ze stonden ontwaakt vooruit, wachtend op wat komen zou.
Zijn ze al hard, typte hij?
Ja Meester zei ik, al enigszins gewend, dat Meester aan het einde van elke zin moest komen.
Ben je geil vroeg hij?
Ik stond nu echt op het punt om het schermpje weg te knippen, ik had me dan wel verveeld, maar misschien was dit ook weer teveel afleiding.
Maar was ik geil, vroeg ik me af, toch wel een beetje, het wond me op, hoewel ik het niet graag toegaf aan mezelf, dat het me opwond om zo behandeld te worden.
Een beetje Meester, typte ik.
Voel eens aan je kutje, typte hij terug, ben je al nat?
Ik voelde tussen mijn benen, het jeukte, nog een beetje van het scheren, en ja mijn kutje had blijkbaar beter opgelet dan ik zelf, ik was tot mijn verbazing, nat.
Ja Meester typte ik, ik ben nat.
Goedzo, typte hij goedkeurend, stop er maar een vinger in.
Op dat moment knipte ik het venstertje weg, zomaar, zonder er bij na te denken, ik liet hem alleen en hij mij, met mijn gedachten en een veranderd zelfbeeld....


Aantal keer bekeken: 15136
Waardering: 6.02 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online