Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Elize, onze refo trutje.

U leest om dit moment het verhaal Elize, onze refo trutje gepost door ArchAngel. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ArchAngel
Gepost op: 2006-9-6

Verhaal:

Elize, onze refo trutje
Het is een normale dag voor me. Ik ga op weg naar een kennis van me en loop naar de bushalte. Ik sta daar en zie een verlegen meisje van rond de 19 jaar met een blikje Coke staan. Het valt me op dat ze een langer rokje aan heeft dan de meeste meisjes van haar leeftijd. Net iets over haar knieën. Ze kijkt ook verlegen naar beneden alsof ze me niet mag aankijken. Onderdanig meer.
Ik zeg goedemorgen tegen haar en ze mompelt iets terug naar me wat lijkt op goedemorgen.
Ik loop naar haar toe en probeer wat met haar te praten wat wonderwel lukt.
Op een gegeven moment vraag ik haar waarom ze deze rok aanheeft en niet zoals zoveel meisjes een erg kort stukje stof wat weinig aan de verbeelding overlaat. Ze vertelt me dat het niet mag van haar geloof. Ik vraag haar welk geloof ze dan heeft en ze verteld me dat ze een refo meisje is. Ook dat ze word opgevoed met de nadruk op het dienen van de man . Dit antwoord doet me denken en ach waarom ook niet. Ik zeg dat ze dan maar even met me mee moet lopen. Ze kijkt een beetje verschrikt maar doet het wel. Achter een snackbar blijf ik staan. Ik ga met mijn hand naar haar borstje toe en voel eraan. Ze schrikt maar stribbelt niet tegen wat me hand naar beneden doet glijden. Ik voel aan haar driehoekje en ook dat laat ze toe. Ik kijk haar aan en ze staat met haar hoofd naar beneden te kijken wat ik aan het doen ben. Ik hoop dat ze er stiekem van geniet.
Ik pak haar arm beet en neem haar mee naar een steegje en kijk haar aan. Ze heeft een blos op haar wangen en staat te wachten op wat komen gaat. Ik pak haar hoofd beet en zeg haar dat ze maar eens even op haar knieën voor me moet gaan zitten. Ze trekt haar rok wat op en knielt neer. Ze kijkt bang naar boven naar mijn gezicht. Ik zeg dat ze mijn gulp open moet doen. Ook dit bevel volgt ze op. Ik zeg dat ze me moet zuigen. Ze vraagt of het echt moet. Ja, natuurlijk moet het echt. Dan pakt ze mijn apparaat en likt dan voorzichtig aan m’n eikel. Langzaam gaat ze door en neemt hem dan helemaal in haar mond en beweegt haar hoofd op en neer. Ik help haar door haar hoofd heen en weer te bewegen en ook zover dat ze hem helemaal inslikt tot aan mijn ballen aan toe. Ze laat merken dat hij erg diep in haar keel zit en dat ze bijna kokhalst zo diep hij erin gaat, ik trek haar hoofd terug en douw hem meteen weer diep over mijn harde paal heen.
Ik voel aan haar borsten die heerlijk aanvoelen. Ik pak haar beet en draai haar om en voel aan haar billen. Zachte mooie rondingen die vragen om iets anders dan een slipje. Ik trek haar rok omhoog en doe het slipje uit en voel aan haar gaatjes. Zachtjes kreunt ze. Ik voel dat ze vochtig is geworden en ik ram in een keer me paal bij haar naar binnen toe. Een harde kreun ontsnapt uit haar mond en ze beweegt mee bij elke stoot die ik in haar ram. Ze zegt tijdens het stoten dat ze speciaal voor ons mannen zijn geschapen en dat ze altijd klaar moeten staan voor ons. Toen ik dat hoorde werd ik zo geil dat ik hard doorstootte in haar en bij elke stoot haar hoorde kreunen. Ik trok me paal uit haar en dwong haar hem te zuigen. Ik voelde ondertussen aan haar kontgaatje en rekte dat alvast wat open. Ik draaide haar om en zette me eikel voor haar anus en douwde hem langzaam erin. Eerst voorzichtig maar langzaam steeds dieper in haar