Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Erotische belevingen van Carolien (deel 1).

U leest om dit moment het verhaal Erotische belevingen van Carolien (deel 1) gepost door Carolientje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Carolientje
Gepost op: 2006-5-15

Verhaal:

Erotische belevingen van Carolien (deel 1)
EROTISCHE BELEVINGEN VAN CAROLIEN

Hallo, mijn naam is Carolien. Bij dit schrijven ben ik 21 jaar. Sinds mijn kindertijd hou ik er een dagboek op na. Dit dagboek vertelt elke gebeurtenis uit mijn jonge leven. Elk gevoel, elke emotie, elke beleving staat daarin nauwkeurig vermeld.
Ik las onlangs mijn hele dagboek nog eens door. Een prachtig naslagwerk die mijn tienertijd tot in elk detail beschrijft.
In deze verhalenbundel zal te lezen zijn hoe ik als onschuldige puber ben uitgegroeid tot een zelfzekere seksbewuste jonge vrouw. Mijn ups en downs betreffende mijn seksuele ontplooiing en memorabele erotische gebeurtenissen.

Het verhaal begint op 14 jarige leeftijd. Elke vorm van seksualiteit was me nog geheel onbekend. In tegenstelling tot Anni, mijn hartsvriendin uit die tijd. Reeds enige tijd ging ze met een oudere jongen, waarvan ze mij tot in de kleinste details en met veel enthousiasme op de hoogte hield. We kenden elkaar reeds anderhalf jaar. Als klasgenoten vertoefden we de hele dag door in elkaars gezelschap. Dat was ook niet anders buiten de lesuren.

Ze werd aanzien als vriendin aan huis. Ook mijn familie kon goed met haar opschieten. Die ochtend vertrokken mijn ouders samen met mijn jongere zus naar de Ardennen voor een tweedaags bezoekje bij mijn bejaarde oma. Een achterstand van huiswerken en lessen weerhield mij er van mee te kunnen gaan, tot mijn grote ergernis en spijt. Maar school kreeg deze keer de hoogste prioriteit. Ik was een dromer, dat resulteerde vaak in lage rapportcijfers. Gelukkig had ik Anni. Zij zou me het hele weekend bijstaan die achterstand in te halen. Anni hoorde tot de pientere meisjes uit de klas. Ik moest en zou slagen, zodat we het volgende schooljaar weer samen konden zijn. Dat was ons voornaamste streefdoel.

Ze belde aan rond het middaguur. Met enkele boeken onder de arm en een vrolijke glimlach op haar gelaat liep ze de huiskamer binnen.
Bedolven onder de boeken en schriften die slordig over de hele tafel lagen verspreid, begroette ik haar met evenwaardige vrolijkheid.

Wiskunde, geschiedenis, Frans, nog zoveel te doen. Met tegenzin begonnen we aan al die vervelende taken. Na 2 uur volharding wou ik wel eens wat anders.
‘Gaan we verder op mijn kamer ? Op bed studeren is veel leuker’
Anni stemde in.
Het was mijn gewoonte lekker luierend op bed te studeren. In mijn eigen leefruimte waar ik in alle stilte me kon concentreren op al die saaie materie.

Relax lagen we even later op de buik op het zachte bed.
‘Nog even dit stukje afwerken ?’
‘Vooruit dan maar’ , mijn zin in studeren stond op een laag pitje, zoals altijd.
Omstreeks 4 uur in de namiddag hield ik het helemaal voor bekeken.
‘Genoeg driehoeksmeting en historische feiten’. Ik liet mijn leerboek naast het bed op de grond neervallen. Een welverdiende time-out.

‘Hoe was het eigenlijk met Thomas in de bios gisteren ?’, gooide ik het over een andere boeg. Met al dat studeren was die vraag mij ontgaan.
‘Ooh super Carolien, het is zo’n lief ventje’
‘Hebben jullie gezoend tijdens de film ?’
‘Ja duh ! we hebben bijna niets van die film gezien.’
‘Dus je kan me niet vertellen of het een leuke film was ?’
‘Nee, maar wel dat Thomas heel leuk was’, lachte ze en haar ogen fonkelden spontaan op.
‘Heeft ie ook aan jou gezeten ?’, met een schaterlachje keek ik haar vol nieuwsgierigheid aan.
‘Wat een vraag !’, grijnsde ze terug, ‘wil je dat echt weten ?’
‘Ja !’, kwam er met zekere overtuiging uit mijn mond.

