Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Familiebanden.

U leest om dit moment het verhaal Familiebanden gepost door Herman de Veer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Herman de Veer
Gepost op: 2006-10-8

Verhaal:

Familiebanden
Ik zal een jaar of 24 geweest zijn toen mijn SM-gevoelens tot volle bloei kwamen. Ik had deze op een ietwat banale manier ontdekt via Amerikaanse bondage-magazines. Deze prachtige bladen gaven mij het gevoel dat ik 'thuis' was gekomen. Niet lang daarna begon ik attributen te kopen en probeerde tevens af en toe iets aan zelf-bondage te doen. Dat gaf mij echter niet helemaal het gewenste gevoel van opwinding en machteloosheid.
Mijn ouders waren begin 60 en hadden pas op latere leeftijd kinderen gekregen. Mijn vader werkte al heel lang in de bouw als onderaannemer. Als gevolg daarvan verbleef hij soms langdurig in andere delen van het land. In tegenstelling tot mijn oudere zuster, woonde ik toentertijd nog thuis. Ik zorgde er daarom altijd voor om die SM-spullen veilig opgeborgen te houden. Dat ging een hele tijd goed, totdat ik de vergissing maakte om zo'n magazine in mijn slaapkamer te laten rondslingeren. Uitgerekend op die dag had mijn moeder het hele huis gestofzuigd en schoongemaakt.
Door de afwezigheid van mijn vader, waren wij reeds om zes uur klaar met het avondeten. Na het afruimen liet zij opeens het tijdschrift zien en vroeg wat dit te betekenen had. Met een vuurrood hoofd bekende ik haar dat ik mij aangetrokken voelde tot deze erotische varianten. Tot mijn verbazing reageerde zij daar heel mild op en verlangde details en bijzonderheden. Toen zij wilde weten of ik ook al praktische ervaring had opgedaan, vertelde ik haar dat ik het nog niet aangedurfd had om iemand in vertrouwen te nemen. Eind van het liedje was dat zij aanbood om mij eens vast te binden op de manier zoals dat te zien was in het magazine. Als ik dat wilde, kon ik het experiment rustig in mijn blootje ondergaan, liet zij weten. Dat stoorde haar helemaal niet, en bovendien had zij mij als moeder heus wel eens eerder naakt gezien. Daarnaast had zij echt wel ruime en moderne opvattingen, stelde zij beslist.

Een klein halfuur later stond ik vastgebonden in het midden van mijn moeders slaapkamer. Met behulp van de foto's in het tijdschrift was dat haar zonder al te veel moeite gelukt. Het magazine was vrijwel helemaal gewijd aan Japanse bindtechnieken. Ik was in die tijd nogal slank en kon vrij eenvoudig mijn armen tussen mijn schouderbladen vastklemmen. Na mijn handen daar vastgemaakt te hebben, bond zij een extra touw om mijn borstkast en bovenarmen om alles netjes op zijn plaats te houden. Na ook nog mijn benen stevig bij elkaar gebonden te hebben, bekeek mijn moeder goedkeurend het resultaat van haar inspanningen.
Op het bed lag mijn tas met alle attributen. Zonder verder commentaar pakte zij een mondknevel en deed deze bij mij in. Even later kreeg ik ook nog een halsband om. Ze trok een stoel bij en verwijderde heel handig de boven mijn hoofd hangende lamp. Al snel begreep ik de bedoeling toen zij een extra stuk touw vastmaakte aan de ring van de halsband. Het andere uiteinde werd vastgeknoopt aan de vrijgekomen haak in het plafond.
Hierna gebeurde er enige tijd niets. Mijn moeder had de slaapkamer verlaten en zat in de huiskamer televisie te kijken. Ik vermoedde dat zij mij op deze manier de tijd wilde geven om te wennen aan mijn situatie. Ik kreeg het idee dat zij de sfeer van een vastbindspel heel goed aanvoelde. Haast ongemerkt werd het buiten wat donkerder. Met enige moeite zag ik op de wekker op het nachtkastje dat het tegen zeven uur liep. Plotseling kwam mijn moeder de slaapkamer weer binnen. Tot mijn verbazing zag ik dat zij in haar rechterhand een ouderwetse mattenklopper hield. Ik wist niet eens meer dat zij dat ding nog in huis had. Meteen drong het tot mij door dat zij die ook wel eens gebruikt had om mijn zuster en mij te bestraffen toen wij nog klein waren.
Zonder tekst of uitleg begon zij mijn achterste te bewerken. Dat gebeurde niet bepaald voorzichtig of zachtzinnig. In een mum van tijd voelde ik dat mijn billen begonnen te gloeien. Na de zoveelste rake klap ontsnapte mij een onderdrukte kreet. "Niet zo kreunen en steunen," zei mijn moeder prompt. "Dit was toch waar je heimelijk naar verlangde? Of dacht je dat ik niet wist dat je een hele verzameling tijdschriften en SM-attributen in je slaapkamer bewaarde?" vroeg ze fijntjes. Met een schok realiseerde ik mij dat zij blijkbaar al langer op de hoogte moest zijn van mijn speciale voorkeuren.