kontje. Ik streelde haar billen en sloeg er ook langzaam op. Langzaam verdween me paal in haar en kleurde haar billen zachtjes rood. Ik was zo geil dat ik langzaam steeds sneller in haar bewoog. Bij elke stoot in haar kontje kreunde ze mee en ondertussen voelde ze aan mijn ballen en streelde ze haar klitje. Ik voelde mijn zaad opkomen en trok me uit haar kontje en pakte haar hoofd beet. Ik dwong haar om mijn paal te zuigen en het opkomende zaad op te vangen in haar mond. Ik spoot met volle stralen in haar keel en ze zoog alles op en slikte het door. Ze likte me paal helemaal schoon en veegde het overige zaad van haar mond en likte het van haar handen af. Ik vroeg haar of ze elke dag om deze tijd bij de bus stond. Dit bevestigde ze en als ik wilde ze voor me klaar stond met de woorden, ik ben er als refo meisje om mannen te dienen, maar dat weet bijna niemand.
Mijn dag kon niet beter beginnen en je snapt wel waar ik regelmatig te vinden zal zijn.
De week erop ging ik op dezelfde tijd langs de bushalte. En ja hoor daar stond ze weer met haar rugzakje. Weer in zijn truttig refo-rokje. ‘t Is dat het zomer is anders had ze er natuurlijk panty’s en laarzen onder aan gehad. Zo kun je ze immers uittekenen die meiden. Onschuldig en braaf. Ik liep op haar af en ze herkende me meteen. Ze leek te schrikken, maar bleef toch staan. Ik zei dat nu ik van het geheim wist dat ik haar wel vaker zou komen opeisen. Ze knikte. Ik zei haar dat ze maar mee moest gaan naar mijn huis. En gehoorzaam liep ze mee. Eenmaal thuis pakte ik haar beet en voelde overal aan haar lichaam. Ze vond het best want haar uitdrukking verried veel.
Ik kleedde haar uit en liet alleen haar rokje aan. Ik voelde eronder en voelde al haar geile kutje en heerlijke sappen. Ik zei dat ze over de tafel moest gaan liggen met haar kontje omhoog. Ik voelde nogmaals aan haar natte kut en de sappen die eruit liepen zeiden me genoeg. Ik speelde ermee en voelde meteen aan haar kleine kontgaatje met me natte vinger. Ze draaide heen en weer en smeekte bijna om meer. Ik liet me gaan en ramde in een keer me paal in haar strakke kontgaatje zo geil was ik geworden van haar. Ze schreeuwde het uit maar langzaam werd het kreunen van geilheid omdat me paal hard en diep in haar gleed. Ik sloeg op haar billen die langzaam rood kleurden. Ik had meer voor haar in petto en bond haar vast aan de tafel. Zodat ik elk moment gebruik van haar kon maken. Nadat ik haar heerlijke kontje had gebruikt stopte ik me paal in haar mondje zodat ze al me zaad eraf kon likken. Ik ramde door en deed dat zo diep dat ze bijna kokhalsde. Nadat ik heerlijk was klaargekomen en al het zaad op haar gezicht zag nam ik een rustpauze. Ik maakte koffie en dronk het op en zag haar liggen op de tafel. Een meisje dat klaar lag om gepakt te worden in elk gaatje en dat ook toestond. Refo klaar voor een man gemaakt voor een man. Heerlijk gewoon om dat te weten
Ik zag de gaatjes en was weer geil en voelde me paal groeien. Ik douwde hem weer in haar mond en hij groeide tot volle lengte. Ik trok hem eruit en ramde hem weer in haar natte, geile kut. Diep ramde ik hem erin en met volle lange halen stootte ik in haar . Diep lang en harde stoten. Ik hoorde haar kreunen en weer voelde ik me zaad opkomen. Ik laat het komen en trek voor het spuiten uit haat natte kut en spuit het vol op haat gezicht. Lange harde stralen spuiten op haar mond, neus en ogen
Ik zie haar geile blik en ze probeert alles op te likken


Aantal keer bekeken: 26657
Waardering: 5.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online