Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Erotische fantasie.

U leest om dit moment het verhaal Erotische fantasie gepost door Rik. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rik
Gepost op: 2006-10-20

Verhaal:

Erotische fantasie
Ik ben een gezonde kerel, met oog voor vrouwelijk schoon. Ik laat het dan ook niet achterwege om een knap vrouwtje in ogenschouw te nemen wanneer ik er eentje ontmoet. En wanneer ze dan nog bepaalde uiterst appetijtelijke onderdelen op lekkere manier aan het oog aan te bieden heeft…

Het gebeurt dan ook regelmatig dat ik me opgewonden voel wanneer met zo een knap ding in aanraking kom. Niet zelden gaat dat gepaard (wat een woordkeuze!) met een toenemende zwelling in mijn broek en een stevige lust om eens een tijdje met de dame in kwestie in afzondering te gaan.

Zo is er die goeie vriendin die ik twee jaar geleden op de avondles leerde kennen. Ik ben wel heel wat jaartjes ouder dan haar, maar het klikt best tussen ons beiden. Iris is een knappe dertiger, die door moeder natuur zeer goed voorzien werd om een man zijn aandacht te trekken. En vast te houden. Haar prachtige volle boezem heeft menigmaal mijn blikken van mijn leerboeken doen afdwalen naar al dat lekkers dat ze te bieden heeft. Keer op keer gingen mijn handen jeuken om toch maar even die heerlijke bollen te omvatten en lekker te kneden. Mijn speekselklieren gingen aan het werk, enkel bij de idee om die tieten te ontbloten om vervolgens op haar tepels te zuigen.

Ook de rest van haar lichaam mag er best wezen natuurlijk, en bovendien heeft ze een heel knap smoeltje. Doe daar nog een sensuele lage stem bij, en je begrijpt waarom er tussen ons die erotische spanning heerste. Ik weet zeker dat ze zich ervan bewust was. En dat ze die aandacht best wist te appreciëren. Maar de omstandigheden waren er nooit naar om écht lichamelijk contact tot stand te laten komen.

En ondertussen ben ik van school veranderd, waardoor ik haar slechts zeer zelden te zien krijg. Gelukkig staat ze op de wekelijkse markt en wanneer we dan inkopen gaan doen laat ik nooit na om even langs haar kraampje te passeren om haar gedag te zeggen. Dan geven we elkaar een vriendschappelijke warme kus. Niets meer, want meestal is mijn vrouw er bij, en die heeft me steeds voorgehouden: kijken mag, maar aanraken niet.

Het zou trouwens niet staan om midden op het marktplein mekaar inniger dan vriendschappelijk te omhelzen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik daar best zin in heb. Hoe heerlijk moet het niet zijn om haar stevig tegen me aan te trekken en mijn tong diep in haar mond te duwen. Zij zou dan haar lippen openen en mijn kus beantwoorden. Tongen ontmoeten elkaar in de warme vochtige ruimte van onze op elkaar gedrukte monden. Een heerlijk duel waarbij langs tanden en lippen gelikt wordt, en we van mekaars speeksel proeven. Ondertussen drukken haar grote zachte prammen tegen mijn borst aan en doen de bobbel in mijn broek in omvang en hardheid toenemen.

Met een wulpse knipoog vraagt ze aan de collega marktkraamster om haar stand even in het oog te houden, om vervolgens met mij in haar bestelwagen te verdwijnen. Blijkbaar heeft ze deze situatie voorzien, want tussen de dozen met kleren heeft ze ook een deken liggen, waarop we weldra plezierige spelletjes zullen kunnen spelen.

Nu we van de indiscrete blikken van de marktbezoekers afgeschermd zijn neemt Iris het initiatief over. Deze keer is het haar beurt om me met een hete zoen te verleiden. Ze neemt mijn gezicht liefdevol tussen haar handen, en drukt hele zachte lieve kusjes op mijn lippen. Vervolgens gaat ze langzaam mijn hele gezicht rond. Af en toe komt haar tongetje van tussen haar lippen tevoorschijn en likt ze me plagend over de neus, langs de oogleden om zo naar mijn oorlel af te dwalen. Dit bezorgt me kippenvel.

