Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Eva en Misha deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Eva en Misha deel 1 gepost door Naomi W.. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Naomi W.
Gepost op: 2010-7-16

Verhaal:

Eva en Misha deel 1
Voorzichtig buig ik me over de rand, van het houten schooltafeltje.
Waarom schrijft Ramses toch zo lelijk?
Ik heb wel vaker een verschrikkelijk handschrift gezien(b.v die van mijn neefje Rem), dit is echt onvoorstelbaar, verschrikkelijk, vreselijk.
Het lijkt wel of en 10 miljoen kleine mieren(die verschrikkelijk dizzy zijn) wild over zijn proefwerkblaadje krioelen.
Waarom doe ik niet gewoon net als Cindy, die schopt Ramses altijd onder z’n kont, en vraagt dan: Wil je wat groter schrijven skatje?
Maarja, zij noemt iedereen schatje, haar maakt het niet uit tegen wie ze het zegt, ze is niets voor niets BI.
Dan zou ik het ook wel durven.
Waarom is Misha er nou niet gewoon? Hij schrijft met Frans altijd extra groot voor me, hij weet dat ik dat gewoon niet kan, die stomme woordjes blijven nooit hangen bij mij, dus ben ik maar gestopt met blokken voor Frans.
God, wat betekende Voyager ook alweer? Vertrekken?
Ik vul het maar gewoon in, met een zwierig handschrift schrijf ik ‘vertrekken op’.
Vertrekken…. Vakantie…. Hawaï….
Misha en ik willen als we eindelijk eens 18 zijn, samen naar Hawaï toe, gespierde, zongebruinde jongens voor mij, en meisjes in strorokjes voor Misha.
Ja, inderdaad we hebben geen verkering, we zijn beste vrienden, ik vroeg hem laatst hoe ‘zijn toekomstige vriendin’ moest
Heten.
Sophie.
Franse naam.
Franse taal.
En ik stort me weer op mijn franse proefwerk, wat was parler?
La plage weet ik wel, dat is ‘het strand’.
Mooie witte stranden op Sicillie, of nog beter: Griekenland!
Blijf bij de les Eva! Bijt ik mezelf toe.
Ik bijt zenuwachtig het rouwrandje van mijn nagel eraf, au, shit te ver.
Snel zuig ik op mijn vinger, ik proef bloed.
Ik schrik op, als ik een harde, franse ringtoon hoor, het is de telefoon van Mevrouw du le Rose.
Ze kijkt met haar uitpuilende ekster ogen naar de display van haar ijsblauwe mobieltje.
Met driftige passen loopt ze het klaslokaal uit, ik maak er snel gebruik van en ik schop Ramses.
AUW TRUT! Schreeuwt hij hard als hij kan.
Sitl johh! Sis ik woedend.
Maar het is te laat, mevrouw du la Rose komt het klaslokaal binnenlopen.
Wátt ies hieer aan die handte? Sist ze met een zwaar accent.
Madame, Eva schopte me. Jammerde Ramses met tranen in zijn ogen.
Tsssss, dat gejank van die jongens ook tegenwoordig.
Eva, is datte soo?? Vraagt Mevrouw du la Rose.
Griezeldegriezel, weer die enge ogen, ze lijken als laserstralen door me heen te branden.
Ze heeft me door……ze heeft me door….. galmt het door mijn hoofd, ik ga eraan.
Iek eb dad njet kesien Ramses. Zegt mevrouw du la Rose, terwijl ze haar hoofd schuin houd.
Ik zucht van opluchting, maar ik wist natuurlijk nog niet wat ze daarna zou gaan zeggen.
Eva, ik verwacht niet dat Ramses dit zomaar zegt, één punt aftrek voor jou.
Nog een zucht.
Maar die is nu van ergernis, stomme verrader.
Waar was Misha nou?

Met een chagerijnig gezicht loop ik door de Lidl, jeweetwel, die supergoedkope supermarkt.
Ik loop langs de zakkenchips, en nootjes maar ik koop niets, ik heb toch geen geld, maar ik heb geen zin om naar huis te gaan, de vriend van mijn zus is er: Werner, hij is echt super irritant, en hij denkt dat ie lekker is.
Laatst, laatst was Misha bij ons, en toen liet Werner hem struikelen, goed geraden, bloedneus, en toen had ie opeens wel spijt.
Ik hoor gelach, bij de afdeling drinken, daar staat dus ook energie, waarschijnlijk zijn ze iets te gulzig geweest.
Maar dan spitst ik eens goed mijn oren, hoor ik het goed? Is dat Misha die daar zo lacht? Het is echt een leuke lach, vlinders gieren door mijn buik, maar ben ik wel echt verliefd op hem? Ik probeer me te verstoppen achter het wijnrek, maar Misha heeft me al geizen: Hee Eva, kom eens ik wil je voorstellen aan mn nieuwe vrienden!

Mail me als je ver volg wilt, dan schrijf ik die eraan;).NaomiWillemsen@hotmail.com

xx.naomii.



Aantal keer bekeken: 3311
Waardering: 7.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online