Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Eerst zwart hoertje daarna mijn vrouwtje.

U leest om dit moment het verhaal Eerst zwart hoertje daarna mijn vrouwtje gepost door Frank. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Frank
Gepost op: 2007-4-5

Verhaal:

Eerst zwart hoertje daarna mijn vrouwtje
Ik ben een jonge veertiger en mag wel van mezelf zeggen dat ik een fervente prostituéebezoeker ben, gemiddeld toch zo'n 2 keertjes in de maand doe ik wel eens beroep op hun diensten, meestal bij meiden die privé ontvangen en nu en dan bezoek ik ook wel eens een club.
Niet omdat mijn vrouwtje frigide of zo is, maar ik vind het wel een kick om af en toe eens een andere vrouw te verwennen.

Een paar maanden terug had ik via een vrouwtje die escorte doet (bijna een vriendin geworden) twee stripjes viagra gekocht. Het eerste blauwe pilletje heb ik natuurlijk bij haar moeten uittesten en hoewel ik nog geen last heb van erectiestoornissen, was het verschil duidelijk merkbaar, mijn pik was effectief stijver dan anders
en ook een tweede neukbeurt behoort vlugger tot de mogelijkheden.
Het tweede pilletje heb ik een dagje later gebruikt bij mijn vrouwtje buiten haar medeweten om. Na de beurt vroeg ze me wat mij scheelde, het was lang geleden dat ik haar blijkbaar nog zo goed geneukt had. Het pilletje werkte blijkbaar de volgende ochtend nog, want ik werd wakker toen mijn vrouw mijn halfstijve pik aan het strelen was, binnen de kortste keren was hij weer op volle oorlogssterkte en ze vroeg me om haar nog eens te neuken. In lepeltjespositie haar kutje van achteren nog eens geneukt en na een paar minuutjes haar poesje nog maar eens een keertje volgespoten.
Een uurtje later vertrok ze zo opgewekt als maar kon naar haar werk, waarvoor viagra al niet goed is.

Die avond moest ik naar een vergadering en meestal zeurt mijn vrouw dan de oren van mijn hoofd dat ik alweer niet thuis ben en dat ik het zeker niet te laat moet maken, maar blijkbaar was haar opgewekte bui nog niet voorbij, want niets van dat alles.
De vergadering verliep gemoedelijk en rond 10 uur was ze afgelopen, toen ik mijn papieren in mijn valiesje opborg, zag ik mijn strips viagra die ik voor mijn vrouwtje verborgen hield en kreeg ik wel zin om het derde pilletje eens bij een andere meid te proberen. Eerst nog een paar pilsjes gedronken en ondertussen een nieuw blauw pilletje geslikt. Rond een uur of 11 was het tijd om naar huis te gaan, echter niet voor mij want ik stopte bij een bar waar ik al een paar leuke ervaringen had.

Ik stapte binnen en bestelde me een pilsje, terwijl ik aan het rondkijken was welke meisjes er waren, het was al een tijdje geleden dat ik daar nog eens binnengeweest was en het aanbod meisjes was eerder pover te noemen. Een die niet om aan te zien was en het tweede (een prachtige blonde meid nochtans) was ik al eens bijgeweest en daar mocht je bijna niet aankomen. Ik dacht al bij mezelf, dat wordt hier niets. Opeens kwam een leuk negerinnetje gekleed in een kort rokje en een topje, uit de keuken en na een kleine aarzeling kwam ze zich aan me voorstellen. Tot mijn grote verbazing sprak ze perfect Nederlands, mijn laatste ervaring met een negerinnetje was echter niet van dien aard dat ik echt happig was om mijn centen aan haar te besteden. Ik trakteerde haar uit beleefdheid een piccolootje aan de bar en we hadden een leuk gesprekje. Ze vertelde me dat ze vroeger nog in een privé-huis had gewerkt en dat het pas haar tweede dag was dat ze in een bar werkte. Zo nu en dan krijg ik een voorzichtig zoentje van haar en ze had er ook geen probleem mee dat ik mijn hand op haar dijen legde. Ik was aan het twijfelen of ik haar toch niet een flesje in het salon zou trakteren en toen haar glas leeg was en ze me vroeg wat ze nog mocht drinken, haalde mijn geilheid de bovenhand en zei ik dat het gerust een fles mocht zijn.