Ze keert langzaam terug naar mijn mond, drukt haar lippen zacht tegen de mijne en laat vervolgens sensueel haar tong bij mij naar binnen glijden. Haar handen beginnen ondertussen mijn lichaam te verkennen. Eén voor één opent ze de knopen van mijn hemd, er ondertussen zorg voor dragend dat onze kus op geen enkel ogenblik onderbroken wordt. Even later laat ze mijn hemd op de grond glijden en gaan haar handen langs mijn flanken weer omhoog. Heerlijk streelt ze door mijn borsthaar en gaat vervolgens over mijn schouders naar achter om met haar nagels zacht langs mijn ruggengraat naar beneden te kriebelen.

Het voelt heerlijk aan, maar ik kan me niet langer bedwingen en ik begin op mijn beurt haar lichaam te verkennen. Ik leg mijn handen op haar billen en kneed haar zitvlak zachtjes. Dan ga ik plagend langzaam omhoog, streel haar rug om langs haar nek mijn vingers door haar haren te laten glijden. Ik kriewel een beetje achter haar oren, wat tot gevolg heeft dat ze haar lichaam wat steviger tegen me aandrukt. Ze voelt nu overduidelijk de bobbel in mijn broek, en duwt haar onderlijf even heel stevig tegen mijn wapen aan.

We trekken ons een klein beetje terug, zodat onze lippen geen contact meer hebben, doch onze tongen blijven mekaar zachtjes aanraken. Speels blijven we aan elkaars tong likken, zodat het speeksel langs onze kin druipt. Ondertussen heb ik mijn handen op haar schouders gelegd. Uiterst behoedzaam glijden ze nu naar beneden, in de richting van die grote ballonnen die me nu al een paar jaar bloedgeil maken.

Rillend van genot betast ik zacht haar grote prammen. Ze voelen net aan zoals ik verwacht had: stevig en toch lekker mals. Ik weet zeker dat wanneer ik ze straks uit hun gevangenis bevrijd ze fier rechtop zullen blijven staan en niet zullen doorhangen. Iris vindt het best lekker om eens andere handen dan die van haar vriend op haar lichaam te voelen. Haar tepels reageren op mijn strelingen en duwen doorheen BH en T-shirt in mijn handpalmen.

Verliefd kijken we elkaar in de ogen, met het besef dat we eigenlijk verboden terrein aan het betreden zijn. Maar de hunkering om samen zwoele passionele seks te beleven laat ons alle remmen losgooien. Ik verzoek Iris om zich sensueel voor me te willen ontkleden. Met een speelse glimlach op haar lippen gaat ze enkele passen achteruit en begint heupwiegend haar T-shirt naar boven te stropen. Terwijl ze me hete zoentjes toegooit trekt ze het kledingstuk langzaam naar boven. Stilaan komt de rand van haar bustenhouder te voorschijn. Met een draaiing van haar schouders trekt ze haar T-shirt over haar hoofd.

Haar volle borsten worden nu prachtig geëtaleerd in een sexy rode BH die haar sieraden op ideale manier ondersteunen. De diepe vallei tussen haar tieten brengt me al op ideeën. De aanblik van al dit moois ontlokt me een bewonderd gefluit aan mijn lippen. Met een lichte blos op haar wangen gaat Iris glimlachend verder met haar striptease. Het strop in de lange rok die ze draagt wordt losgetrokken en ze laat dit tweede kledingstuk verleidelijk over haar heupen naar beneden glijden. Haar mooie benen worden zo ontbloot en ik prijs me steeds gelukkiger.

Iris is niet echt slank, maar de verhoudingen van haar lichaam lijken me ideaal, en het geheel is een prachtige aanblik. Ze staat nu voor me in een sexy tanga, een BH die probeert om die enorme borstpartij in bedwang te houden, en op eenvoudige sandaaltjes. Ik kan me amper bedwingen om haar niet te bespringen. Ze eist echter dat ik ook wat meer vlees toon. Ik trek dan ook vlug schoenen en kousen uit, en maak dan mijn broeksriem los. Verwachtend boort Iris blik zich in mijn kruis, benieuwd wat er daar zal tevoorschijn komen.