Zoals ik had gehoopt kreeg ik het hele verhaal van haar romantische avond met haar vriendje te horen.
‘De film was nog maar net begonnen of ik voelde zijn hand al op mijn knie. Ik wist wel dat ie wat zou uithalen tijdens de film, maar hij was wel heel erg gehaast met zijn verleidingsspelletjes. Zoals ie me zat aan te kijken, op de achterste rij van de bioscoopzaal, onze vingers in elkaar, ik kreeg er een heel aangenaam gevoel bij’
‘Een aangenaam gevoel ? Je werd bloedheet dus ?’ , plaagde ik haar tussen het verhaal door.
‘Een beetje , maar dat veranderde al gauw in heel veel toen hij me op de mond zoende en onze tongen stevig te keer gingen’
‘Waw ! zoent hij een beetje lekker ?’
‘Jahaa !’, glunderde Anni als een verliefde puppy , nog steeds aan het wegdromen van die voorbije avond.

‘En toen ? Deed ie nog meer met je ?’
‘Wat ben jij nieuwsgierig !’, speels gaf ze me een tik tegen de arm.
‘Je wil weten of ie aan mijn borsten heeft gezeten en zo ?’
‘Euh ja, vertel maar’, dit zei ik eerder om haar wat te pesten, toch ging ze ongegeneerd door met haar oprecht verhaal.
‘Ja , maar niet onderin, gewoon betasten over mijn strakke T-shirt, tijdens het zoenen.
Ik werd er haast jaloers van. Waarom had ik nou geen vriendje zoals zij ? Lijkt me wel leuk.

Naarmate haar verhaal vorderde werden ook mijn vragen steeds gewaagder. Ik wist dat Anni daar wel tegen kon. We hadden geen geheimen voor elkaar. Wat in ons op kwam gooiden we er gewoon uit. Altijd even spontaan en ondoordacht.
‘Heb jij hem ook betast ?’
‘Ja ik heb hem klaar gepijpt’ , mijn ogen sperden wijdt open van verbazing, ‘écht ??’
‘Nee gekkerd, ik maak een grapje, natuurlijk niet. Alleen maar gezoend en wat onschuldig gestreeld.’, Anni barste in lachen uit. Ook ik lag meteen in een deuk. Ik geloofde haar bijna. Met Anni weet je maar nooit. Ze is niet bepaald verlegen of terughoudend als het om seks gaat.
‘Raakte je opgewonden ?’
‘Ja echt wel ! zoenen met een jongen is zó opwindend’
Ik kon me er weinig van voorstellen. het klonk wel allemaal heel erg spannend, maar ik taste in het onwetende.

‘Mag ik hem eens van je lenen ?’, maakte ik grinnikend een grapje.
‘Wat ?? No way , die jongen is van mij’. Speels gooide ze een kussen naar mijn hoofd. Als wederwraak duwde ik haar overeind.
Er ontstond een speels kussen- en kietelgevecht onder het voortdurend gegiechel tussen ons beiden.
Anni was beduidend sterker dan ik. Voor ik het wel en goed wist lag ik onder haar geklemd. Strak hield ze mijn polsen boven mijn hoofd vast. Klemde mij tussen haar heupen en drukte zich stevig tegen me aan.
Ondanks ik het gevecht al snel had verloren, dit was veel leuker dan studeren.

Enkel de manier hoe ze boven op me lag gaf me een vreemd gevoel. Helemaal buiten adem lag ik op mijn rug op bed. Zij lag over me heen, haar borsten drukten tegen die kleine miniatuurborstjes van me aan. Ook op dat vlak had ik nog een flinke achterstand op haar.

Haar diepbruine ogen staarden recht in mijn groene kijkers. Onverklaarbaar hoe opeens mijn hart sneller begon te slaan. Hoe kriebels zich in mijn buik begonnen te nestelen. Haar blik keek me recht in de ogen aan. Ik probeerde mijn ademhaling weer onder controle te houden.
‘Alles okee ?’ , fluisterde ze.
‘Ja’, klonk het al even fluisterzacht van mijn kant.
Een tijdje keken we elkaar diep in de ogen aan. Haar handen om mijn polsen hielden me stevig geklemd, ik kon niet meer ontsnappen, mocht ik dat al hebben gewild.