Ons samen in de zetel van het salonnetje gevleid en onder het drinken van een glaasje ons gesprekje verder gezet, intussen een paar tongzoenen uitgewisseld en met mijn handen wat op verkenning gegaan. Ik stak mijn handen in haar topje en streelde zachtjes haar borstjes, toen ik met mijn hand lang haar dij omhoog ging en ik bij haar slipje terecht kwam, streelde ik haar kutje doorheen haar slipje en ze protesteerde hiertegen niet, integendeel ze scheen het wel leuk te vinden. Ik werd iets vrijpostiger en duwde haar slipje opzij, ik streelde voorzichtjes haar inmiddels natte poes terwijl we hevig aan het tongzoenen waren. Echter toen ik probeerde haar poesje te vingeren, zei ze me dat het niet mocht. Daarna nog verder wat gedronken en wat geflirt, ik deed haar topje ietwat naar beneden zodat ik één van haar borstjes kon zoenen, toen ik haar lekkere tepel zachtjes begon te zuigen en met mijn hand opnieuw haar poesje streelde, voelde ik dat ze natter en natter werd. Voorzichtjes nog eens geprobeerd een vingertje in haar poesje te duwen en in plaats van een weigering deed ze haar benen iets meer open, alleen mocht ik niet te diep gaan. Haar zo wat verwent en het was meer dan duidelijk dat ze ervan genoot, toch maar iets verder mijn vingers in haar poesje geschoven en ik kwam haar g-plekje tegen, dat zachtjes wat gestreeld en ze werd met de minuut geiler en natter. Daarna even een rustpauze ingelast, maar ik kon toch niet van haar lekkere borsten blijven, ik vroeg haar of het topje uitmocht, ondeugend zei ze me dat ik dan ook mijn overhemd moest uitdoen. Geen probleem en algauw zaten we in ontbloot bovenlijf. Mijn viagrapilletje had ondertussen zijn volle uitwerking gekregen, want ze merkte dat mijn stijve pik in mijn jeans gevangen zat. Ze deed die open en stak haar hand in mijn boxer om die eens te voelen, ze streelde hem zachtjes en vroeg me om mijn broek uit te doen. Wel moest ik eerst plassen en deed dus eerst mijn kledij weer wat ordentelijk om door de bar naar het toilet te gaan, zij moest ook blijkbaar want ze deed haar topje aan en tippelde me achterna. Als gentlemen liet ik haar voorgaan en tot mijn verbazing liet ze met opzet haar deur open om me van haar plas te laten meegenieten, mmmm ik werd er zowaar nog geiler door. Terwijl ik plastte moest ze blijkbaar nog even iets gaan halen in de keuken en toen ik terug in het salonnetje kwam, zag ik dat er een condoom op het tafeltje lag, schijnbaar was ze meer van plan dan waar we al mee bezig waren.
Oké waar waren we gebleven vroeg ze me met een glimlach, hemd en topje vlogen aan de kant en ze vroeg me mijn broek uit te doen. Van mijn kant alleen op voorwaarde dat ze dan ook haar rokje en slipje uitdeed, een nog mysterieuzer glimlacht verscheen op haar mondje terwijl ze haar rokje uitdeed, ze had haar slipje als uitgedaan terwijl ze in de keuken was en zo keek ik meteen op haar mooie zwarte kutje. Mijn pik begon meteen weer in mijn broek te groeien en het was dringend tijd om die uit zijn gevangenschap te verlossen. Ik deed mijn jeans en mijn boxer uit en mijn lul stond inmiddels kaarsrecht. Ze bewonderde hem even en ze begon hem zachtjes te strelen en te trekken. Intussen begon ik haar opnieuw te zoenen en stak mijn hand tussen haar benen, twee vingertjes in haar poesje gestopt en ik mocht haar natte kut naar believen verwennen. Toen ik haar g-plekje met twee vingers aan het masseren was, begon ze zachtjes te kreunen, wat opeens overging in een zacht gilletje, de schat was gewoon klaargekomen. Ik haalde mijn vingers uit haar hete poes en bracht die naar mijn mond om te proeven, ze haalde mijn vingers uit mijn mond en bracht die naar haar eigen mondje zodat ze zichtzelf kon proeven, blijkbaar was ze echt geil. Ik zei oké dan proef ik zelf wel rechtstreeks van je kutje. Terwijl ze in de zetel lag, zette ik me op mijn knieën en spreidde haar benen en begon haar natte kut te beffen. Telkens mijn tong over haar clitje ging, slaakte een zacht gilletje, gelukkig niet te luid of de andere klanten en meisjes konden ons bezig horen in het salon dat enkel door een gordijntje van de bar gescheiden was. Op die manier met wat vinger- en likwerk haar nogmaald doen klaarkomen.
Even allebei bekomen van de inspanning en verder ons glaasje uitgedronken en wat verder gebabbeld, opeens gaat het gordijn open en de bazin komt vragen of er nog iets moet zijn om te drinken. Wel een beetje gênant natuurlijk als je daar allebei in je blootje zit, in mijn geval met een rechtopstaande pik. Door mijn geilheid en het feit dat er nog meer geile dingen zaten aan te komen, de bijkomende financiële aderlating vergeten en toegestemd voor een nieuw flesje.