Langzaam knoop ik mijn broek los en laat ze vervolgens op mijn enkels zakken. Gelukkig ben ik een tijd geleden overgeschakeld van het dragen van slips, die mijn momenteel enthousiasme amper zouden kunnen bevatten, op boxershorts. Niet van die slodder dingen die los rond je gat zwabberen, maar Sloggies die lekker aansluiten. Meer nog: deze benadrukken de erectie via dewelke ik mijn bewondering voor Iris prachtige lichaam uitdruk. En nu is het aan Iris om haar enthousiasme te uiten. Aan de blik in haar ogen zie ik dat ze best tevreden is met wat ze te zien krijgt.

Niet dat ik speciaal zwaar geschapen ben. Neen, ik vermoed dat ik tot de gezonde middenklasse behoor, en dat blijkt voor mijn vriendin ruimschoots te volstaan. “Nu jij weer�, suggereer ik. Iris straalt gewoon. Als een volleerde stripteaseuse haakt ze de sluiting achter haar rug los en terwijl ze zo sensueel als maar kan de bandjes van haar BH van haar schouders laat glijden tuit ze haar lippen en laat er vervolgens haar tongetje heerlijk over glijden. Plagend houdt ze haar BH met beide handen vast om zich vervolgens om te draaien en hem dan over haar schouder naar me toe te gooien. Ik vang hem op en druk er onmiddellijk mijn neus in waarbij ik haar zoete lichaamsgeur opsnuif.

Iris draait zich opnieuw naar mij toe maar houd haar borsten nog steeds verborgen achter haar handen. Makkelijk is dat niet, want die dingen zijn nu eenmaal veel te groot voor haar handjes. Eindelijk doet ze me het plezier om haar handen weg te halen en krijg ik vrij zich op de prachtigste boezem die ik in heel mijn leven te aanschouwen kreeg. Twee stevige bollen staan hoog op haar lichaam, en dat doet me plezier, want ik heb het minder op vrouwen die grote joekels hebben doch die amper boven de navel dragen. Vanuit een klein tepelhof priemen haar tepeltjes verlangend naar voren.

Ik uit mijn bewondering voor haar borsten waarop Iris haar schouders heen en weer schudt wat haar borsten aan het wiebelen brengt. Deze aanblik doet mijn pik tot het uiterste zwellen zodat mijn erectie bijna pijnlijk aanvoelt. Ze doet een stap naar voren en gebied me te gaan zitten. Nu buigt zij zich voorover, zodat haar borsten vlak voor mijn ogen komen te hangen. Opnieuw schudt ze de schouders zodat ik die wiebeldingen van dichtbij kan bewonderen. Kreunend steek ik mijn handen uit om haar heerlijkheden te omvatten, maar ze duwt me weg.

“Even wachten jij�, kirt ze verleidelijk, “ik ben nog niet klaar�. Ze draait me opnieuw de rug toe en buigt als een ballerina haar bovenlichaam naar voren zodat ze gewoonweg dubbel plooit. Ze gaat zodanig ver dat ze haar borsten tegen haar benen aan perst. Dan spreidt ze haar benen, en leunt verder voorover zodat ze haar voorarmen plat op de deken kan leggen. Haar borsten hangen nu andersom te wiebelen, en ook dit is een prachtige aanblik. Door deze houding aan te nemen heeft ze meteen haar kutje ter hoogte van mijn gezicht gebracht. Haar plezierdoosje wordt amper bedekt door de kleine tanga die ze nog aanheeft. Ze kan haar opwinding niet verbergen, want het lapje is al goed nat zodat haar kutlipjes zich duidelijk in de stof aftekenen. Ze beweegt haar kontje lekker heen en weer, zodat de geur van haar seksueel verlangen mijn neus prikkelt en ook haar borsten weer gaan wiebelen.

Nu buig ik me wat naar voren en ik druk door het lapje stof heen een kus op haar kutlipjes, waarbij ik een hete adem uitblaas. Kreunend begint Iris met haar heupen te schudden. Ik steek mijn handen uit en omvat eindelijk haar naakte borsten. Verdomme, dat voelt heerlijk aan!!!!! Eigenlijk heb ik twee handen nodig om een borst te omvatten. Terwijl ik haar prammen kneed en betast trek ik met mijn tanden haar tanga opzij zodat ook haar kutje komt bloot te liggen.

