Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Erotische fantasie wordt werkelijkheid.

U leest om dit moment het verhaal Erotische fantasie wordt werkelijkheid gepost door Natasha. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Natasha
Gepost op: 2007-1-30

Verhaal:

Erotische fantasie wordt werkelijkheid
Het was doordeweekse dag, ik was vrij. Kon lekker uitslapen, maar de zonnestralen kwamen al onder de gordijnen door. Ik werd er wakker van. Blijf altijd even liggen. Ik begon mezelf te strelen, de avond daarvoor had ik mijn kutje lekker glad geschoren, dus het voelde heerlijk zacht aan. Ondertussen bedacht ik me wat ik die dag zou doen. Opeens schoot me iets te binnen. Ik voelde me zeer geil en besloot de stoute schoenen aan te trekken. Nog steeds fantaserend wat ik zou gaan doen. Mijn mini spijkerrokje aantrekken en geen string. Een lichtvallend bloesje met knoopjes, zonder bh. Ik heb cup 70E, maar ze zijn nog erg strak, dus het zou er goed uitzien. Omdat door mijn cupmaat de knoopjes altijd moeilijk dicht gaan, zou de inkijk erg goed zijn. Het was die dag lekker weer, dus te koud was het in iedergeval niet. Maar zonder doel naar buiten gaan was verder ook niet ideaal. Ik moest een missie hebben. Ik kon noet verder komen dan dat de gedachte alleen al mij opwond. Ik besloot te stoppen met masturberen, om zo de geilheid en de opgewondenheid te behouden.
Ik douchte me, pakte de juiste kleding, deed mijn haren en ging naar buiten.
Ik liep door de winkelstraten en wist dat mannen naar me keken. Dit wond mij nog meer op. Ik voelde dat mijn kutje vochtig werd. Ik besloot om naar binnen te gaan in een winkel, airco, altijd goed. mijn tepeltjes werden er hard van. In een warenhuis begin ik sowieso altijd op de bovenste etage, dat was dus de roltrap in dit geval. Ik wist dat de mensen achter mij onder mijn rokje konden kijken. Ik voelde dat mijn lipjes al wat wijder uitelkaar gingen staan. Wat was dit geil zeg.
Beetje gewinkeld in het warenhuis, maar niets gevonden. Dan maar weer verder.
Ik besloot om op een terrasje te zitten en te genieten van de zon. Had al een tjdschrift gekocht.
Blijkbaar had ik toch de aandacht getrokken van een stelletje. Ze hadden al een tijdje naar me zitten kijken vanaf een ander tafeltje. Zij zag er knap uit en een mooi figuur, hij was eigenlijk standaard, maar niet onaantrekkelijk. Ze liepen naar me toe en vroegen of ze bij mij konden zitten, omdat ze me wat wilde vragen.
Ik vond dit natuurlijk niet erg en was benieuwd naar de vraag.
Ze vertelde me dat ze dus al hadden zitten en dat ze dus ook gezien hadden dat ik geen string aanhad. Op de een of andere manier was dat eigenlijk best genant. Maar goed. Al gauw was ik het alweer vergeten. Het feit dat ik dus geen string aanhad had hen het idee gegeven dat ik wel in was voor iets meer. Dit klopte uiteraard. Ze vroegen of ik zin had om mee te gaan naar hun huis. Ze woonde vlak bij, ook in de stad.
Ze leken me wel ok en ik stemde toe met ze mee te gaan.
Het was ongeveer 5 minuten lopen vanaf het terras. Onderweg stelde ik me voor en zij stelden zich ook voor als Mark en Charlotte. Toen we bij hun huis waren aangekomen gingen we naar binnen, het was een bovenwoning, maar erg ruim door het licht inval.
Ik nam plaats op de ruime loungebank en kreeg iets te drinken aan geboden. Ik had eigenlijk al genoeg gedronken op het terras, rosee. Dus wilde eigenlijk liever een colaatje, maar voordat ik het wist had Mark al een flesje open getrokken.
