Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Emma is vermist..

U leest om dit moment het verhaal Emma is vermist. gepost door Laura. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Laura
Gepost op: 2010-4-3

Verhaal:

Emma is vermist.
De bel ging en Emma ging naar het pretpark met een paar vriendinnen.
Ze zaten in de trein en waren aan het kletsen.
Een uurtje later kwamen ze aan bij het pretpark.
Ze gingen eerst in de achtbaan daarna gingen ze in het reuzenrad.
Toen moest Emma naar her toilet.
Haar vriendinnen gingen op het terras zitten en wachten tot ze klaar was.
Er was niemand in het toilet ruimte.
Ze ging naar het toilet.
Toen ze klaar was kwam er opeens een man aangelopen.
Emma zei:u mag niet in het dames toilet komen meneer.
De meneer bleek er niks van aangetrokken te hebben.
Toen gebeurde het. De meneer pakte haar beet en zei:jij gaat met mij mee.
Emma wou gillen maar de meneer hield zijn hand tegen haar mond aan gedrukt.
Hij neemde haar mee naar een geheime kamer en hield haar vast.
De vriendinnen dachten waar blijft ze toch,dus ze gingen kijken in het toilet maar er was geen Emma te zien.
Toen gingen ze naar de balie om haar om te roepen maar niemand kwam en nog steeds geen Emma.
Toen maakten ze zich zorgen en een vriendin dacht dat ze vermoord was.
Ze gingen weer naar school en zeiden tegen de juf dat Emma was ontvoerd.
Ze gingen met de hele school naar de dierentuin en vroegen of ze de politie wouden bellen.
Eerst vroegen ze waarom.
Toen ze hoorden dat Emma was verdwenen belden ze gelijk de politie.
Het duurde niet lang of de politie was er.
Ze hadden de toiletten afgesloten voor onderzoek.
Ze gingen kijken of er vingerafdrukken waren en ze vonden er een van een meneer en een van Emma zelf.
Toen wisten ze dat ze was ontvoerd door de misdadiger jack.v.gekkevis.
Ze zeiden tegen de dierentuin dat alle mensen weg moesten.
Een halfuur later waren alle mensen weg.
De politie zocht de hele dierentuin door om Emma te zoeken.
Ze hadden Emma naar een halfuur nog niet gevonden, maar ze vonden een spoor en volgden die.
Ze kwamen uit bij.....

vind je het spannend lees dan de volgende keer verder in deel 2 van Emma wordt vermist.


Aantal keer bekeken: 3093
Waardering: 6.89 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online