Daar haar voorovergebogen en gespreide houding staat haar flamoes ver open en heb ik een prima zicht op haar speelterrein. Nu druk ik op haar schaamlipjes zacht een zoentje, hetgeen een rilling door Iris heen stuurt. Opnieuw druk ik mijn lippen tegen haar lelletjes, en zuig ze deze keer een beetje naar binnen, zodat ik er zachtjes aan kan trekken. Als ik me even terug trek om het resultaat van deze actie te bekijken zie ik een dun straaltje geil uit haar kutje lopen. Ik hervat mijn werkzaamheden en begin met mijn tong langs weerszijden van haar kut te likken. Ondertussen rol ik haar tepels tussen duim en wijsvinger. Dan knijp ik iets harder in haar tepels om er volgens wat aan te trekken en ze een beetje om te draaien, er echter op lettend haar geen pijn te doen. Op hetzelfde ogenblik duw ik mijn tong diep bij haar naar binnen. Hevig schokkend reageert haar lichaam op deze behandeling, en ik proef haar sappen op mijn tong. Haar orgasme blijft maar duren en ik doe dan ook mijn uiterste best om haar zo intens mogelijk te blijven prikkelen.

Even later houd het sidderen van haar lichaam op. Zij verplaatst haar ellebogen en haakt haar duimen achter de elastiek van mijn boxershort. Ze bevrijdt mijn genotstaaf die in volle glorie voor haar gezicht staat te kloppen van verlangen. Ik heb me pas geschoren, en dat valt in goede aarde. Het is inderdaad aangenamer bij orale seks als je geen rekening dient te houden met schaamharen die in je mond of neus terecht komen.

Iris opent haar mond en plaatst haar lippen met een licht zuigende beweging op mijn eikel. Mijn pik springt op om naar meer actie te vragen. Hierop laat zij haar tong plagend om mijn eikel gaan om vervolgens langs mijn schacht naar mijn ballen toe te likken. Vervolgens neemt ze mijn zaadfabriek in haar mond terwijl ze haar tong rond mijn testikels laat spelen.

Mijn pik voelt nu echt pijnlijk aan. Omdat ik vermoed dat Iris deze toch wel moeilijke houding niet lang meer zal kunnen volhouden grijp ik haar bij haar lekkere billen en laat me langzaam achterover zakken, zodat we in 69 houding komen. Terwijl zij mij op fantastische manier begint te pijpen wijd ik opnieuw mijn aandacht aan haar kut. Mijn tong gaat op zoek naar haar kittelaar en ik duw een vinger langzaam in haar neukkanaal. Zij verhoogt het ritme van de pompende zuigbewegingen op mijn leuter.

Ik duw een tweede vinger bij haar naar binnen en zuig haar clitoris in mijn mond om er heel zachtjes met mijn tanden over te knabbelen. Iris reageert met een gegrom dat diep uit haar keel komt. Dan opent ze haar mondje wat verder en ze begint met kleine hapjes mijn lul steeds verder naar binnen te werken. Ik voel mijn top tegen haar keel aandrukken, maar ze ontspant haar keelspieren, haalt even diep adem door haar neus, en werkt het laatste stukje naar binnen. Haar neus duwt tegen mijn balzak aan nu. Gebruik makend van haar keelspieren masseert ze mijn penis, en ik sta ver op springen.

“Ik wil nu nog niet klaarkomen�, zeg ik haar, en ze trekt zich met enige tegenzin terug. Mijn lid druipt van haar speeksel en na de warmte van haar lekkere mond voelt dat wel fris aan, zeker als ze even over mijn beste vriendje heen blaast. Ze draait zich om en gaat bovenop mijn benen zitten, zodat we elkaar weer kunnen aankijken. Na opnieuw een opwindende tongkus zakt ze langs mijn benen naar beneden tot mijn jongeheer tussen haar borsten komt te zitten.

Ze duwt haar borsten tegen elkaar zodat mijn lid in een zachte warme koker kan heen en weer bewegen. Met langzame halen neuk ik haar zo tussen haar tieten. Het voelt hemels aan, maar ik wil in haar lichaam, dus ik trek haar weer naar boven. Ik neem haar ballonnen in mijn handen en manoeuvreer ondertussen mijn soldaat tegen de ingang van haar grotje. Haar geilproductie werkt op volle toeren, en ik glijd dan ook moeiteloos tussen haar lipjes naar binnen. Terwijl ik lekker haar tieten aan het kneden en schudden ben dringt mijn liefdesknots steeds verder bij haar naar binnen.

