Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Esther lenssen.

U leest om dit moment het verhaal Esther lenssen gepost door Esther lenssen. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Esther lenssen
Gepost op: 2009-2-26

Verhaal:

Esther lenssen
“Neem nou op, neem nou op.” zegt Thomas “baas, hij neemt niet op. Moet ik hem nog een keer bellen?” “ Nee, dat hoeft niet.” zegt de baas: “Je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij er niet is, na die vernedering.”
“nee dat kun j……”.probeert Thomas te zeggen maar Nicole valt hem in de reden als ze binnen komt: “Waar hebben jullie het over?”
“Dat John weer niet op tijd kwam na die vernedering.” zei de baas. “Welke vernedering?” vraagt Nicole.
Hij had gewed dat hij de beste scherpschutter van ons allemaal was, maar hij struikelde en hij had helemaal mis geschoten. zei Thomas. “Ooo toen, haha, dat was nog eens een blunder.”lacht Nicole
“maar nu even serieus, wat is er gebeurd.?”
“Er is een dooie gevonden in een steegje. Dus eigenlijk moeten we er nou heen. John raakt nog een keer zijn baan kwijt als hij zo door gaat.” legt de baas uit.
“Hier rechts baas en daarna links dan zijn we er.” zegt Thomas tegen zijn baas. Toen ze er waren stapten ze uit en pakten hun spullen uit de auto. Ze klommen over het lint en liepen naar de ‘dooie’.
“Thomas jij maakt de foto’s en Nicole jij kijkt naar bandensporen of andere dingen.” zegt de baas.
Zijn er verdachten baas? “Ja, er was een straatjongen die het lijk had gevonden. Hij wordt straks ondervraagd.” zegt de Baas.
Nadat de baas, Nicole en Thomas ‘bewijzen’ hadden gevonden gingen ze naar hun kantoor om alles te onderzoeken.
“Nicole heb je nog wat gevonden?” vraagt de Baas. “Ja, verschillende dingen. Hij werd neergeschoten met een M9. van dichtbij. Hij is overleden doordat hij, nadat hij is neergeschoten, dood is gebloed.
Verder heb ik zijn identiteit gevonden. Hij was een juwelier, 37 jaar, woonde in Amsterdam en is verhuisd naar Ossen.”
“Hij kan vermoord zijn door de straatjongen voor geld. Een juwelier heeft altijd geld op zak. De straatjongen bedreigt de juwelier. Vind het te lang duren, schiet en pakt het geld. Om te ontkomen belt hij de politie.” stelt Nicole voor.
“Ja, dat kan, heb je vingerafdrukken gevonden?” vraagt de Baas.
“Ja, meerdere. Thomas is ze aan het onderzoeken. Als die dus van de straatjongen zijn dan hebben we de dader.”
“Niet waar. zegt de baas. Hoezo niet? Nou, de straatjongen zei dat hij hem had aangeraakt om te kijken wie het was. En hoe hij daar terecht is gekomen.”
“Thomas, weet je van wie die vingerafdrukken zijn?” vraagt de baas.
“Ja, baas. Ik heb ze nog niet allemaal. De ene zijn inderdaad van de straatjongen, de andere weet ik nog niet. De computer is nog aan het zoeken.”
“Dan vertelde hij dus toch de waarheid.” merkte de baas op.
“500 euro 550, 560, 600, 650, 700, 720, 740, 760, 780, 790, 795, 800 miljoen euro!
Ik ben rijk, ik ben rijk. Hahaha ik ben rijk. Zo super rijk!!!! ik ben rijk……..”
“Waar is John?” vraagt de baas. “Heeft nog steeds niet geantwoord, ik heb hem een minuutje geleden nog gebeld.” zegt Nicole.
“Thomas jij rijdt langs zijn huis. Volgens mij is er iets gebeurt.” zegt de baas.
“Oke baas. Ben al onderweg.”
“Rozenstraat 31. Aha hier. Nou John waarom neem je niet op, en ben je wel thuis.
je hebt trouwens wel een mooi huis moet ik zeggen. En een groot huis. Even kijken of hij inderdaad thuis is.” zegt Thomas tegen zichzelf.
Tingdongtingdong. Thomas belt aan.
“Ik kom eraan.” Klinkt het ergens in het huis. “Even wachten.”
Er word een sleutel in het slot gestopt. “Hoe kan dat de deur was allang open. Dat kan……………..aaaaaaahhhhhh


Aantal keer bekeken: 3181
Waardering: 7.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online