Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Erotische belevingen van Carolien (deel 2).

U leest om dit moment het verhaal Erotische belevingen van Carolien (deel 2) gepost door Carolientje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Carolientje
Gepost op: 2006-5-19

Verhaal:

Erotische belevingen van Carolien (deel 2)
Met grote arendsogen keek ik toe hoe mijn beste vriendin zichzelf seksueel begon te verwennen. Rustig bouwde ze elke aanraking en streling op. Ik kon het genot in haar ogen aflezen. Nooit gedacht dat kijken naar een masturberend meisje zo geil kon zijn.
Haar zachte mijmerende kreuntjes tussen haar zware ademhaling door maakte het hele plaatje nog opwindender.

Het hele tafereel duurde zowat 10 minuten. Haar lichaam schokte onder haar snel bewegende hand. Met maar een pompende vinger zat ze diep in haar gleufje. Vocht sijpelde uit haar kutje en met korte ‘oh’ geluidjes bereikte ze haar hoogtepunt.
Ze hijgde wild en keek me aan met de meest geile blik in de ogen.
‘Lukt het Carolien ?’, vroeg ze me lief, terwijl ze langzaam weer op adem kwam.
‘Niet echt’, gaf ik teleurgesteld toe. Een orgasme, ondanks al mijn inspanning, bleef uit.
‘Ontspan je, laat je gewoon gaan’, ik staarde in haar ogen en duwde een vinger bij mezelf naar binnen. Net als Anni wou ik schokkend klaarkomen. Haar laten zien dat ik het ook kon. Voelen wat zij voelde.
‘Mag ik iets uitproberen ?’, stelde ze me de vraag na een tijdje.
‘Wat bedoel je precies ?’
Ik hield heel even op met wat ik bezig was. Anni kroop dichter naar me toe. Er vormde zich een krop in mijn keel.
Haar beide handen kwamen op mijn blote knieën terecht. Wat zou ze met me doen ? De gedachte alleen al dat Anni seksuele dingen met me zou gaan doen verhoogde mijn geilheid, en voor het eerst sinds mijn zelfbevrediging die avond voelde ik me ook echt nat worden.

Met weinig weerstand duwde ze mijn knieën uit elkaar waardoor mijn benen zich voor haar uitspreiden. Ik trilde zowat als een espenblad toen haar zachte meisjeshanden langs mijn dijen me begonnen te strelen. Ze glimlachte, ik voelde haar warmte, elke aanraking tegen mijn huid deed het vuur in mijn buik aanwakkeren.
‘Ik help je wel even, als dat mag …’, niet lang moest ze op een reactie wachten. Gretig glunderden mijn ogen, en een veelzeggende ‘dat mag wel’ moedigde haar aan verder te gaan. Iets wat ik stiekem verlangde. Sinds die allereerste tongkus van die namiddag.

Anni’s vingertoppen gleden langzaam naar boven. Inmiddels was ze zodanig gaan zitten dat ze makkelijk toegang kreeg tot mijn meest intieme plekje. Haar krulharen vielen over mijn bovenbeen als haar lippen kussend mijn blanke huid aanraakten.
Ik wou dat ze doorging, tot het einde. Geheel aan haar overgeleverd.

Mijn beide handen woelden door haar flinke haardos. Mijn naakt vriendinnetje baande haar weg likkend naar mijn venusheuvel. Ik kon nauwelijks wachten haar natte tongetje ook dáár te voelen. Recht tegen mijn kruisje aan.
Mijn ogen sloten zich als ze tot enkele centimeters van mijn bijna haarloze kutje is verwijderd. Voorovergebogen zat ze met haar hoofd tussen mijn benen, haar borsten hingen mooi en verleidelijk naar beneden. Ik kon de drang ze even aan te raken niet weerstaan. Net alsof ik ze even wou wegen nam ik beide bollen in mijn handpalm. Ze voelden heel anders aan dan die van mij. Voller, aangenamer. Haar tepels reageerden onmiddellijk op mijn aanraking. Nauwelijks raakte ik de 2 roze uitstekels aan of ze werden meteen stijf.

Ik was zodanig gefixeerd op haar volle borsten dat ik heerlijk verrast werd bij de plotse eerste tongstreling tegen mijn doosje. Zacht begon ze me te likken, zoekend naar de meest prikkelende plekjes. Ik gilde het bijna uit toen haar spitse tong mijn clitoris vond en deze met subtiele aanrakingen begon te bespelen.
‘Ga door Anni’, fluisterde ik zacht en kromde mijn rug. Het genot tussen mijn benen nam een stijgende porportie aan. Ik kneedde in haar borsten en plaagde voortdurend haar harde tepels. Anni was helemaal losgeslagen in haar spel en likte me met hevige vurigheid. Gulzig, onophoudelijk.

Net als zij daarnet deed begon ook ik nu zacht te kreunen. Met veel ‘mm’ en ‘ooh’ liet ik duidelijk merken hoe enorm ik lag te genieten onder haar orale verwennerij.
Haar tong werd vergezeld door een vinger. Van zodra die glijdend in mijn poesje heen en weer schoof kwam er nog een tweede bij. De combinatie van het vingerspel en het gelik tegen mijn klitje aan zette me compleet in vuur en vlam. Zo heerlijk had ik het nog nooit zelf bij mezelf gedaan. Dit oversteeg elke verwachting.