Ik gebruik mijn bekkenspieren om diep in haar kloppende bewegingen te maken. Zij spant op haar beurt ook haar spieren om mijn fallus extra te masseren. Het voelt alsof duizenden kleine mondjes langs mijn paal aan het zuigen zijn. Haar vagina voelt heerlijk zacht en vochtig aan. Een beetje kutsap loopt langs mijn ballen en de binnenkant van mijn dij naar beneden.

Iris neemt mijn handen en duwt ze boven mijn hoofd. Ze buigt naar voor zodat ik aan haar heerlijke spenen kan zuigen. Ondertussen gaat ze verder om met haar kutspieren mijn lul te masseren. Ze maakt draaiende bewegingen met haar heupen en ik voel de gekende tinteling in mijn ballen opkomen. Verlangend stoot ik mijn bekken naar boven en ik voel dat ik diep in haar buik haar baarmoeder raak. Ons tempo neemt toe, en we persen opnieuw onze lippen op elkaar. Wild zuigen we aan elkaars tong. Onze onderlichamen beuken in hoog tempo tegen elkaar. Kletsende geluiden vullen de bestelwagen.

Ik maak mijn handen vrij om haar borsten te kunnen knijpen en kneden. Ik trek aan haar tepels en rek ze zover mogelijk uit zonder haar pijn te doen. Met haar tepels tussen duim en wijsvinger beweeg ik haar tieten heen en weer. We zuigen mekaars tong zo ver mogelijk in onze mond. Onze bekkens gaan luid soppend heen en weer. De bestelwagen deint mee op het ritme van onze neukende lichamen. Dan voel ik mijn ballen samentrekken, mijn ogen draaien weg. Ik duw mijn vingers in het zachte vlees van haar melkklieren en stoot mijn lul een laatste keer diep in haar kut. Ik voel het zaad opborrelen en spuit het diep in haar flamoes. Zij voelt de hete passie krachtig tegen haar baarmoeder spatten.

In razend tempo beweegt ze haar onderlichaam heen en weer waarbij ze onze schaambeenderen stevig tegen elkaar aandrukt. Dit is voldoende prikkeling voor haar klitoris om haar volgend orgasme te laten losbarsten. Een hete stroom vocht loopt nu over mijn kloten en doorweekt de deken waar we op liggen te rampetampen. Iris loopt helemaal rood aan en verontschuldigt zich: “ik denk dat ik me bepist heb�, fluistert ze. “Welnee gekkertje�, stel ik haar gerust, “dat is gewoon wat gekend is als vrouwelijke ejaculatie. In het Engels heet dat squirting. Je kutje wordt dan zodanig gestimuleerd dat je lichaam erop reageert door een hete stroom uit te spuiten.�

Iris bekent dat ze daar nog nooit van gehoord heeft, en geeft dan toe dat ze ook nog nooit eerder zó hevig is klaargekomen. Ik voel me natuurlijk gestreeld in mijn ijdelheid. “Ben je écht zeker dat ik niet gepist heb?�, vraagt ze toch nog aarzelend. “100 % zeker�, kalmeer ik haar. “Trouwens pis ruikt, en hetgeen jij zonet produceerde is volledig reukloos.�

Hierop trekt Iris zich terug waarbij mijn lul uit haar warme grot glijdt. Ze duikt meteen tussen mijn benen om er als een hondje te gaan snuffelen. Ze stelt vast dat haar uitbarsting inderdaad volledig reukloos is, en informeert hoe het dan wel zou smaken.
“Proef dan maar even�, stel ik voor.

Eerst wat aarzelend, maar algauw met volle overtuiging begint ze dan ook mijn pik af te likken, waarbij ze zowel de smaak van onze vermengde liefdessappen proeft als haar eigen ejaculaat. Mijn jongeheer vindt deze nieuwe aandacht best de moeite waard en hij richt zich algauw weer op. Net zoals daarnet laat Iris hem volledig in haar mond verdwijnen en slikt de kop tot in haar keel. Op en neer beweegt haar hoofd en ze zuigt met overgave aan mijn schacht. “Tussen je tieten�, sis ik haar toe, en ze gaat op haar rug liggen. Ik neem plaats over haar ribbenkast, druk mijn lul naar beneden, en vervolgens haar melkstopen tegen elkaar.

