Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Eerste echte bi ervaring.

U leest om dit moment het verhaal Eerste echte bi ervaring gepost door Verhalenduo. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Verhalenduo
Gepost op: 2009-9-1

Verhaal:

Eerste echte bi ervaring
Het is halverwege de zomer wanneer dit waargebeurde verhaal zich afspeel. Ik, Evelien, woon nu ongeveer een jaar bij Johan in huis en ons dochtertje is nu een half jaar. Zo verliefd als we zijn hebben we beide nog nooit gevoeld. We genieten heerlijk van elkaar na een turbulente tijd. Mijn scheiding is op zich goed verlopen, mijn ex besefte ook wel dat het klaar was. Hij was alleen wel teleurgesteld dat ik vreemd gegaan ben (en daardoor zwanger ben geraakt), zonder eerst te praten over de situatie van ons huwelijk op dat moment. Maar het is gebeurd en kan niet meer teruggedraaid worden. We zien elkaar weer regelmatig, nadat mijn ex is terug gekomen van een lange reis om tot zichzelf te komen. Beide benoemen we onze band nu voorzichtig als vriendschappelijk. We zijn hier best blij mee, hoewel het nog best wennen is.

Al jaren fantaseer ik wel eens over seks met een vrouw. Als ik of we een seksfilm kijken dan ben ik altijd erg ge-interesseerd als er een VV scene is. Mijn ex zag dat dus echt niet zitten, hij was nu eenmaal niet zoals ik ben op dit vlak. Ik zal jullie vertellen wat er gebeurde¦

Zoals gezegd het was zomer 2 jaar geleden nu. Ik was even gaan zitten om uit te puffen van het opruimwerk in de tuin. Johan en ik hebben de tuin opgeruimd en veel weggehaald wat gewoon niet mooi meer was. Hij was nu naar het recycleperron van de gemeente om alles daar te dumpen. Het was zomers warm en heb ik mijn werkkleding verruilt voor mijn bikini. Gelukkig heb ik na de bevalling van ons dochtertje, mijn figuur snel terug gekregen. En eerlijk gezegd ben ik best erg trots op mijn lichaam. Met mijn bijna 43 jaar heb ik nog altijd aandacht van mannen als ik op straat loop.
Johan was net weg toen ik de poort open zag gaan en zag mijn vriendin de tuin in komen lopen. Ik ken Desiree al vanaf de lagere school en hebben veel gedeeld samen, we zijn echte hartsvriendinnen door dik en dun. Het was ook Desiree die mij opving toen bekend werd dat mijn huwelijk zou eindigen, ze kwam me direct ophalen. Ze weet uit eigen ervaring hoe belangrijk dat is aangezien ze 2 jaar eerder zelf ook haar relatie be-eindigt heeft. Hoi Evelien. Ik kwam Johan tegen en die zei dat ik kon doorlopen naar de achtertuin, omdat je hier wel zou zijn, heb nog even met hem gekletst. Ik antwoordde dat het altijd goed is voor haar. Ik schonk wat rose in voor ons samen, want daar was ik wel aan toe,en we zaten zo wat te kletsen tot ik mijn schouders voelde trekken. Desiree zei dat ze rood waren en stelde voor om ze in te smeren en ik zei dat ik wel wat aftersun zou pakken. Kon ik gelijk nog even in het bedje van ons dochtertje kijken, die heerlijk lag te slapen. Johan heeft een airco geeinstalleerd en dat blijkt nu dus inderdaad geen overbodige luxe.

