Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Emmaxxx.

U leest om dit moment het verhaal Emmaxxx gepost door Emmaxxx. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Emmaxxx
Gepost op: 2009-6-19

Verhaal:

Emmaxxx
Ik had hem al opgemerkt op mijn school. Mijn hart ging telkens tekeer wanneer hij met z'n licht bruine ogen me aanstaarde. Het leek alsof ik op z'on momenten alles aankon.
Waarschijnlijk vind je dit absurd?
Maar als je eens liefde hebt gekent, heb je het mooiste aan je hele leven al ondervonden. Nu is het wel effe genoeg over gevoelens. Sewens word ik nog een hardere softie dan ik al ben!
Maar goed , mijn crush kwam naar me toe gewandeld tijdens de middag pauze.
Stilletjes aan wilde ik dat hij me in zijn armen nam en met me weg vloog , zoals supperman naar een andere planeet waar we lekker alleen zouden kunnen zijn. In plaats daarvan vroeg hij mijn nummer.Heel verlegen staarde hij naar de grond en bloosde zelfs een beetje. Hij was de schattigste supperman ever. Later waren we een koppel. Het is nu 9 maanden aan. En we zijn verliefder dan ooit. Hoe dit zal eindigen weet nu niemand. Ik hoop niet zoals Romeo en Jullia!!!!

Aantal keer bekeken: 2951
Waardering: 5.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online