Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ervaren excollega.

U leest om dit moment het verhaal Ervaren excollega gepost door Bertus. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Bertus
Gepost op: 2009-4-20

Verhaal:

Ervaren excollega
Sela was een stagiaire bij mij op het werk. Ze was nog jong (in ieder geval een stuk jonger als ik) maar ze was absoluut niet verlegen. Ze was Marokkaanse. Niet zo groot maar wel een beetje dik.
Ze had overal een mening over. Ze roerde haar mondje wel. Ik mag dat wel en had dan ook snel een goed contact. Ik kwam regelmatig bij haar op de kamer ivm zakelijke kwesties die ik met haar collega moest afhandelen. Of we troffen elkaar wel eens bij de koffieautomaat. Daarnaast hadden we regelmatig mail-contact. In het begin stuurde ik gewone mailtjes als een soort chat. En soms wat grapjes. Ik vroeg op een gegeven moment per mail aan haar wat ik aan haar mocht sturen want sommige “grappige” mailtjes waren wel eens pikant. Ze zei toen dat ik alles mocht sturen aan haar. Ik vroeg haar of ze echt alles bedoelde. Ik waarschuwde haar dat ik ook wel eens een geil filmpje of geile foto’s toegestuurd kreeg. Ze zei dat ze dat geen probleem vond als ik haar maar van te voren waarschuwde zodat ze zelf het moment kon kiezen om ze te openen of door te sturen naar huis. Andersom gold voor mij hetzelfde. Zij had een vriend en woonde samen en ik was getrouwd. Ik stuurde haar eens een filmpje waarin 2 vrouwen een man pijpte. Ik waarschuwde haar voor de beelden en tegelijkertijd zei ik tegen haar dat mij dit toch wel erg lekker leek. Dit was tevens bedoeld om een reactie van haar uit te lokken. Ik was namelijk benieuwd of zij die ervaring had. Ze reageerde een beetje verbaasd op mijn opmerking. Het IS lekker zei ze. Ik doe het niet dagelijks maar wel regelmatig en dan gaat het vanzelf, kost me geen moeite, zei ze. Klinkt spannend zei ik. Toen vroeg ze me: Je zegt dat het je lekker LIJKT, ben jij dan nooit gepijpt? Ik moest helaas bekennen dat dat zo was. Is dat raar? , vroeg ik. Nee, zei ze maar ik ben wel verbaasd. Toen vroeg ze me: Heb je nooit de behoefte gehad of is het er nooit van gekomen?. Ik antwoordde haar dat het er nooit van gekomen is maar dat ik het graag een keer wilde ervaren. De volgende dag mailde ze me het volgende: misschien kan ik je wel helpen.
Ze woonde vlakbij het werk. Het bleek dat ik met hardlopen bij haar woning in de buurt kwam. Ze stelde dus voor om tijdens het hardlopen een keer bij haar langs te komen. Ze zei: ik wil mijn ervaring best met je delen. Aldus geschiedde. Op een dag belde ik dus in mijn korte sportbroek en sportshirt bij haar aan. Ik stond nog een beetje na te hijgen. Ze deed open in een joggingpak wat haar overigens nog dikker maakte. Ze liet me binnen en gaf me wat te drinken. Toen vroeg ze me: wil je het staande, zittend of liggend? Mij lijkt zittend wel het lekkerste zei ik. Ze pakte een stoel bij de eettafel vandaan en zette die midden in het appartement neer. Ze zei: trek je broekje maar uit en ga maar zitten. Dat deed ik dus. Daar zat ik dan in m’n blote kont en met m’n inmiddels toch enigszins stijf geworden pik. Ontspannen onderuit gezakt zat ik in de stoel Ze knielde voor mij neer. Ze pakte mijn lul beet en begon er zachtjes aan te trekken om hem lekker stijf en hard te krijgen. Toen mijn lul helemaal hard was geworden begon ze onderaan de schacht net onder mijn ballen te likken. Ze nam een bal in haar mond en begon daarop te zuigen. Heel subtiel liet ze de bal uit haar mond glijden en ging met haar lange tong voorzichtig naar boven toe. Haar tongpuntje beroerde mijn pik zachtjes. Ze likte op een gegeven moment alsof het een ijsje was. Langzaam schoof haar mond op naar boven tot net onder de eikel. Ook nu liet ze haar puntje van de tong het werk doen. Ze liet het puntje langs m’n eikel gaan en beroerde de kop van m’n pik met haar lippen. Daarna opende ze haar mond en liet mijn lul langzaam naar binnenglijden. Met haar tong en mond bewerkte mijn keiharde pik. Heel langzaam ging ze heen en weer of op en neer. Ondertussen maakte ze wat zuigende bewegingen. Ze voerde het tempo langzaam op. Nadat ze fanatiek op en neer ging met haar hoofd gebruikte ze tenslotte haar hand en tong om me helemaal leeg te halen. Ik voelde het sperma met rappe schreden naderen en spoot dan ook met flinke kracht een zeer warme straal wit vocht over haar handen, in haar gezicht en in haar mond. Ze had inderdaad blijk gegeven over veel ervaring te beschikken. Ik was haar zeer dankbaar voor dit onderricht. Ik was overigens nauwelijks in staat om weer naar m’n werk te lopen.


Aantal keer bekeken: 10727
Waardering: 7.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online