Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Elize (deel 4).

U leest om dit moment het verhaal Elize (deel 4) gepost door Nanou Gevaert. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Nanou Gevaert
Gepost op: 2011-4-10

Verhaal:

Elize (deel 4)
Deel 1,2,3 - Griezel Verhalen

Elize zat verveelt met een rietje in haar milkshake te roeren. Daniel kwam af. 'Hey.' Elize zei gedag. 'Wat is er?' Elize begon te vertellen van haar nachtmerrie. 'Je weet dat ik visioenen heb.' Daniel keek verbaasd. 'Zombies bestaan helemaal niet!' zei hij. Elize stopte met roeren en dronk haar glas leeg. 'Dat weet je nooit.' Daniel legde een arm over haar schouder. 'Jij gaat dood in mn visioen.' Daniel keek haar aan. Elize keek hem aan. Ze had het gevoel dat ze bloosde. 'Maar ik ben hier toch nog voor jou?' zei hij. Elize knikte onoverruigend. Ze legde haar hoofd in zn schouder. 'Ik ben bang dat ik he verlies. Je bent mijn maatje.' mompelde ze. 'Wees gerust, ik ben hier nog.' Elize knikte.
De volgende dag hadden ze afesproken in een restaurant om 19 u. Ze kletsten wat en aten. Ze lachten. Gewoon als vrienden. De tijd vloog voorbij en voor ze het wisten was het al 4 uur later. Elize keek op haar horloge. 'Ik moet weg. Betaal jij ff?' Elize liep vlug weg en liet Daniel zitten

Aantal keer bekeken: 2094
Waardering: 3.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online