Ik hield nu weer haar hoofd vast en drukte haar hard tegen mijn knopje aan. Slurpend bleef ze doorlikken. Mijn poesje voelde helemaal opgevuld door haar twee samenwerkende vingers. Ik voelde dat ik dit nooit lang zou volhouden. Dit was het !!
Weldra volgt mijn allereerste orgasme. Het intens genot bereikte zowat zijn ultieme hoogtepunt. Alles begon te spinnen in mijn hoofd en elke zenuw doorheen mijn lichaam sidderde van puur lichamelijk genot. Het sap stroomde rijkelijk, haar vingers verdronken haast in mijn grot. Vuurrood werd mijn gezicht. Een laatste paar stoten met haar vingers en ik kwam als tweede klaar.

‘Oh Anni’. Ze liet me los, klom boven op mijn naakte lichaam. Onze borsten drukten zich tegen elkaar. Meteen duwde ik mijn tong in haar mond en begon een vurig naspel met heel veel tongzoenen en strelingen langs haar armen, rug en kontje.
‘Was het lekker ?’, vroeg ze onnodig.
‘SUPER !’, Lekker in elkaars armen bleven we nog enige tijd genesteld. We bekeken de rest van het Tv aanbod, tot we onbewust in dezelfde geknuffelde houding op de zetel in slaap vielen.

De hele nacht brachten we door op de zetel. Enkele keren werd ik wakker en keek ik met een goed gevoel naar mijn allerbeste vriendin. Dit was zeker voor herhaling vatbaar. Onze vriendschap werd er alleen maar sterker door.
Rond half 9 werden we wakker. Samen een douche nemen, en daarna een lekker ontbijt. Tegen de middag ging Anni weer naar huis. Aan de voordeur namen we intiem afscheid. Met een lange tongzoen en een innige omhelzing.
‘Ik zie je maandag weer op school’

4 dagen later …

Ik werd wakker na een opwindende seksuele droom. Een natte plek in mijn pyjamabroek liet een duidelijk spoor na. Ik staarde naar het plafond en zag de hele seksscène in gedachte weer voor me.

Het begon als een gewone droom, waarbij Anni en ik op school zaten. Het was weer zwemnamiddag, een tweewekelijkse gebeurtenis, en met de bus vertrokken we naar het stedelijke zwembad.
Een fractie later zat ik in mijn pashokje. Ik had net mijn badpakje aangetrokken of Anni stormde mijn kleedhokje binnen. Meteen duwde ze me met de rug krachtig tegen de muur aan en stroopte mijn badpakje naar beneden.
Mijn tietjes kwamen vrij en Anni boog voorover. Onstuimig begon ze aan mijn tepels te zuigen en greep me tussen de benen. Zwoel begonnen we te vrijen, waarbij Anni de leiding nam. Ze likte mijn lichaam af. Van mijn nek, langs mijn borstjes, naar mijn navel. Ik steunde met de armen tegen de zijwanden en liet haar helemaal begaan.

In het heetst van het moment kwam opeens een ander meisje naar binnen. Jessie, de lekkerste meid uit onze klas. Ook al vond ik haar van tijd tot tijd erg arrogant, ze is en blijft een erg opwindend meisje. Vreemd dat ik over haar droomde. We zijn nu niet bepaald goeie vriendinnen, maar ook geen vijanden.
Op het moment dat ze ons beiden betrapte was zowel Anni als ik compleet naakt. Met onze vingers in elkaars spleetje en onze tongen in elkaars mond.
Ik verwachte dat ze ons zou vernederen en de hele klas bij elkaar roepen om te laten zien wat ze had ontdekt. Maar in tegenstelling sloot ze de deur achter zich en ontdeed zich van haar eigen zwemkledij.

Jessie, het perfecte meisje. Met lange blonde haren die tot bijna haar lekkere kont reiken. Een gezicht met veel uitstraling. Prachtige stevige welgevormde borsten met grote tepelhoven. Er was niets negatiefs te zeggen over het uiterlijk van Jessie. Het meisje ging achter Anni staan en greep haar bij de borsten vast. Langsover Anni’s schouder begon ze mij te tongen.

De droom werd steeds heviger. Jessie ging op het bankje zitten en Anni en ik namen elk een tepel van haar in de mond. Jessie genoot van alle aandacht en zowel Anni als ik vonden het heerlijk om met het meest begeerde meisje van de school te kunnen vrijen.

Het gezoem van mijn wekker bracht me weer naar de realiteit. Net toen de droom een hoogtepunt bereikte.
‘Dit was heet’, fluisterde ik bij mezelf, overladen met geilheid.
Dit zou wel eens mijn ultieme sekswens kunnen zijn. Een lesbisch trio met 2 lekkere meisjes uit mijn klas prikkelde mijn verbeelding. Vooral met Jessie, een meisje die door elke jongen op school met verlangende blikken wordt bekeken. Zou ze ook in zijn voor meisjesseks ?

Met binnenpretjes ging ik aan de ontbijttafel bij mijn familie zitten. Dat geile gevoel ging maar niet meer weg. Ik zat meer dan eens te dagdromen over hoe Jessie een vinger bij me naar binnen duwde, en hoe ik door zowel Anni als Jessie op alle mogelijke manieren werd bevredigd. Daarna vertrok ik op de fiets naar school. Zodra zag ik hen weer. Het zal alleszins grappig zijn in de klas bij hen te zitten, wetende waarover ik heb gedroomd, en wat ik stiekem van hen verlang terwijl ik in alle stilte wegdroom.

Aantal keer bekeken: 31483
Waardering: 8.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online