Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

eindelijk.

U leest om dit moment het verhaal eindelijk gepost door angelique. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: angelique
Gepost op: 2010-10-26

Verhaal:

eindelijk
Angelique
Eindelijk stond ze daar, nog het meest tot haar eigen verrassing. Weken, maanden, misschien wel een jaar had hij erop aangedrongen dat Angelique de stap zou wagen om niet alleen via de telefoon te fantaseren over de avonturen die ze met elkaar zouden kunnen uithalen. Angelique had hem lang afgehouden; ze ging er nooit op in als mannen dit soort avances maakten. Maar hij bleef aandringen, en hij deed zijn best. Soms verleidde hij haar ertoe meer te doen dan ze van plan was, omdat hij haar vertelde over tedere strelingen, langzame veroveringstechnieken en voorzichtige verkenningen over haar blote lichaam.
Angelique wist niet meer wanneer ze voor het eerst echt opgewonden was geraakt van hun gesprekken, en wanneer ze was begonnen zichzelf te bevreigen als hij belde. Maar het was een gewoonte geworden; meer dan eens had hij haar zelfs zo ver gekregen dat ze een orgasme beleefde. Later begon ze naar zijn stem te verlangen. Ze probeerde meer van hem te weten te komen, maar hij liet niets los. Ze begonnen ook te mailen. Hij stuurde lange erotische brieven en bezong haar lichaam dat hij nooit gezien had. Hij probeerde haar te laten beloven dat ze hemzou ontmoeten. Hij wilde haar cadeaus geven, sieraden omhangen, lingerie laten uitzoeken, meenemen naar Parijs en tenslotte stelde hij voor om elkaar dan maar tien seconden in de ogen te kijken. Als de vonk dan oversloeg, was het mooi - en anders zouden ze elkaar voorgoed vergeten. Angelique deed het niet. Maar toen belde hij niet meer, weken niet, maanden niet.
Angelique vermaakte zich met andere bellers, maar schrok ervan hoezeer haar hart begon te bonken toen ze zijn stem weer hoorde. Hij mompelde in de telefoon hoe hard zijn geslacht werd bij het horen van haar stemmetje en hoe graag hij zich helemaal in haar wilde verliezen. Angelique liet zich gaan. Haar vingers kropen over haar warme buik naar beneden, tussen haar dijen die ze soepel uiteen liet vallen. Het voelde of hij met zijn woorden langs haar schaamlippen gleed. Hij vroeg Angelique om zichzelf onder handen te nemen alsof hij werkelijk naar binnen ging en als een gehoorzaam meisje volgde ze zijn orders. Ze ging zo te keer dat hij haar vingers in haar vagina moest horen. Hij moedigde haar aan om verder te gaan, om zich helemaal over te geven aan haar genot.
Het lukte hem. Ze begon zijn naam te gillen: "Govert, Govert, ik kom ik kom" maar haar woorden stierven in een gierend orgasme. "Ga door", beval hij. "Stel je voor dat ik in je ben - ik stoot diep bij je naar binnen, Je kunt nu niet stoppen."
Angelique kon niet terugkomen uit haar genot. Ze begon te doen wat hij vroeg. Binnen een paar minuten verloor ze weer alle controle in een brandend verlangen dat plotseling door haar hele lijf schokte. Het was een ongekende ervaring.
En nu stond ze hier. Te wachten op een man die ze nooit gezien had, maar die haar diepste driften gepeild had.