Na de onderbreking van het brengen van de fles, was mijn erectie toch uiteraard weer wat verslapt. Ze had het gemerkt en ze begon hem voorzichtig te strelen, het resultaat was dat mijn lul toch weer wat stijver werd. Ze vroeg me of ik graag gepijpt werd, en of uiteraard. Ze deed de verpakking van het condoom open, maar ik vroeg haar of ze het zonder wilde doen. Ze aarzelde wel even, maar door het feit dat ik opnieuw haar poes aan het verwennen was met mijn vingers, legde ze het condoom terug op tafel en nam ze mijn pik zonder condoom in haar mondje. Ze begon eerst met wat zoenen en likjes op mijn eikel, ze likte mijn schacht van boven naar onder en zoende en zoog zachtjes mijn ballen. Plagend nam ze mijn lul nu en dan in haar zuigende mondje om dan opnieuw over te gaan naar likken en zoenen. Ze maakte me gewoon supergeil en mijn lul stond zo stijf als wat. Zo heeft ze me ongeveer een vijftal minuten heerlijk gepijpt, ze zat op haar knietjes in de zetel en ondertussen was ik verder bezig haar gleufje aan het vingeren. Haar g-plekje was blijkbaar the place to be, want terwijl ik dat aan het masseren was, stroomde haar geil gewoon uit haar poes over mijn vingers tot aan mijn polsen. Ik had wel weer zin haar kutsapjes te proeven en stelde een 69 voor, in no time waren we elkaar lekker oraal aan het verwennen. Na een tijdje voelde ik mijn zaadjes opborrelen en vroeg haar te stoppen omdat ik anders in haar mondje zou spuiten, ze kreunde zachtjes dat ik dat gerust mocht doen, maar ik had eerst zin om haar eens te neuken, dus een nieuwe rustpauze ingelast. Ze lag in mijn schoot in de zetel nog wat na te genieten terwijl we nog wat dronken, maar ik kon gewoon niet van die heerlijke schat blijven en bleef verder haar poesje plagen terwijl ze oom mijn stijve pik bleef strelen. Toen we allebei stopten zat mijn lul vervaarlijk dicht in de buurt van haar soppige poes en ik duwde hem voorzichtjes bij haar binnen. Zachtjes begon ik haar te neuken, we waren beiden aan het genieten, maar na een half minuutje zei ze dat het wel tijd was om het condoompje aan te doen. Ze gleed zachtjes van mijn pik en deed het condoompje om. Ze kwam boven op me zitten en begon me zelf ritmisch te neuken, door het feit dat ze me al zo lekker gepijpt had en dat ze een lekker smal poesje had, duurde het dan ook maar een minuutje of twee voor ik het condoompje volspoot. Het voordeel van een viagraatje is wel dat na je zaadlozing je pik niet onmiddellijk verslapt en zodoende kon ik haar nog een paar minuutjes neuken.
Nu waren we alletwee nat van het zweet en ze moest nog even gaan plassen, net als ik trouwens. Ik maakte aanstalten om mijn kleren aan te doen, maar ze was ze te vlug af en ze deed mijn overhemd aan, ze zei er zijn toch geen klanten meer in de bar, we hoeven toch niet alles aan te doen en zo meteen kunnen we toch nog een beetje verderspelen hé. Dus enkel mijn boxershort aangetrokken en zij met mijn overhemd aan naar de toiletten getrokken.
De blonde mooie meid zag ons passeren en had een giftige opmerking voor mijn leuk zwartje: "jij bent een echte hoer, zit jij in je blootje met de klanten in het salon, dan kan je daar evengoed zelfs neuken", waarop mijn negerinnetje het gevulde condoompje toonde. Ik met een rode kop vlug naar het toilet geweest en toen ik terug naar mijn plaats wilde, hoorde ik de meisjes in de keuken ruzie maken.
Een vijftal minuutjes later kwam mijn negerinnetje bij me terug, bijna met de tranen in de ogen. Ik probeerde haar te troosten terwijl ze verder van haar flesje dronk, blijkbaar had ze toch al wat te veel op want het duurde toch een tijdje vooraleer ze wat bedaard was.
Eénmaal dit gebeurd, gaf ik haar een paar zoentjes in haar nek en zocht haar mond op om haar nog wat te zoenen, dit ging algauw over in hevig tongzoenen en ik begon haar poesje opnieuw te strelen. Dat was algauw weer zo nat als een spons, ze ontdeed zich van mijn hemd en deed ook mijn boxershort uit, ze begon mijn slappe pik zachtjes te pijpen die daarop meteen reageerde en opnieuw klaar stond. Na een paar minuutjes vroeg ze me zachtjes om ze me nog eens mocht voelen, wie ben ik om daar nee tegen te zeggen. Ze rechtte zich en zocht vertwijfeld op tafel naar een ander condoom, maar ze had er blijkbaar slechts eentje meegebracht. Ze keek me in de ogen en fluisterde me toe dat ik hem er zo mocht instoppen, ze bezwoer me dat ze het nog nooit met een klant zonder had gedaan. Het gegeven dat ik haar zonder condoom mocht neuken, maakte me nog geiler dan ik was. Ik kroop op haar en stak mijn stijve lul in haar doornatte kut, doordat ik al eens klaargekomen was, kon ik het een tijdje volhouden, maar toen ik even stopte begon ze zelf knijpbewegingen te maken met de spieren in haar kut en kon ik het niet meer volhouden, ik spoot haar lekkere poes helemaal vol.
Zo lagen we nog even samen te genieten met mijn pik nog in haar kutje, tot opeens de bazin haar hoofd binnenstak om te melden dat de zaak binnen een kwartiertje ging sluiten. Oef, gelukkig lag ik op haar zodat zij tenminste niet kon zien dat we het zonder condoom gedaan hadden.
Vlug wat verfrist met tissues, kleren aan en na een kort afscheid en de belofte dat ik nog een keertje naar haar zou terugkomen, naar huis getogen.