Ons puberaal gegiechel deinde langzaam weg in een iets ernstiger gemoed. Het voelde eigenlijk wel lekker aan, hoe ze zo dicht tegen me aan lag. Dat lichaamscontact tussen ons beiden. Mijn neus raakte bijna die van haar. Ze liet me geen enkele bewegingsruimte.

‘Wil je echt weten hoe het is om met een jongen te zoenen ?’, ik keek haar ernstig aan, maar zei niks terug.
Haar ogen lieten mij niet meer los. Wat bedoelde ze precies ?
Ik voelde haar grip om mijn polsen verzwakken. Langzaam liet ze me los. Haar hand voelde ik strelend langs mijn blote arm naar beneden glijden.
Ik kon nu op eender welk moment ontsnappen uit haar grip. Echter roerloos bleef ik op mijn rug liggen, terwijl die kriebels in mijn buik steeds woeliger werden. Ik wist niet meer wat er allemaal diep in me gebeurde. Die zachte streling langs mijn arm gaf me een rillingen doorheen mijn hele lichaam.

Haar handen streelden beiden heel even door mijn blonde halflange haren. Op een zeer liefkozende manier. Op geen enkel moment verloren we het oogcontact. Elke reactie , elk gevoel konden we aflezen in elkaars starende ogen. Grappig hoe haar puppillen merkzaam groter werden, toch bleef de sfeer ernstig. Een seksuele spanning bouwde op.

Voor het eerst merkte ik hoe mooi Anni wel is. Die natuurlijke uitstraling. Haar fijn gezichtje. Haar vol kattenkwaad gevulde pretogen. Die lange mooie donkere krulharen. Die honderden schattige zomersproetjes.
Ik fladderde rond in een gevoel van betovering, ver weg van alle realiteit.
Op dat moment boog Anni lichtjes naar me toe en raakten haar lippen mijn mond.

Een nat, ultrazacht gevoel vol tederheid.
Mijn instinct nam het van me over. Mijn rationeel denken vervaagde als sneeuw voor de zon. Zij sloot als eerste de ogen, ik deed haar na. Onwennig zoende ik haar terug. Vlinders namen een diepe duik in mijn onderbuik.

‘Anni’, fluisterde ik haar naam, en verbrak als eerste het zoenen na enkele minuten.
‘Vind je dit ook leuk ?’ , weerklonk met hese stem uit de mond van mijn lievelingsvriendin.
Met een veelzeggende glimlach, zonder enig woordgebruik, liet ik haar weten dat ik dit minstens even leuk vond als voor haar.
‘Het is nog leuker als je je tong gebruikt, dan voelt het nog lekkerder, probeer maar eens’ , als een volleerde lerares in het zoenen gaf ze me de nodige instructies.

Onze ogen sloten opnieuw. Haar lippen landden weer op die van mij. Ik opende mijn mond en zachtjes bracht zij haar tong naar binnen. Ik deed hetzelfde, al wist ik nauwelijks wat ik moest doen. Het oversteeg al mijn verwachtingen. Ze had gelijk, met tongetje is nog lekkerder, nog intenser. De fijne tintelingen van daarnet werden nu heuse sidderingen. Ik sloeg de armen om haar zijde en drukte haar zo dicht ik kon tegen me aan. Haar handen gleden weer door mijn haren.
Steeds gewaagder en met minder schroom gleden onze tongen tegen elkaar. We deelden elkaars onrustige ademhaling. De hartstocht zweepte op.

Vaker, zoals meisjes onder elkaar doen, gleed ik wel eens door haar krulharen. Maar het voelde nu heel anders aan. De aanraking had een veel diepere inhoud. Ik streelde over haar gezicht, haar zachte wangen. Ze maakte iets in mij los wat ik zelf nog nooit had ontdekt. Vurige passie en verlangen.

