Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Enge vriendin.

U leest om dit moment het verhaal Enge vriendin gepost door Manon. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Manon
Gepost op: 2011-5-10

Verhaal:

Enge vriendin
Even voor de duidelijkheid, dit is echt gebeurd.:
Ik ging een x met mijn vriendin afspreken. We hadden samen heel veel lol.
Mijn vriendin heeft een hut op haar zolder. Daar gingen we regelmatig naar toe, dan aten we snoepjes en richtte het mooi in. Maar op een dag ging het totaal mis.

We gingen samen naar de hut. Dan moest je eerst een klein trappetje op. We hadden heel veel kussens gepakt en legde die overal neer.
Na een poosje moest ik naar de wc. Ik liep het trappetje af. Ik riep mijn vriendin nog even na. Maar toen ik dat dus zei, reageerde ze niet. Ik wou even gaan kijken. Mijn vriendin lag in de hut. Er was niks raars aan haar te zien. Opeens hief ze haar hoofd op...

Ik schrok best wel, want ze keek me met doordringende ogen aan. Ze zei:' Als je terug komt van de wc vermoord ik je,.
Ik schrok me rot. Maar ik dacht dat het een grapje was. Ik zei dat ze moest stoppen maar ging gewoon door.'' Echt waar, ik meet het je. Als je terug komt dan zie je wel wat er gebeurd,,.

Ik ging naar de wc. Zou ze het menen? Nee, vast niet. Ze moest dat niet denken van haar vriendin. Ik liep weer terug naar haar vriendin. Opeens zag ik dat ze weer gewoon in het hutje lag. Ze hief haar hoofd weer op. Nu met een lief en verbaasd gezicht. '' Sorry dat ik je zo liet schrikken, maar ik weet niet wat er met me gebeurde....,,

Aantal keer bekeken: 3096
Waardering: 6.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online