Toen ik een halfuurtje later thuis kwam was het denk ik al rond 3u30, voorzichtjes de slaapkamer ingegaan tot opeens de licht aanging, mijn vrouw was blijkbaar wakker geworden van mijn binnenkomst. Ze vroeg me hoe de vergadering was geweest en waar ik nog geweest was, een leugentje om bestwil was hier wel op zijn plaats en ik zei dat we met een paar vrienden nog iets gaan drinken geweest zijn.
Ze geloofde het en we gingen allebei slapen, ze zei me ook nog dat ze van onze vrijpartij genoten had en dat we dat vaker moesten doen, met haar hand begon ze mijn lul te masseren en die begon opnieuw op te zwellen. Heb je ook zo'n zin fluisterde ze zachtjes, ze gleed onder de lakens en begon mijn pik te pijpen, die werd voor de zoveelste keer die avond hard. Hij smaakt zo lekker zei mijn vrouwtje, heb je je vanmorgen niet gewassen misschien? Aangezien ik maar moeilijk kon bekennen dat ik een uurtje ervoor nog een negerinnetje geneukt had, zei ik haar dat ik geen tijd had gehad 's morgens om me te douchen. Daarna kroop ze op mij en heb ik haar zeker een kwartier geneukt, dit omdat ik al twee keertjes ervoor was klaargekomen. Nadat ik mijn vrouwtje had volgespoten als een blok in slaap gevallen.
Keerzijde van de medaille, een paar weekjes later stap ik opnieuw die bar binnen, mijn lief negerinnetje was weg wegens ruzie met die blonde jarloerse teef. Jammer en stom genoeg heb ik haar GSM-nr. nooit gevraagd
Dit is wel degelijk een waargebeurd verhaal.

email: droopy_99_1@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 18354
Waardering: 6.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online