Het strelen door elkaars haren en het onophoudelijk tongzoenen duurde meer dan een vol uur, er werd haast niks gezegd, door geen van beiden. Oogcontact vertelde veel meer dan duizenden woorden. Ik wist hoe zij zich voelde, ik voelde net hetzelfde. Nooit gedacht dat zoenen zo verslavend kon werken. Ik kreeg er maar niet genoeg van mijn lippen op die van haar te plaatsen en ze zachtjes te kussen, net zoals geliefden doen.

‘We moeten maar weer eens verder met studeren’, bracht Anni me weer steevast met de voeten op de grond.
‘Ik denk het ook’. Nog een laatste hevige kus, daarna klom ze van me af en raapte ik het wiskundeboek weer van de grond op.

Die verdere namiddag gedroegen we ons anders tegenover elkaar, uiterst lief en opvallend stil. Onnoemelijk vaak raakten we verdwaalt in elkaars blik telkens onze ogen contact vonden. Concentratie werd er niet makkelijker op. Het studeren ging moeizaam. Maar dat gevoel van binnen was heerlijk. Een overgelukkig, hartverwarmend gevoel.

Na het studeren gingen we nog wat samen televisie kijken, het werd inmiddels 8 uur. Anni moest pas morgennamiddag weer thuis zijn. Dit zou de eerste keer zijn dat iemand van mijn vriendenkring kon blijven slapen. Mijn ouders zijn daar niet bepaald voor te vinden. Maar voor deze uitzonderlijke keer kon het wel, iets waarnaar Anni en ik de laatste dagen hebben uitgekeken.
Elk vanuit een eigen hoek van de langwerpige sofa volgden we een komische televisieshow. Zonder gezeur van ouders die wat anders willen zien, heerlijk.

‘Kom je niet liever beetje bij me zitten ?’, nam Anni alweer het initiatief bij de aanvang van het eerste reclameblok.
‘Euh ja natuurlijk’, met lichte opwinding kroop ik dicht tegen haar aan.
Ik voelde haar warmte, ik snoof haar verleidelijke lichaamsgeur gemengd met een fijn laagje parfum. Zou het zoenen van daarnet een eenmalige gebeurtenis zijn geweest ? Eigenlijk wou ik best wel weer haar zachte lippen proeven, maar durfde dit zelf niet voor te stellen.

Het geluid van het televisietoestel leek ver weg te zijn, beelden bewogen over het scherm maar gaven weinig indruk op me. Ik dacht aan Anni en wat er vandaag heel onverwacht was gebeurd. Verder werd er niet veel gesproken tussen ons. We keken dromerig voor ons uit. Ook Anni leek haar aandacht voor het programma te verliezen.
Na een poosje stilte bracht Anni het onderwerp zelf naar boven.
"Carolientje, vond je het leuk wat we deze namiddag met elkaar hebben gedaan ?", ze keek me strak aan, wachtend op een eerlijk antwoord.

Mijn spontaniteit barstte los, hier had ik heimelijk op gehoopt.
‘Anni ik vond het heerlijk, ik zou het zo weer willen over doen’
Anni glimlachte tevreden, dit was duidelijk het antwoord waarop ze aasde.
Zonder verdere twijfeling nam ze me weer, met evenveel vurigheid, op de mond. Het tongzoenen werd hervat. Nog steeds heerlijk !
‘Wil je ook meer ?’, vuurde Anni onverwacht de vraag op me af.
‘Meer ? Wat wil je dan ?’, Ik wist wel wat ze bedoelde, maar onzekerheid speelde zijn parten.
‘Je aanraken, voelen, strelen’, ze bracht in woorden uit wat ik zelf zat te denken.
Zacht knuffelde ik mijn hoofd tegen haar bedekte boezem aan. Dit wou ik evenzeer als zij, maar het lef ontbrak me. We zijn beiden meisjes, is dit niet verkeerd ? Verwarde gevoelens overheersten me.

‘Ik ben benieuwd hoe jij er zonder al die kleertjes uitziet’, mijn mond viel open van verbazing bij deze suggestie, ‘Wil jij dat ook ?’
‘Wat ?’
‘Mij naakt zien’
Ook al wou ik dat wel ergens in mijn diepste, mijn schaamtegevoel hinderde me. Ze is dan wel mijn beste vriendin, en we hielden er nooit geheimen op na, maar helemaal naakt gaan voor haar leek me op zijn minst vreemd.
‘Als ik het doe, doe jij het dan ook ?’, daagde ze me uit.
Ik dacht heel even na. Dit moment maakte me bloedheet. Die spanning, die verleiding om iets heel ondeugends te gaan doen. Na enige tijd knikte ik bevestigend, en Anni ging rechtop staan.