Haar hart begon te bonken toen een grote man in haar richting kwam, zijn blik strak op Angelique. Was dit Govert? De man op wiens verzoek ze zichzelf had gestreeld, met wie ze langdurig over erotiek en masturberen had gesproken en die haar uiteindelijk over de drempel van haar twijfels had getrokken? Zijn blauwe ogen waren ernstiger, zakelijker dan ze had gedacht. Zijn mond glimlachte, maar niet zo vriendelijk als zijn stem aan de telefoon had gesuggereerd. Hij was ongeveer veertig, misschien wel iets ouder.
‘Jij moet het zijn’, zei hij. En Angelique herkende direct zijn stem. Het nam iets van haar spanning weg, maar ze kon alleen maar knikken; ze zei niets. Ze had geen adem om zelfs maar Govert te zeggen.
‘Je bent nog veel mooier dan ik me ook maar durfde voor te stellen’, zei hij. Om haar gerust te stellen? Of om haar te vleien?
‘Kom mee’. Hij nam haar bij de arm; ze voelde zich op een niet te bestrijden manier in beslag genomen. Ze was te slap om weg te rennen, maar ze wist niet of ze dat zou doen. Was ze voorbij het punt waarop nog terugkeer mogelijk was? En dan? Zijn hand gleed over haar rug, beschermend, galant en onderzoekend.
‘Het is verrukkelijk dat je me wilt ontmoeten, Angelique’, zei Govert. ‘Ik heb er lang naar uitgekeken.’
ZIjn toon verried dat hij niet langer twijfelde over haar bereidheid. Angelique voelde zich machteloos. In haar hoofd echoden de woorden die hij haar aan de telefoon influisterde als ze opgewonden was: ‘Doe het engeltje, verwen je zelf. geef je helemaal’. Zou hij dat straks ook zeggen, als ze in zijn handen was? Wat zou hij doen? Was hij zo teder als hij zich voordeed aan de telefoon? Of was hij hard en direct? Hoe zou ze reageren?
‘Vind je het goed als ik je aanraak?’
Voor het eerst kon Angelique een woord uitbrengen: ‘Ja Govert, ik wil het’ Maar wat? Wat wilde ze eigenlijk? Wilde ze wel dat hij haar heupen tegen hem aantrok? Wilde ze wel dat zijn vingers door de stof van haar jurk de randen van haar broekje aftastten? Of wilde ze dat zijn handen haar blote huid afzochten, op zoek naar haar favoriete plekjes?
Ze hoorde eigenlijk niet wat hij allemaal zei. Zijn stem was aangenaam; langzaam vloeide er nog wat spanning weg en voelde haar keel niet langer dichtgeknepen. Ze bedankte hem voor de complimentjes over haar kleding. Ze had beloofd een rood jurkje aan te trekken, niet te lang, maar ook niet zo kort dat het ordinair of uitdagend was. Hij vroeg altijd naar haar kleding en ze vond het fijn om hem te beschrijven wat ze aan had, ook als het niet klopte en ze maar wat fantaseerde. ‘Ik heb kousen aangedaan’, zei ze ineens. En schrok meteen. Wat was dat nou voor een opmerking?
Hij grinnikte. ‘Toe maar’, zei hij, ‘en het is al zo’n feest om je in levenden lijve te aanschouwen’. Ze durfde hem niet meer aan te kijken.Geruststellend kneep hij zachtjes in haar arm en streek toen een blonde krul voor haar ogen weg. ‘Niet zenuwachtig zijn, lieverd’, fluisterde hij. ‘Het wordt geweldig’.
Angelique bezweek bijna. ‘O Govert, wat ga je met me doen!’.
Hij gaf geen antwoord, maar leidde haar tussen de mensen door. Al snel kwamen ze in een straat waar geen winkels meer waren. Statige huizen, waarin deftige kantoren gevestigd waren, advocaten, accountants, adviseurs. Dus dit was Goverts wereld. Ze had nooit gedacht dat hij zo openlijk met haar over straat zou gaan.
Hij wees haar een donkere zware deur bij een bordes. ‘Hier gaan we naar binnen.’ De zon flitste op het koperen bord naast de deur maar ze had toch niet de tegenwoordigheid van geest om te lezen wat er stond. Binnen was het koel en stil. ‘Lunchtijd’, zei Govert. ‘Bijna iedereen is weg’. Hij leidde haar twee trappen op; zachtjes duwde hij haar voor zich uit. Hij hield zich niet in. Zijn hand betastte brutaal haar billen.
