Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Even naar de buurvrouw.

U leest om dit moment het verhaal Even naar de buurvrouw gepost door ronald. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ronald
Gepost op: 2011-6-29

Verhaal:

Even naar de buurvrouw
Het is alweer een tijd geleden maar op een zaterdag zei mijn vrouw, loop jij even naar Natalie om tezeggen dat ik niet mee ga naar Ikea. Dus ik naar de overbuurvrouw, gelukkig hebben we een sleutel van elkaars huis dus kon ikzo naar binnen. Binnen hoorde ik luide muziek ondanks dat riep ik toch haar naam. Ben je boven riep ik nogmaals, mijn hart begon harder te kloppen terwijl ik de trap op ging. Eenmaal boven aan de trap kon ik mijn ogen niet geloven, daar stond ze in haar slaapkamer poedelnaakt der eigen in te smeren met bodylotion. Doordat de muziek zo hard stond kon ze me dus niet horen aankomen en had ze ook niet gezien. Langzaam maar zeker begon er iets te zwellen in mijn broek. Ik bleef kijken en dacht ik zie wel hoe ze reageerd. Terwijl ik mijn riem losmaakte en mijn stijve lul bevrijdde uit zijn benarde positie begon ik langzaam te spelen met mijn lul. Plotseling schrok ze op en zag me staan. Laat mij maar even met die grote jongen spelen zei ze en knielde voor me neer en begon me te pijpen.
Wijdbeens zat ze voor me en ik keek tegen haar kale kut aan.Mijn vingers zochten een weg in haar druipnatte kut.
Nadat ik haar mond had volgespoten vond ik dat het tijd was om haar op bed te nemen, in haar nachtkastje lag een dildo die ze in haar kut propte, jij mag lekker in mijn sterretje.
Na een paar die stoten en een hoop gekreun kwamen we beide klaar en spoot ik nog een lading zaad in haar kont.
Ik moet nu gaan zei ik anders begrijpt mijn vrouw niet waar ik blijf.


Aantal keer bekeken: 46052
Waardering: 2.79 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online