De Tv show werd slechts achtergrondgeluid. Mijn aandacht ging nu volledig uit naar Anni die voor de open haard ging staan.

In 1 beweging trok ze haar wollen trui over het hoofd uit. Haar sierlijke lichaam werd extra verlicht door de oranje-gele uitstraling van het haardvuur. Nadat haar truitje op de grond neer viel ontdeed ze zich met speelse blik ook van haar beha. 14 jaar, en al zo’n prachtige cupmaat. Ik moest even slikken. Die prachtig welgevormde strakke naakte borsten van haar vond ik hoogst indrukwekkend. Ik voelde me best wel jaloers op die twee uitdagende meisjesborsten.
Een bescheiden glimlach was het enige van communicatie die we gebruikten tijdens haar live stripact. Aarzelend knoopte ze haar jeans los. Op dat moment zag ik eveneens een tikkeltje schaamte in haar ogen. Ze deed zich dan wel stoerder voor dan ik, ook bij haar was er enige twijfel.

Mijn mond werd droog, de sensatie in mijn buik steeg. Zo’n meisje dat voor je uit de kleren gaat, dat doet toch wat met een mens. Vooral met een uiterlijk als dat van Anni.
‘Ga door’, moedigde ik haar aan. Ik wou alles zien. Geen enkel plekje mocht bedekt blijven. In een makkelijke houding op de sofa volgde ik elke beweging die ze maakte.
De jeans viel tussen haar voeten.
‘Dat daar ook nog’, ik wees met wijsvinger naar haar witte slipje, dat netjes haar schaamstreek verborg.
Anni zuchtte. Volgens mij ging het spelletje verder dan ze werkelijk in gedachte had.

‘Daarna is het aan jou hoor’, bracht ze grijnzend uit. Ik gaf geen antwoord en zat ademloos te turen naar dat stukje stof tussen haar benen. Dit maakte me zo vreselijk geil. Ik was heel benieuwd wat daar achter schuilde.
Terwijl haar ogen me bestuderend aankeken gleden haar vingers onder het bandje van haar slipje. De eerste donkere schaamharen kwamen te voorschijn. Mijn hartslag nam toe. Verleidelijk gleed het laatste kledingstukje van haar dijen over de knieën.

‘Tadaaa’ , als een cheerleader gooide ze de armen in de lucht. Een volledig ontkleedde Anni stond voor me. Prachtig verlicht door het smeulend vuurtje achter haar.
‘Nu jij !’, beval ze streng.
Ook al stond ik er beetje benauwd tegenover toch deed ik zonder enig protest wat ze me vroeg. Voor wat hoort wat. Vanuit mijn positie ontknoopte ik mijn bloes, vervolgens mijn broek. Ik ontdeed me van alle kledij en gooide alles slordig voor me uit.
Een beha droeg ik niet. Dat hadden mijn AA borstjes ook niet echt nodig. Mijn gezicht voelde vuurrood aan toen mijn bescheiden welvingen vanonder mijn bloes tevoorschijn kwamen. Die prachtborsten van haar overtroeven me, daar was geen twijfel over mogelijk.
Bij het uittrekken van mijn broekje moest ik prijsgeven dat ook de bezaaiing van schaamhaartjes mij nog een achterstand boden tegenover haar.