Een minuut of tien daarna stopte zij met het geselen van mijn achterwerk. Opgelucht haalde ik adem en probeerde weer enigszins tot rust te komen. Ondertussen was het behoorlijk donker geworden in de slaapkamer. Mijn moeder had aangekondigd even iets makkelijks aan te gaan trekken en daarna de kamer verlaten. Ik stond met mijn rug naar de deur te wachten op de dingen die gingen komen. Ik had geen flauw idee hoe het spel verder zou verlopen.
Na een paar minuten meende ik een geluid in de hal te horen. Terwijl ik mij stond af te vragen of mijn moeder weer terug was gekomen, voelde ik opeens een paar vingers om mijn geslacht. Zachtjes werd mijn piemel gestreeld en gemasseerd. Gelijktijdig ging een andere hand onderzoekend over mijn geteisterde billen. Binnen luttele minuten stond ik met een behoorlijke erectie. Mijn kloppende lid werd stevig omklemd door een warme hand. Als een soort koker voelde ik die hand heen en weer bewegen. Met een mengeling van ongeloof en opwinding besefte ik dat ik in een langzaam tempo afgetrokken werd.
Het onwezenlijke van de situatie drong zich met geweld aan mij op. Ik stond stijf vastgebonden in mijn moeders slaapkamer en werd door haar seksueel verwend. Ook de duisternis gaf mij het idee dat ik in een soort droom beland was. Een heerlijk gevoel van machteloosheid maakte zich van mij meester. Voor het eerst van mijn leven had ik geen enkele controle over mijn geslachtsorgaan. Al die tijd bleef mijn moeder achter mij staan en voelde ik af en toe haar borsten tegen mijn rug. Tot een hoogtepunt liet zij het echter niet komen.
De rest van de avond speelde zich voornamelijk op haar bed af. Ik was letterlijk en figuurlijk een speelbal van haar lusten en verlangens. Regelmatig rolde ik heen en weer op het bed, terwijl zij mij uitgebreid kietelde en plaagde. Het houten ledikant kraakte en piepte als zij met haar volle gewicht bovenop mij belandde. Het tijdschrift had haar kennelijk inspiratie gegeven, want al mijn attributen kwamen aan bod. Behalve de mondknevel gebruikte zij ook nog de blinddoek en de tepelklemmetjes. Mijn bondage bleef echter de hele avond onveranderd.

Rond een uur of tien kwam zij met een nieuw idee op de proppen. Ik lag op mijn rug in het midden van het bed. Achter de eikel van mijn piemel was dun touw gewikkeld en vastgeknoopt. Het touw liep omhoog naar een haak in het plafond. Aan het uiteinde hing een hamer uit mijn vaders gereedschapskist. Het gewicht ervan trok mijn lid stevig omhoog. Ik merkte al snel dat ik niet moest toegeven aan die druk. Zodra ik dat namelijk deed, had ik moeite om mijn onderlichaam weer terug op bed te krijgen. Geamuseerd keek mijn moeder toe hoe ik deze verfijnde marteling onderging. Van tijd tot tijd hielp zij mij enigszins door voor een erectie te zorgen. Op die manier was de druk wat beter te weerstaan. Na verloop van tijd ontkwam ik er echter niet aan om mijn onderlichaam weer op te richten. Nu hielp zij mij echter van de wal in de sloot. Glimlachtend duwde zij mijn billen nog wat verder omhoog. Meteen verschoof het touw en zakte de hamer een stukje naar beneden. Mijn stijve penis werd tot het uiterste opgerekt en wees loodrecht naar het plafond. Kreunend en steunend moest ik toezien hoe zij een zweep uit mijn tas pakte. Wat volgde was een flinke en intense afranseling. Ik probeerde uit alle macht om die beheerst te ondergaan. Elke verkeerde beweging bracht de kans met zich mee dat ik mijn onderlichaam nog wat meer zou moeten oprichten.
Om middernacht kwam het voor de eerste keer tot intieme seks. Ik lag op mijn rug op bed, terwijl mijn moeder mij onstuimig bereed. Haar handen waren overal op mijn borstkast en veelvuldig trok zij mij aan mijn tepels omhoog. Nog steeds vastgebonden en gekneveld onderging ik deze wilde vrijpartij. Door af en toe een tik op mijn gezicht te geven, regelde zij heel slim het tempo. Het was een schitterend gezicht om haar volle borsten te zien schudden en zwaaien. Vanaf het begin had ik mij verbaasd over haar goede figuur. Ondanks haar aanleg voor overgewicht, zaten alle extra pondjes wel zo ongeveer op de juiste plaats.
Geluidloos wipten onze lichamen op en neer. In het begin gebeurde dit in een vast ritme, maar gaandeweg probeerde zij allerlei varianten uit. In de verder doodstille woning was alleen het zachte gekraak van het houten ledikant te horen. Toen mijn moeder voor de derde keer was klaargekomen, keek zij mij strak aan en verklaarde dat wij dit soort spelletjes vaker gingen doen. Ik kon niet anders dan instemmend knikken...

(wordt vervolgd)

Aantal keer bekeken: 38976
Waardering: 6.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online