Charlotte was een aardige vrouw, jaartje of 30, ikzelf ben 27. Ik ben bi, maar ben eigenlijk nooit verder gegaan dan zoenen met vrouwen, dit omdat de situatie het verder niet toeliet om andere dingen te proberen.
Mark kwam ook naast me zitten. We raakten in gesprek en was erg gezellig. Toen ging de telefoon en Charlotte beantwoordde die. Al bellend liep ze de kamer uit. Ik was alleen met Mark. Mark vertelde me dat hij erg opgewonden raakte van het uitzicht wat hij op het terras had op mijn kale kutje. Hij vroeg of hij het van dichtbij mocht zien. Ik vond het een beetje een vreemde situatie in de eertse instantie, gezien het feit dat Charlotte er niet bij was, maar hij zei direct erachteraan dat Charlotte het niet erg zou vinden, want ook haar wond het uitzicht op mijn kutje haar op. Twijfelend stemde ik toe dat hij mijn kutje van dichtbij mocht zien.
Hij vroeg me of ik voor hem wilde staan. Ik deed dat. Ik tilde mijn rokje omhoog. Ik was erg opgewonden en dat was al gelijk te zien aan mijn natte kutje. Deze stond weer open. Ik zag de bobbel in de broek van Mark. Hij streelde mijn kutje en haalde zijn vinger er doorheen.
Charlotte kwam weer terug en zag mij staan.
Charlotte zei niets en kwam naast Mark zitten. Mark zei tegen Charlotte: " Kijk eens wat ik hier gevonden heb, een heerlijk nat kutje. Ik wil dat je haar kutje streelt".
De manier waarop Mark dat tegen zijn vriendin zei, maakte de situatie iets duidelijker. Mark had "de broek" aan en Charlotte gehoorzaamde. Was dit een soort van SM? Dat wist ik nog niet helemaal, want daar had ik verder ook nog geen ervaring mee. Maar kort daarop werd ook die vraag beantwoord. Ondertussen werd het toch wel spannend, maar het wond me verschrikkelijk op.
Charlotte streelde mijn kutje. Mark vroeg mij vriendelijk of ik op de bank wilde gaan zitten. Het was nu niet echt een bank waar je rechtop kon zitten, dus hangen doe je altijd op zo'n bank. Ik ging wat onderuit gezakt zitten. Nog steeds met mijn blousje aan, en mijn rokje omhoog. Mark vroeg of ik nogsteeds OK was en hij had een volgende vraag. Ik mocht kiezen of ik aan zijn kant wilde staan of aan Charlottes kant. OK, toen was het me dus duidelijk. Het was een meester/slaaf situatie. Ik besloot om voor de slaaf kant te kiezen, samen met Charlotte ( die dat dus altijd is). Het leek me wel opwindend om een keer een slaaf te zijn. Dat was ook altijd een fantasie van mij geweest.
Dat was het moment dat het eigenlijk echt begon. Charlotte moest me uitkleden. Tevens haarzelf.
We waren allebei naakt. Haar borsten waren iets kleiner dan de mijne, maar ook stevig. Ze was mooi en sexy.
Mark zei mij mijn benen te spreiden en omhoog te houden met mijn vingers moest ik mijn kutje wijd openspreiden, zodat hij een goed zicht had om mijn kutje.
Charlotte moest mij likken, met lange halen. Dit moest zij 10 minuten lang doen. Het was heerlijk. Nog steeds hield ik mijn eigen kutje wijd open.
Na 10 minuten was het mijn beurt Charlotte te likken. DIt had ik nog nooit gedaan. Ook ik moest lange halen maken. Charlotte genoot er van en ik voelde haar kutsap over mijn tong. Het smaakte erg geil en ik wilde meer.
Toen moesten we met z'n tweeen naast elkaar op de bank zitten, op onze knieen, met ons gezicht naar de rugleuning. Dit deden we.
Weer moesten we onze kutjes open houden, zodat hij het goed kon zien.
Toen ging de deurbel. Hij beval ons te blijven zitten. Hij ging de deur open doen. Maar voordat hij de kamer verliet deed hij ons beiden een blinddoek om de ogen. Charlotte vroeg me of ik het leuk vond. Ik knikte van ja. Ik vond het maar al te spannend. Ze zei:" Dan vind je de volgende stap denk ik nog spannender. Wat er ook gebeurd, je hoeft geen angst te hebben. We doen dit vaker."
