Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Eerste kus...

U leest om dit moment het verhaal Eerste kus.. gepost door Suzie. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Suzie
Gepost op: 2011-6-12

Verhaal:

Eerste kus..
De lucht vliegt door mijn haren als ik eenmaal fiets opweg naar mijn vriendje. Trouwens, we hebben pas een week verkering, maars we zijn al wel héel close met elkaar..
Het is vroeg in de ochtend, ik vind het altijd fijn om vroeg in de ochtend te fietsen, want het is namelijk lekker fris als je net je bed uitstapt. Vogels fluiten een melodie, ik hoor de balderen van een boom ruisen en zachte lieve stemmen van een stel dat op een houten bankje zit aan de rivier met struiken vol rozen lang de kant. Ik adem de frisse lucht door mijn neus.

Na al dat gefiets door deze mooie stille ochtendstraten ben ik aangekomen bij het huis van mijn vriendje. Ik stal mijn fiets naast het struikje dat in zijn voortuin staat. Ik loop naar de deur en bel aan. Er word opengedaan door zijn moeder, ze staat vol verassing naar mij te kijken.
'Wat leuk dat je er bent Suzie, hij zit boven op zijn kamer.', zegt ze vriendelijk. Ik knik met mijn liefste blik op mijn gezicht.
'Kom binnen', ze laat een ruimte voor me over om naar binnen te kunnen stappen, en ze sluit de deur achter me.
'Lieverd, Suzie is er!', roept ze via de trapt naar boven.
'Oké!', hoor ik hem roepen, ik begin al een beetje te gloeien van binnen omdat ik zijn lieve stem weer hoor. Ze seint naar me dat ik naar boven kan gaan. Ik loop zo netjes mogelijk voor zijn moeder de trap op.

Ik sta in de opening van mijn vriendje's kamer. Ik zwaai op mijn allerbest en kijk met een lach op mijn gezicht zonder mijn tanden te laten zien.
'Hé Suzie leuk dat je er bent!', zegt hij vol enthousiasme. Hij staat meteen op van zijn bureau en geeft me een dikke knuffel, hij drukt me stevig tegn zich aan. Ik lach.
'Ga zitten', zegt hij en geeft me een knipoog. Ik ga zitten op zijn ózo grote zitzak. Hij ploft naast me neer.
Het is lang stil.
'Ik hou van je.', zeg ik plotseling. Hij kijkt me met glimmende ogen aan.
'Ik hou ook van jou.', zegt hij zacht en pakt langzaam mijn hand vast. Ik ga op zijn schouder liggen en geniet. Zo zitten we een lange tijd genietend tegen elkaar aan.
'Ik wilde je al heel lang iets geven', zegt hij zacht. Ik kijk hem aan.
'Wat dan', ik wacht af.. opeens zoent hij me op mijn mond en ik sluit langzaam mijn ogen..

Boe, mijn naam is Suzie en ik ben 12 jaar. Ik vind het heel leuk om te schrijven/verhalen typen op de computer.
Ik hoop dat jullie dit stuk'je' leuk vonden.
x

Aantal keer bekeken: 7701
Waardering: 7.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online