Weer in de tuin pakte Desiree de fles over en begon mijn rug in te smeren. Ze bleef echter met haar duim haken achter mijn bikinibandjes waardoor deze losschoot en mijn borsten uit hun omklemming vielen. We schrokken allebei een beetje Ik vond het eigenlijk best plezierig, zo het briesje om mijn borsten heen te voelen, zei ik. Nou zegt Desiree, dan laat je het toch uit. Ik vond dat een prima idee eigenlijk. Onze tuin is gelukkig omzoomt door een bos aan de ene kant en hoge struiken aan de zijkanten. Hierdoor is inkijk van de buren niet mogelijk, behalve helemaal achterin de tuin Ik zei terug prima, maar dan zit ik topless en jij met rokje en topje aan. Ik had al gezien aan de stijve tepels dat Desiree geen BH droeg op dat moment. Dan doe ik dat toch ook zei ze en trok direct het topje over haar hoofd en haar mooie stevige borsten kwamen tevoorschijn. Spontaan trok ze ook gelijk het rokje naar beneden en zat ze in alleen haar string achter me op het bedje mijn rug in te smeren. Ik werd er best een beetje verlegen van, zo hadden we ons nooit gedragen namelijk. We zijn natuurlijk wel eens ondeugend, zeker in onze jeugd waren we best brutaal enzo. Het zal wel door de rose komen. Ik genoot erg van haar smerende handen op mijn schouders en rug. Ze spoot meer smeersel op haar handen en nam nu de zijkant van mijn romp onder handen… we zijden niets. Steeds meer raakte ze de zijkant van mijn borsten aan en op een bepaald moment liet ik mijn hoofd wat achterover zakken wat Desiree als een uitnodiging aanvoelde. Achterlangs greep ze vol mijn borsten en masseerde deze op een heerlijk manier. Mijn tepels prikken hard tegen haar handpalmen en ik laat me achterover zakken tegen haar aan en we genieten hier beide van. Langzaam draai ik me om en pak ook haar borsten, wat voelt dat goed zeg. Desiree heeft net als ik mooie volle borsten, maar ze zijn toch best wel wat steviger. Mijn borsten hangen wat meer, maar gelukkig zeker niet veel. We masseren zo elkaars borsten en beginnen elkaar te zoenen en te tongen. Ik geniet echt van de aanraking door en het zoenen met een vrouw, het is nog lekkerder als in mijn fantasie. Het voelen van Desirees volle en stevige borsten in mijn handen en het prikken van haar tepels tegen mijn handpalmen, maken mij gek van verlangen. Te horen aan de geluiden en de reactie van Desiree, geniet ze er ook duidelijk van.
Door hoe ik me voel durf ik ook verder te gaan nu. Mijn hand zakt omlaag tot op haar bovenbeen en ik streel zachtjes haar dijbeen naar boven toe. Als ik bij haar kruisje kom, voel ik de warmte stralen. Ik streel over haar string haar kutje een siddering gaat door haar heen. We kijken elkaar aan en gaan beide verder. Desiree laat ook haar hand over mijn kutje gaan ooooooooo wat is dit zalig ik haak een vinger achter haar string en raak haar kutje nu aan. Ik krijg gelijk een natte vinger. Haar geile kale kutje is supernat. Ze gaat wat achterover zitten en trekt haar rokje op en ik trek haar string omlaag. Nu heb ik vol uitzicht op het geile kutje van mijn beste vriendin. Voor het eerst van ons leven. Ik steek 2 vingers tussen haar natte schaamlippen en Desiree gooit haar hoofd achterover. Ik vinger haar geil en ga met mijn duim over het klitje wat al lekker groot naar buiten steekt. Ik ga wat verzitten met beide benen langs het zonnebed en buig me voorover. Mijn harde tepels schuren geil over de handdoek op het bed als ik met mijn mond bij haar kutje aankom. Ze doet haar benen helemaal wijd en ik krijg een prachtig uitzicht op een supergeil kutje ik steek mijn tong uit en begin te likken aan haar buitenste schaamlipjes. Ik proef de zoete geile smaak van mijn vriendin. Ik zuig haar klitje in mijn mond en streel het kutje met mijn duimen. Mijn tong gaat van het klitje omlaag naar het neukgaatje en weer omhoog. Ik ga zo even door tot Desiree helemaal verstrakt. Terwijl ik doorlik kijk ik in haar ogen en ze kijkt mij ook aan… de geile blik die ik toen zag, zal ik niet snel vergeten. Met een gedempte kreun kwam ze klaar, voor het eerst van mijn leven heb ik een vrouw klaargelikt. Haar lichaam schokt van het genot wat ze ondergaat, het lijkt eindeloos te duren. Pfffff zegt ze dan ; wat was dit superlekker zeg. Kom, nu ben jij aan de beurt. Ik liet me dat geen 2e keer zeggen en ging eveneens achterover op het bedje liggen, nadat ik mijn bikinibroekje omlaag had gestroopt. Desiree ging op haar knietjes voor me zitten tussen mijn dijen. Haar duimen drukte mijn inmiddels ook zeiknatte kutje open en drukte haar mond vol erop. Ook zij zoog mijn hele kutje in haar mond, zo leek het. Ik moest me inhouden om niet te gillen van genot, wat was dit zaaaaaaaaaliggggg. Ze sabbelde op mijn klitje, terwijl de ene hand over mijn neukgaatje streelde en de andere hand mijn borst kneedde Mmmmmmmmmmmm wat lekker is dit Desiree ging weer even verzitten en ik voelde nu 2 vingers mijn kutje inschuiven, terwijl ze mijn klit in haar mond zoog. Ze maakte neuk bewegingen met haar vingers in mijn kutje en wet feilloos mijn G-spot te vinden Dit is teveel voor mij ik kijk haar aan en ze knipoogt naar me, maar gaat door zonder te stoppen. Dan kom ik klaar en klaar en klaar Wat een zaligheid Ik trek een handoek naar me toe en druk deze op mijn mond om het kreunen te smoren. De buren kunnen ons niet zien, maar waarschijnlijk wel horen als we te luidruchtig zijn mijn orgasme leek wel een uur te duren, maar eindelijk kwam ik weer bij mijn positieven

We omarmde elkaar nog even en gaven elkaar nog een lekkere tongzoen Beide zeiden we tegelijk: Dit moeten we vaker doen en we schoten in de lach We trokken onze weinige kleding weer aan en gingen met een rood hoofd zitten en namen een slok van de rose. Bah die was warm geworden Op het moment dat ik wil opstaan om nieuwe koele glazen rose te pakken, gaat de poort open en komt Johan de tuin in. Zo zegt ie Nu gaan we even lekker genieten in het mooie weer. Ik kijk Desiree aan, we schieten samen uitbundig in de lach, en we geven elkaar een knipoog
Johan kijkt ons verbaasd aan, krijgt een rood hoofd en gaat zitten in de schaduw, en zegt niets



Als jullie genoten hebben van ons verhaal, laat dan een bericht achter op: verhalenduo@gmail.com.
Dit is weer een waar gebeurd verhaal van ons, maar we hebben de namen gefingeerd.

Kus en groetjes.
Van ons samen ;-)


Aantal keer bekeken: 20285
Waardering: 6.84 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online