‘Ik vind dat best wel opwindend’, sprak ze me toe.
Ik keek haar aan, me afvragend wat ze precies bedoelde, tot ik merkte waar haar blik zich had neergeslagen.
‘Zo’n haarloos doosje’
‘ANNI !!’, ik legde meteen de handen over mijn schaamstreek. Ik voelde me al onwennig genoeg.
‘Is toch sexy ?’
‘Met haartjes is ook best sexy’, glimlachte ik terug. Ik zat nu al minuten lang tussen haar benen te gluren. Net als zij nu bij me deed.
‘Speel jij er wel eens mee Carolien ?’
Haar vraag verbaasde me niet echt. Ik wou bijna hetzelfde vragen. Alleen durfde zij wel te zeggen wat ik enkel durfde te denken.
‘Heb het wel eens geprobeerd, maar dat deed me weinig’. Ik moest meteen terugdenken aan enkele dagen terug. Ik kwam net van onder de douche. Bij het afdrogen bleef ik onbewust langer tussen mijn benen doorgaan met een badhanddoek dan werkelijk nodig was. Het voelde lekker aan. Het gaf een apart gevoel. Iets wat ik nauwelijks kende, en me er voorheen ook niet echt op toe had gelegd. Tuurlijk had ik al wel eens gevoeld, of met een hoofdkussen speels wat uitgeprobeerd tussen de benen in , ’s avonds als ik de slaap niet kon vatten. Maar het bleef me onbekend waarom er zo’n heisa op school werd gemaakt over zelfbevrediging en zo, alsof het iets spectaculairs was. Ik voelde wel iets, maar niet bepaald om te zeggen ‘waw , dit is echt lekker’.

Na minuten drogen van mijn huid en doorweekte haren ging ik op de badrand zitten. Ik spreidde de benen uit elkaar en bekeek mijn poesje. Ik was eindelijk eens alleen thuis, iets wat te weinig gebeurde om dit soort onderzoeken te doen. Dat lekkere gevoel van daarnet bleef in mijn buik hangen. Ik wou deze keer langer doorgaan. Ergens had ik daar wel zin in. Mijn vingers namen de handelingen over. Strelend voelde ik aan mijn schaamlippen. Ik ontdekte al gauw dat het sensationele gevoel zich voornamelijk centraliseerde om dat harde bolletje dat bij het aanraken van mijn vagina regelmatig tevoorschijn kwam.
Toch slaagde ik er niet in dat gevoel op te drijven. Het bleef oppervlakkig. Best gezellig, maar nu ook weer niet zó opwindend als sommige wel eens beweren.

‘Doet je weinig ? Meisje dan doen je vast iets verkeerd, het is gewoon zalig, en dan onstuimig klaarkomen, echt gaaf is dat’. Anni bracht haar wild enthousiasme uit. Het bracht me alweer aan het lachen.
‘Ik weet niet of ik dat goed doe of niet, het is ook niet iets wat je even op school leert he, zou alvast boeiender zijn dan al die andere stomme nutteloze vakken’
‘Ja stel je voor’, het gespreksonderwerp bracht ons beiden aan het schaterlachen. En elke onwennige spanning viel van ons af.
Anni kwam inmiddels recht tegenover mij zitten. We bekeken elkaars naakte lichaam gedurig.

Ik stelde haar dezelfde vraag terug.
‘Regelmatig, en ik krijg bijna altijd een orgasme’. Ik had niks anders van haar verwacht. Het is toch zo’n hetertje. Altijd zin in seks, ik benijdde haar soms wel. Ik wou dat ik ook eens kon voelen wat zo’n orgasme inhield.

Een tijdje van stilte werd door haar onderbroken.
‘Misschien … Misschien kunnen we het wel eens samen uitproberen, het is echt lekker als je het juist doet, echt waar’
Vreemd genoeg moest ik nauwelijks mezelf overtuigen er op in te gaan. Mijzelf kennende, en mijn schaamte en ingetogenheid.
‘Dat is goed’, flapte ik er nog geen 3 seconden later overtuigend uit.
‘Okee, geen probleem, lijkt me wel lachen’. Ik deed net hetzelfde als wat zij deed. Liet me wat achterover zakken tegen de rugleuning, spreidde de benen, met opgetrokken knieën. Recht tegenover mij zat Anni, in precies dezelfde houding.

‘Ik zal je begeleiden’
Ik knikte tevreden. Een brandende nieuwsgierigheid overspoelde me.
Ze stak een vinger in haar mond. Met enkele likbewegingen maakte ze deze nat, en vervolgens streek ze deze neer ter hoogte van haar venusheuvel.
Beetje onwennig giechelend deed ik haar na.
‘Het gaat makkelijker als je vinger nat is’, legde ze verder toe.



carolientje@mail.be
http://forum.carolientjesfantasietjes.be/

Aantal keer bekeken: 56873
Waardering: 8.01 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online