Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Eerste dildo avontuur.

U leest om dit moment het verhaal Eerste dildo avontuur gepost door Nat kutje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Nat kutje
Gepost op: 2011-9-10

Verhaal:

Eerste dildo avontuur
Ik had een film avond met een vriendin. We keken eerst een hele leuke humor film, waar wat ondeugende dingen in voor kwamen. Toen we dat hadden gekeken waren we in een ondeugende stemming. Mijn vriendin had nog wat oude porno films liggen. Mijn vriendin ging halverwege de film naar de wc. Het ging net over dildo's dus ik had zin in een dildo in mijn kutje. Dus ik ging op verkenning hopend een dildo te vinden. Toen ik in haar slaapkamer was, viel me een klein doosje in haar opbergkast op. Ik pakte het en deed het open, en ja hoor! Een dildo kwam tevoorschijn. Toen ik hem net in mij kutje wou stoppen kwam mijn vriendin binnen. "Ik dacht al dat je hier zou zijn". Ik bloosde. Ze zei ik heb ook wel zin in zo'n dildo in m'n kutje hoor. Ik zei oké zullen we dan omstebeurt die dildo overgeven. En zo ging die dildo eerst in mijn kutje ik sopte die dildo onder. Mijn vriendin zei oeh nu wil ik hem wel nu is ie lekker nat! En zo ging het de hele avond door.



En het liep er op uit dat ik en mijn vriendin elkaar likten heerlijk!

Aantal keer bekeken: 27346
Waardering: 3.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online