Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Eindelijk een wild beest.

U leest om dit moment het verhaal Eindelijk een wild beest gepost door Paula van Dirwaarden. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Paula van Dirwaarden
Gepost op: 2006-11-17

Verhaal:

Eindelijk een wild beest
Mijn huwelijk is een beetje uitgeblust en eigenlijk is de seks van begin af aan niet erg geweldig geweest en nu merk ik aan mijzelf dat ik echt meer wil. Omdat ik een dochter heb wil ik hem niet verlaten. Ik heb er al eens met hem over gepraat, maar hij begrijpt het gewoon niet. Dus op een chatbox trof ik een keer een man waarmee het klikte en hij maakte mij ontzettend opgewonden.
Dus we spraken met elkaar af in een motel. Ik had van tevoren al speciale kleren aangetrokken waarin mijn figuur goed uitkwam, dus een strak truitje en mij BH uitgelaten, zodat je mijn tepels een beetje kon zien. Dan een kort rokje met daaronder een string. In de auto ernaar toe kreeg ik het al warm. Was wel benieuwd hoe hij er uit zag.
Toen ik hem in de lounge ontmoette sprongen de vonken over en het liefste had ik direct met hem naar bed gegaan! Hij was vriendelijk en rustig en nodigde me uit om in de hotelbar iets te drinken. We zaten tegenover elkaar, hij stelde me op mijn gemak, althans dat dacht hij, want ik voelde me verschrikkelijk geil. Toen zijn hand per ongeluk mijn been raakte voelde ik mij kletsnat worden en ik greep zijn hand en dong hem die op mijn been te houden.
Dat was voor hem duidelijk genoeg, want hij vroeg of we ergens naar toe zouden gaan, waar we alleen zouden zijn.
In de lift naar de kamer trok hij mij tegen zich aan en ik voelde zijn stijbe paal tegen me aandrukken en liet mijn hand erover strelen.
Toen we op de kamer waren drukte hij zich achter tegen me aan en liet zijn handen onder mijn truitje verdwijnen en greep mijn borsten beet...Ik begon aan zijn kleren te rukken en even later waren we naakt...ik liet me op bed vallen..sloot mijn ogen en spreidde mijn benen voor hem...
Ik voelde dat hij de zachte binnenkant van mijn dijen kuste..voelde zijn lippen steeds hoger komen...hij maakte me gek!!! Even later voelde ik zijn tong over mijn clitje bewegen...steeds sneller en ohh...ik voelde me klaarkomen en wilde meer. Hij kwam op me liggen en drong diep in me..ik schreeuwde het uit van genot en sloot mijn benen om hem en drukte met mijn voeten op zijn billen zodat hij nog dieper in me stootte...ik raakte in een soort geile trance..kreunde, schreeuwde, drong met mijn nagels diep in zijn huid...en hij nam me op een wilde manier....Wild schokkend kwam ik klaar...en nog was het niet genoeg...Hij draaide me om...trok mijn kont tegen zich aan en drong in mij...Eerst met langzame halen, maar toen steeds harder en dieper in mij stotend..ik hoorde zijn kreunen als een wild beest neukte hij me....ik kroop door het bed van geilheid en weer kwam ik en was bijna uitgeput...
Hij liet zich op zijn rug vallen en trok me op hem..ik voelde zijn paal tegen mijn clitje...voelde hem tusen mijn benen geil kronkelen,,we riepen geile woorden tegen elkaar...en toen eindelijk..ik voelde zijn eikel groeien in me...en even later spoot hij in me...ik bleef op hem liggen en nagenieten...Op zo'n manier had ik nog nooit geneukt.
We hebben ca. een half jaar een heftige verhouding gehad met elkaar en neukten overal, dus buiten in de natuur, maar ook in de auto...Helaas zien we elkaar nu niet meer, maar nu ik dit opschrijf ben ik weer geil gewornden en zit aan mijzelf....wil nu even gaan vingeren..heb zo'n zin.

Aantal keer bekeken: 20744
Waardering: 6.87 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online