Hmmm...wat kan ik verwachten dacht ik.
We hoorden voetstappen de trap opkomen, maar het hoorde als meer dan 2 mensen.
Ze kwamen de woonkamer binnen en we hoorden alleen stemmen.
Ik hoorde alleen mannen stemmen. Het waren er 3. Er werden geen namen genoemd. Een van de mannen zei: " Wow, dit noem ik nog eens een welkom ontvangst Mark! Dat heb je goed geregeld. De andere mannen konden dat slechts beamen.
Wat was nu het vervolg?
Ik was nogsteeds vochtig.
Mark zei:" Deze 2 sletjes staan geheel tot jullie beschikking vandaag. Maar eerst denk ik dat willen zien hoe jullie klaarkomen. Begin maar dames".
Ik begon met mezelf te spelen, dit was zeker geen onbekend terrein. Het duurde dan ook niet lang voordat ik klaarkwam. Opeens voelde ik een pik tegen mijn kutje. Vlak nadat ik klaargekomen was duwde hij hem er doorheen. Wat was dat lekker!! Hij neukte me diep. Blijkbaar werd Charlotte ook geneukt aan haar gehijg te horen.
Toen haalde de man zijn lul eruit. En een volgende werd er weer ingestopt. Ook deze lul voelde lekker. Ik kon wel verschil voelen. Ik werd geneukt door verschillende mannen. Dit ging zo een tijdje door. Toen stopten ze.
Mark deed de blinddoeken van ons gezicht. We mochten ons omdraaien.
We zagen op het andere bankstel 4 mannen zitten, incl. Mark. "Hallo dames" zei hij. Hoe beviel het? Lekker zei ik en Charlotte vond hetzelfde.
"Willen we meer??" Ja graag, zei ik weer.
" Ok, omdat jij als eerste reageerde, mag jij ook als eerste." Zei Mark.
Hmm, wat als eerste???
Ik moest weer onderuit op de bank zitten met mijn benen gespreid en mijn kutje open houden. Ik moest mijn schaamlippen wijd open houden. Een man kwam naar me toe lopen en stopte zijn pik in mijn natte grotje, hij pompte en pompte totdat hij over me heen klaarkwam. Het enige wat ik mocht doen was nogsteeds mijn kutje openhouden. De tweede man stopte zijn lul in mijn kutje, deze was iets groter en ik voelde dat mijn kut opgerekt werd. Ook hij kwam klaar. Toen de derde man, ook hij deed hetzelfde. Het was zo geil het idee en de daden dat ik gebruikt werd.
Charlotte was ondertussen bezig om hun schoon te likken. Het zaad lag op mijn buik en borsten. Charlotte mocht dat oplikken en verrassend genoeg genoot ze er ook nog van. Dit moet ze vast vaker gedaan hebben.
Toen ze klaar was zei Mark ons dat we hun pikken weer stijf moesten zuigen. Dit deden we. Nu was Charlotte aan de beurt en ik mocht hun schoonlikken. Ook ik genoot hiervan. Ondertussen speelde ik met mezelf, genietend van het uitzicht en al likkend aan een lul.
Toen de mannen helemaal klaar waren bedankten ze alleen Mark en keken verder niet meer naar ons om.
Mark liet hun uit en kwam weer boven.
"Hoe was het voor je?" vroeg hij aan mij. Ik was nog in extase en kon alleen nog maar : " HEERLIJK en voor herhaling vatbaar" zeggen.
Charlotte nam weer plaats naast Mark en knuffelde hem. Ik had ook een voldaan gevoel.
Ik moest weer gaan, want het was ondertussen al laat geworden.
We spraken verder niets meer af, maar met het idee dat we elkaar vast nog weleens tegen zouden komen. Dit gezien het feit dat we allebei in de centrum van de stad woonden en het onwarschijnlijk is dat we elkaar niet meer zouden zien.




Aantal keer bekeken: 30385
Waardering: 7.84 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online