Genietend beweeg ik mijn zwaard heen en weer tussen die zachte vleesbergen. We zweten allebei, dus ik schuif probleemloos door die heerlijke tunnel. Iris richt haar hoofd op om aan mijn eikel te likken telkens ik naar voor stoot. Ik duw een beetje verder door, zodat ze me telkens weer even tussen haar lippen kan nemen. Ik beduid dat ze zelf haar tieten tegen elkaar moet duwen. Met mijn ene hand kan ik nu haar tepels masseren, en met de andere reik ik achter mijn rug om twee vingers in haar nog kletsnatte kut te laten verdwijnen. Ik sop in haar spleetje en ga met mijn duim op zoek naar haar kittelaar, die onmiddellijk reageert door weer wat op te zwellen.

In rustig tempo gaan we zo een hele tijd door, genietend van de sensaties die we bij mekaar teweeg brengen. Na meerdere minuten voel ik opnieuw een tinteling in mijn onderlichaam opkomen. Ik trek me terug uit de omhelzing van haar borsten en leg haar handjes rond mijn kloppende orgaan. Vakkundig masturbeert ze mijn staaf en even later spat een nieuwe golf sperma over haar schuddende borsten. Wanneer ik mijn laatste druppel zaad verschoten heb duwt ze mijn lul opnieuw in de richting van haar poesje. Moeiteloos glijd ik naar binnen, en ik neuk haar met lange halen. Ik let er op dat ik voldoende wrijving op haar kittelaar teweegbreng, en het duurt dan ook niet lang of haar lichaam begint opnieuw te sidderen.

Ze spant haar spieren en kromt haar rug zodat haar borsten een beetje naar boven en buiten rollen. Stevig naai ik haar poes en duw ik keer op keer mijn lans helemaal bij haar naar binnen. Bij iedere stoot breng ik haar borsten aan het wiebelen. Ze spartelt met haar benen, haar hoofd beweegt van links naar rechts. Haar mond valt open, ze duwt haar onderlichaam stevig naar me toe en ik ram me met kracht opnieuw helemaal in haar paradijs. Een diepe grom rolt uit haar keel. Ik trek me snel terug en uit haar liefdeskanaal spuit een hete stroom ejaculaat tegen mijn borst. Verkrampt staat haar lichaam in een hoge boog gespannen terwijl ze straal na straal tegen me aanknalt.

Uiteindelijk ontspant ze en gaat rustig liggen. Haar ademhaling gaat nog gejaagd, hetgeen haar borsten op en neer laat deinen. “Amai�, hijgt ze, “dit is een nieuwe wereld die voor me open gaat!� Ik glimlach en ze voegt toe: “zeker voor herhaling vatbaar!� Dat kan ik natuurlijk onmogelijk tegenspreken. We gebruiken het droge deel van de deken om het geil van ons lichaam te vegen. We kleden ons opnieuw aan, waarbij we elkaar regelmatig op de intieme plekken vastgrijpen zodat we heel wat tijd nodig hebben om ons te fatsoeneren. Uiteindelijk slagen we er toch in, en we sluiten ons avontuur af met een laatste passionele tongzoen.

Met een blos op de wangen stappen we om beurten uit de bestelwagen. Hoewel we een hele tijd met ons liefdesspel bezig waren lijkt onze afwezigheid niet te zeer zijn opgevallen. Behalve dan voor de collega marktkraamster die Iris een veelbetekenende blik toewerpt. Iris slaat de ogen neer en de blos op haar wangen neemt toe. Dit volstaat om aan haar buurvrouw te kennen te geven dat wij enorm van elkaar genoten hebben. Met een beleefde kus zeg ik Iris tot ziens en vervolg dan mijn weg, want ik heb nog heel wat boodschappen te doen.

Ik ben verstrooid want in gedachten beleef ik de hele vrijpartij opnieuw. Het is maar een droom, een verlangen. Maar daarom niet minder opwindend. En die opwinding, die blijft. De spanning in mijn broek is er niet op geminderd. Vlug naar huis toe, en mijn fantasie met mijn schattebout beleven. Die zal wel verbaasd zijn dat ik zo geil van de markt naar huis kom. Maar ze is zeer zeker niet vies om eens lekker te rollebollen. En dat is even lekker als hetgeen ik me zopas in mijn hoofd liet afspelen…


Aantal keer bekeken: 36356
Waardering: 7.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online