Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Familiebanden (3).

U leest om dit moment het verhaal Familiebanden (3) gepost door Herman de Veer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Herman de Veer
Gepost op: 2006-10-15

Verhaal:

Familiebanden (3)
Dat zou deze keer echter geen uren duren. Het verbaasde mij niet echt dat mijn zuster zich liet overhalen om mee te doen aan ons spel. Mijn moeder kon heel vasthoudend zijn en kennelijk had zij haar dochter na enige moeite kunnen overtuigen. Naakt vastgebonden zat mijn zuster naast mij op bed. Haar handen waren kruislings achter haar lichaam vastgemaakt. Extra touw liep onder en boven haar borsten en drukte haar armen stijf tegen haar rug. Haar dubbelgevouwen benen waren elk apart vastgebonden. Zodoende kon ze haar benen gewoon spreiden. Het liet zich raden wat daar de bedoeling van was.
Er was genoeg touw in mijn tas, maar ik bezat geen tweede mondknevel. Na enig zoeken had mijn moeder een schone stofdoek als mondprop gebruikt en deze vastgezet met grote stukken plakband. Het daaropvolgende uur ontaardde in een ware orgie. Allereerst werd mijn zuster danig afgeranseld met de zweep. Dat was beslist noodzakelijk om in de juiste stemming te komen, stelde mijn moeder resoluut. Keer op keer zwiepten haar dochters volle borsten heen en weer door de kracht van de slagen. Het was een prachtig gezicht om de tepels langzaam rood te zien kleuren.

Hierna kreeg mijn zuster te horen dat zij met gespreide benen bovenop mij moest gaan zitten. Het vergde de nodige inspanning voordat mijn stijve piemel in haar onderlichaam verdween. Even later werden er bij ons allebei wasknijpertjes op de tepels gezet. Mijn moeder begon vervolgens haar dochter te commanderen. Terwijl zij de zweep op haar rug liet neerkomen, gaf zij opdracht om mij te berijden. Dat leverde voor mij een onwaarschijnlijke ervaring op. Mijn zuster was wild aan het wippen en onderging gelijktijdig een nieuwe serie zweepslagen. Met iets van onbegrip in haar ogen keek zij mij aan. Ik kon haar echter niet helpen en genoot met volle teugen. Af en toe stapte mijn moeder opzij en liet de zweep op de zware borsten neerkomen. Elke keer was het alsof er een schok door mijn zusters lichaam ging. Zij liet zich echter niet van de wijs brengen en bewoog nu in een vast tempo op en neer. Het was ondertussen ver na middernacht geworden en de hele situatie had iets bizars en onwezenlijks. In de verder doodstille woning was alleen onze ademhaling en het geluid van de zweep te horen. Mijn geslacht was deze keer niet afgebonden en na verloop van tijd spoot ik het onderlichaam van mijn zuster vol. Afgaande op haar lichaamstaal was zij ondertussen al ruimschoots aan haar trekken gekomen...
Nadat wij een kwartiertje rust hadden gekregen, had mijn moeder de bondage van haar dochter veranderd. Haar benen waren nu weer normaal gestrekt en precies zo vastgebonden als de mijne. Wij kregen opdracht om van het bed af te komen en naar de huiskamer te huppelen. Die bleek slechts zwak verlicht te worden door de lamp in de hal. In de huiskamer aangekomen schrok ik toch wel even. Normaal gesproken hing er een flinke bloembak op circa een meter voor het raam. Op die plaats hingen nu twee grote stroppen van dik touw. Ongetwijfeld waren die daar door mijn moeder opgehangen tijdens de rustpauze. Met zachte drang duwde zij ons verder de kamer in. Binnen luttele minuten stonden mijn zuster en ik hoog op onze tenen te balanceren. Geroutineerd had mijn moeder het touw naar het plafond strak aangetrokken. Even later verdween zij naar de slaapkamer en kwam terug met de zweep.

Het vervolg was geen verrassing voor mij. Terwijl wij gespannen en nerveus naar buiten stonden te kijken, begon mijn moeder er flink op los te slaan. Afwisselend werden de billen van mijn zuster en die van mij stevig afgeranseld. Ondanks de kracht van de slagen, was het ritme waarin dit gebeurde vrij laag. Hier kan mijn moeder dus nog wel enige tijd mee doorgaan, dacht ik bij mijzelf. Het bizarre van de situatie werd nog versterkt door de kans op ontdekking door toevallige voorbijgangers. Aan de overkant van de straat was een groot grasveld. Zelfs op dit late tijdstip was daar nog iemand te zien die zijn hond aan het uitlaten was. Terwijl de man een sigaretje aan het roken was, zag ik hem nietsvermoedend om zich heen kijken. Enkele malen keek hij ook schuin omhoog naar het flatgebouw. Ik kon echter geen reactie bij hem waarnemen. Kennelijk was er vanaf de straat niets bijzonders te zien.
Ondanks mijn benarde situatie stond ik ondertussen met een keiharde piemel. Mijn erectie wees fier en brutaal naar het raam. Ook mijn zuster raakte in een bepaalde staat van opwinding. Aan haar ademhaling en gekreun was te merken dat zij langzaam op weg was naar een hoogtepunt. Al gauw had mijn moeder dit in de gaten en besloot zij om ons om te draaien. Wat volgde was een nieuwe serie zweepslagen op mijn zusters borsten en mijn kloppende lid. Met onze opwinding was het daarna snel afgelopen. Na een tijdje moesten wij ons weer omdraaien en begon het hele ritueel opnieuw.
Het daaropvolgende uur had mijn moeder hier een geraffineerd spelletje van gemaakt. Zij hanteerde aanvankelijk een laag tempo voor de zweepslagen. Dat veranderde prompt als er iemand te zien was op straat of op het grasveld. Meteen begon zij ons dusdanig hard af te ranselen, dat wij ongewild stonden te kronkelen voor het grote raam. Dat leverde keer op keer de nodige schrik en spanning voor ons op.

De rest van de nacht speelde zich in mijn moeders slaapkamer af. Wij moesten haar op alle mogelijke manieren verwennen en bevredigen. Zelf liet zij zich ook niet onbetuigd. Langdurig speelde zij met de volle borsten van haar dochter. Nu was mijn moeder zelf ook flink geschapen, maar door het leeftijdsverschil zat mijn zuster wat strakker in haar vel. Het was mij al eerder opgevallen dat mijn moeder gefascineerd had gekeken naar de fraaie buste. Alsof zij deeg aan het kneden was, nam zij het bovenlichaam van haar dochter onder handen. Aanvankelijk was mijn zuster niet zo gediend van die vrouwelijke aandacht. Zij kon er echter weinig tegen beginnen. Kennelijk was zij ook heel gevoelig op haar borsten, want de stevige massage bezorgde haar na verloop van tijd een eerste hoogtepunt.
De dominante aanpak van mijn moeder had mijn grenzen al behoorlijk verlegd, en nu zag ik hetzelfde gebeuren bij mijn zuster. Enfin, dit opende wel allerlei mogelijkheden naar een innige familieband met haar, dacht ik bij mijzelf...

Aantal keer bekeken: 11847
Waardering: 6.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online