Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Eerst Grote vijand, daarna beste vriend .

U leest om dit moment het verhaal Eerst Grote vijand, daarna beste vriend gepost door Jade Achternaamloos . Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Jade Achternaamloos
Gepost op: 2010-7-13

Verhaal:

Eerst Grote vijand, daarna beste vriend
Er is een nieuw meisje op school, Esmee.
Lulu kijkt niet naar Esmee, Esmee hoort bij de FashinGirls, het meidengroepje van school dat Lulu zo erg haat!
Lulu weet zelfs niet eens hoe Esmee noemt! ( Pas later weet ze haar naam )Esmee zit ook in 5A, Lulu in 5B.
Lulu gaat op msn.
Ze kijkt even rond op de site of dat er niemand online is uit haar stad ( ze chat graag met mensen die ze niet kent om dan vriendinnen te worden ).
Er is maar één iemand online, genaamd Esmee.
Lulu chat met haar.
Ongeveer 11 maanden later heeft ze nog steeds contact met Esmee. Lulu ziet staan dat Esmee een webcam heeft.
Lulu vraagt aan Esmee of ze haar cam wil aanleggen, want Lulu is razendbenieuwd hoe Esmee er uit ziet.
Esmee legt haar webcam aan en Lulu schrikt zich een hoedje!
Haar chatvriendin is haar vijand!
Het volgende schooljaar zijn Lulu en Esmee dikke vriendinnen, en ze zitten samen in klas! Esmee wist al de hele tijd dat Lulu haar chatvriendin was, maar ze had niks gezegd tegen Lulu, want ze wou dikke vriendinnen worden met haar, en ja, dat is gelukt!


Aantal keer bekeken: 3792
Waardering: 5.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online