Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ella.

U leest om dit moment het verhaal Ella gepost door J.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: J.
Gepost op: 2007-10-9

Verhaal:

Ella
"Ell, please!" vraagt Naomi aan Ella. Die schud haar hooft. "Nee. We kunnen het hun niet vertellen!" Naomi trekt een wenkbrauw op. "Ik vind echt dat ze het moeten weten! We kunnen zoiets toch niet voor hun achterhouden! We hebben het nu wel over de liefde he!" Ella slaakt een diepe zucht, "Dat weet ik, Nomi. Maar ik ga me echt helemaal kapot schamen! Ik kan toch niet aan hem vertellen dat ik hem leuk vind!! Ik zou dood gaan van de schaamte... Zeker weten dat hij mij niet ook leuk vind..."

"Wout! Moet je horen! Toen ik net hierheen fietste gingen Ella en Naomi dezelfde kan op... Ik ben langzamer gaan fietsen, en ben achter hun gebleven. Ze hadden niet door dat er iemand achter hun fietste, en ik heb het hele gesprek kunnen volgen!!" Wouter kijkt me lachend aan. "Joep, jij bent echt gek!! Met je obsessie van die Ella..." afkeurend schud hij zijn hooft. "Je bent echt veranderd... Eerst ging het je allemaal om school, uiterlijk, populairiteit, en jongensdingen enzo... maar sinds je wat metElise had gekregen. Ik weet het niet..." ik zucht. Altijd weer heeft wouter ergens iets op tegen. Eerst (toen we nog maar net wisten dat we bij Ella op school zaten) vond hij het ook wel leuk om over haar te praten. Toen was hij nog Wouter. Nu probeert hij er bij te horen. Ik word toch wel verdrietig als ik eraan denk dat onze vriendschap kapot gaat. "Wouter... Ik moet naar huis. Doeii" en ik stap op de fiets, en laat Wouter alleen op het natte grasveldje achter.

Als ik met een paar vrienden de kantine inloop, zie ik Ella en Naomi al zitten. Samen met een meisje uit mijn klas zitten ze te lachen. Ik zie dat Ella mij kant op kijk, en probeer een beetje stoer te doen. Ella fluisterd wat, en Naomi kijkt ook mijn kant op. Naomi begint te lachen, en Ella word daardoor vanzelf aangestoken, lijkt het wel. Die twee blijven maar lachen, zo lijkt het. Ik blijf even staan. Wat heeft Ella toch een mooie lach... Wouter komt aanlopen, en geeft me een vriendschappelijke stoot. "He, mattie. Kom je? Of zit je weer naar die meid te kijken?"

Aantal keer bekeken: 8576
Waardering: 3.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online