In de gang kwam een dame hen tegemoet. Ze leek nauwelijks oog voor Angelique te hebben. ‘Govert, ik heb de brieven op je bureau gelegd. Als je ze tekent, kunnen ze vanmiddag nog weg.’
‘Goed, maar nu ben ik eerst bezet, Barbara’.
‘Ik zie het’. De vrouw liet haar koele bruine ogen over Angelique glijden. Haar korte krullen waren geblondeerd. ‘Ik zie je straks wel’.
Goverts kantoor was ruim en licht. Hij maakte een gebaar dat de hele ruimte aanduidde. ‘Hiervandaan heb ik je altijd gebeld’, verklaarde hij. ‘Soms zat ik achter mijn bureau, soms op deze bank. Soms stond ik uit het raam te kijken.’
‘En Barbara?’ vroeg Angelique.
Hij glimlachte. ‘Soms onderbrak ze ons gesprek’. Hij duwde haar naar binnen. ‘Maar Barbara is ruimdenkend’.
‘Wat bedoel je?’ Angelique had het gevoel dat ze niet lang meer opgewassen was tegen de situatie; ze kon bijna niet meer blijven staan.
Toen Govert de deur gesloten had, kwam hij pal achter haar staan. Plotseling gleden zijn handen langs haar heupen. ‘Hier heb ik zo naar uitgekeken’. Zijn stem klonk vlak bij haar oor. Angelique wilde van hem weg stappen, maar ze was niet langer in staat weerstand te bieden. Er was geen weg terug meer en ze wist niet of ze nog terug wilde. Ze wist niet eens of dit werkelijk gebeurde, al voelde ze heel duidelijk zijn opwinding groeien tegen haar rug. ‘Govert’, zei ze, maar het klonk eerder als een toestemming en een bevestiging dan als een poging hem af te remmen.
Ze hadden vaak gefantaseerd over hoe het zou gaan en hij had haar beschreven hoe zijn handen over haar buik zouden strelen, haar rug en haar achterwerk en hoe hij verder zou gaan als ze instemde. Nu gebeurde het. Zijn hand verdween tussen haar benen en ze stribbelde niet tegen. Ze deed mee, zoals hij haar zo vaak verteld had, dat ze samen op zoek zouden gaan naar haar poesje, zijn vingers op de hare, of andersom. Ze begon te verlangen. Nu werd het werkelijkheid. Ze greep zijn pols en leidde zijn hand in haar broekje. Ze duwde zijn vinger naar binnen; verbazend snel was ze nat geworden. Hij moest voelen hoe ze voor hem openging.
Angelique kon niet meer blijven staan. Ze wankelde naar de bank. Met opgetrokken jurk belandde ze achterover in de kussens, haar benen wijd. Aan de telefoon had hij vaak beloofd dat hij haar zou likken; maar hij had ook gezegd dat hij zich waarschijnlijk niet kon bedwingen als hij de kans kreeg haar te nemen.
Vanaf dat moment ging het snel.
Hij nam niet de moeite haar uit te kleden en hij volstond met zijn gulp open te ritsen om zijn onverbiddelijke erectie tevoorschijn te toveren. Kermend van genot voelde ze hem diep binnendringen; ze verloor alle angst en tilde haar billen op alsof ze hem wilde verzwelgen. Zo heftig als hij begon te stoten, zo intens wilde ze hem in zich voelen. Alsof ze het al honderd keer gedaan hadden, zo makkelijk vonden ze een ritme. Soms hield zij stil om hem voluit te laten duwen, dan weer trok hij zich zo ver terug dat zij haar buik omhoog moest tillen om hem weer op te slokken. Hij keek haar doordringend aan, totdat zij in extase haar ogen sloot. Ze spartelde met haar benen. Krampen en schokken flitsten door haar buik. Haar hele vagina trok smakkend samen om zijn dikke piemel. Ze verloor alle controle en begroette haar orgasme met een harde scheet.



Aantal keer bekeken: 30597
Waardering: 6.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online