Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Familierelatie.

U leest om dit moment het verhaal Familierelatie gepost door Robert. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Robert
Gepost op: 2008-5-20

Verhaal:

Familierelatie
Nel en Hermien waren zussen. Ik was getrouwd met Nel.
Op een zaterdag was Nel aan het werk in het ziekenhuis, ze had weekenddienst.
Het was die dag warm weer en ik was lekker in mijn zwembroek in de tuin bezig. Om 15.00 was ik klaar en kon ik lekker van de zon genieten.
Ik had de tuinstoel lekker in de ligstand gezet. Ik kreeg al snel kleine oogjes en viel in slaap.
Na enige tijd werd ik wakker omdat ik mijn naam hoorde. Stond mijn vrijgezelle schoonzus Hermien naast mijn stoel. Ze was via de poortdeur de tuin ingelopen en hoorde mij knorren en zag me slapen. Ze was toevallig in de buurt en wist niet dat haar zus weekenddienst had. Ik had kennelijk nogal opwindend gedroomd want toen ik wakker schrok merkte ik dat ik een enorme bult in mijn zwembroek had. Ik voelde me ongemakkelijk en schoot gelijk overeind en nam een zithouding aan. Hermien had het natuurlijk allang gezien maar liet niets blijken. Ik begroette haar en vroeg of ze wat wilde drinken en wist niet hoe snel ik naar binnen moest komen om in de keuken iets fris in te schenken. Binnen waren vanwege de zon alle gordijnen dicht. Terwijl ik iets te drinken maakte kwam zei ook de keuken in lopen. Ik merkte dat ik mijn erectie maar niet kwijtraakte, sterker nog, mijn lul stond rechtop in mijn zwembroek en stak er bijna bovenuit. Ik voelde me heel erg opgelaten. Ik wist me dan ook geen houding te geven. Ze begon te gniffelen en vroeg of het door haar kwam. Ik vertelde dat ik gedroomd had en dat ik daar kennelijk opgewonden van was geraakt en dat ik daarna niet meer in staat was om mijn piemel te laten inzakken. Ze lachte en pakte haar glas aan en nam een slokje. Daarna schonk ik iets voor mezelf in. Nadat ze haar glas leeg had vroeg ze of ik nog wat water wilde inschenken. Terwijl ik daar mee bezig was ging ze achter me staan bij het aanrecht. Ze zei: ik zal de spanning er wel even afhalen en tegelijkertijd trok ze in een ruk mijn zwembroek naar beneden. Ze begon me af te trekken boven de gootsteen. Als ik mijn gezicht naar haar wilde draaien duwde ze m’n hoofd weer terug en zei: voor je kijken en niets zeggen. Met haar linkerhand kietelde ze mijn ballen en met haar rechterhand greep ze mijn pik beet. Terwijl haar greep om mijn lul steeds steviger werd en haar bewegingen steeds heftiger , ging ze met haar linkerhand mijn tepel masseren. Wat werd ik daar geil van! Uiteindelijk hield ik het niet meer. Steunend met mijn armen op het aanrechtblad spoot ik mijn zaad in de spoelbak en tegen de muur. Ondeugend lachend zei ze: dat lucht op he. Ze waste haar handen, dronk haar glas leeg en moest weer weg. Ze gaf me een zoen op de wang , zei: we doen of er niets gebeurd is , ok? en liep het huis uit.
Wat een zorgzame schoonzus!!!!!!!!!


Aantal keer bekeken: 16041
Waardering: 6.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online