Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Fantasie wordt werkelijkheid.

U leest om dit moment het verhaal Fantasie wordt werkelijkheid gepost door Moppie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Moppie
Gepost op: 2007-10-19

Verhaal:

Fantasie wordt werkelijkheid
Al 10 jaar kennen we elkaar Hans en ik. Gewoon een vriendschap die net wat hechter is dan een normale vriendschap.
Zo ongeveer een half jaar geleden kwamen we er achter dat we meer overeenkomsten hebben dan dat we dachten. Alle twee staan we erg vrij in onze relatie en willen net iets meer als dat we kunnen krijgen.
Toen we hier achter kwamen besloten we elkaar een keer te bellen als we bezig waren met onszelf.

Op een hele warme zomeravond zat ik alleen op de bank tv te kijken. Mijn partner was er niet. En ik was heel geil. Ik begon mezelf te strelen over mijn tepels en voelde ze hard worden. De gordijnen stonden open en de overburen konden zo naar binnen kijken. Dit wondt me nog meer op en besloot mijn kleding uit te trekken. Mijn kutje werd wat natter. Ik besloot mijn dildo er vast bij te pakken om mezelf zo nog meer te kunnen verwennen.
Zachtjes streelde ik mijn clit en zachte tintelingen gingen er door mij heen. Ik pakte de dildo en liet hem zachtjes langs mijn kutje glijden. Terwijl ik bezig was spookte er telkens de gedachte door mijn hoofd , zal ik Hans zo wel of niet bellen als ik klaar kom. Omdat ik te nieuwsgierig was of Hans ook geil was besloot ik een sms te sturen. "wat doe je? ik had gehoopt vanavond onze afspraak na te komen....ik ben al bezig!" Langzaam begon ik wel wat gespannen te worden,wat als het voor hem een grapje was, dan....sms binnen:'hmm...ik had al gehoopt wat van je te horen! Ik ben nog even aan t werk. Als jij nou vast in bad gaat zitten met laptop erbij en cam aan dan kom ik zo....' Ik twijfelde niet meer en liet snel het bad een beetje vollopen, zette alles neer en zat op de badrand met mezelf te spelen tot ik Hans online zag komen. Snel ging zijn cam aan en zag een mooie paal in beeld. Hij vroeg wat hij moest doen en dat ik mijn dildo vast moest pakken en mijn cam aan moest zetten. Gewillig deed ik mijn cam aan en zwaaide met mijn dildo hem lachend toe en tikte in; daar was ik al mee aan t spelen. Ik liet de cam over mijn lichaam gaan en stopte bij mijn borsten, maakte mij vingers nat en speelde met mijn tepels. Ik liet mezelf in bad glijden en instaleerde de cam zo dat Hans van alles kon mee genieten en goed zicht had. Het bad had maar een klein laagje water zodat mijn hele lichaam half uit het water kwam.
Ik vroeg Hans voor om met zichzelf te gaan spelen en of hij een fantasie had. Hij kwam met het volgende : Jij ligt in bad en speelt met jezelf. Ik kom binnen en sta stiekem te kijken via de spiegel. Je bent bezig met je dildo en laat hem zachtjes je kutje binnen glijden. Ik doe ondertussen mijn kleding uit en als ik mijn broek uittrek steekt mijn paal al uit mijn onderbroek. Ik ga er zachtjes overheen met mijn vinger toppen en doe daarna ook snel dat ongemak uit. Jij gaat gewoon door en geniet van elke beweging en trilling van je dildo tot ik erbij in bad kom en dan maken we het bij elkaar af. Dan komen we zo heftig en gaan samen in het bad nog lang na genieten.
Ik werd heel nat en nog geiler. Ik pakte mijn dildo en liet hem zachtjes mijn kutje binnen glijden. Dit wondt Hans erg op en zag zijn paal nog iets dikker worden en hij versnelde de beweging van zijn hand. Ik lag ondertussen in een laagje koud water en vroeg of hij me niet live warm wilde komen maken om zijn fantasie maar gelijk uittevoeren. "Natuurlijk ik dacht dat je het nooit zou vragen"
Ik liet het bad vollopen met warm water en ging er in liggen. In het warme water en de gedachte dat Hans er zo bij zou komen wondt me zo op dat ik helemaal in mezelf op ging. Ik streelde mijn borsten en duwde mijn dildo steeds sneller en een stukje dieper mijn kutje in. Ik kreunde van genot en opeens hoorde ik de stem van Hans:”je had de deur openstaan, iedereen kon binnen lopen wees maar blij dat ik het ben”. Ik schrok me rot, maar keek met grote ogen naar hem. Hij had zijn kleding al uitgetrokken en stond met een paal in zijn hand, zo een had ik nog nooit gezien. “Niets meer zeggen nu en alleen maar genieten” Hans klom erbij in het bad en pakte mijn dildo van mij af. Hij duwde hem ruw mijn kut binnen en ging hevig te keer. Hij kneep in mijn tepels en draaide er hard aan. Zo ruw was ik niet gewend maar het was erg lekker en ik kon alleen maar kreunen van genot. Ik masseerde mijn clit en kneep er ook hard in. Hans zag dat ik het lekker vond en moest even lachen. Hij haalde de dildo uit mijn kutje toen in bijna kwam. Hij pakt mijn benen en ging met zijn tong aan de slag. Hij draaide zachtjes en beet in mijn clit. Er ging iets mijn kutje binnen wat ik niet thuis kon brengen. Maar ik kon het niet meer houden en kwam heel hevig klaar. Ik trilde van top tot teen en genoot van alle tintelingen. Hans stopte ermee en ik wilde hem net zo verwennen als hij mij dat had laten doen. Ik ging op mijn knieën naast hem zitten en nam zijn penis in mijn mond. Heel zachtjes liet ik mijn tong over zijn eikel gaan en masseerde met mijn hand zijn ballen. Mijn andere hand had ik om de schacht van zijn penis en liet die langzaam op en neer gaan. Ik stopte met het masseren van zijn ballen en gebruikte de vingers om zachtjes zijn anus binnen te glijden. Hij schrok hiervan merkte ik maar was ook wel heel benieuwd naar wat er komen ging. Ik ging zachtjes door likte zijn ballen en in zijn lies vond ik een heel gevoelig stimulerend plekje. Hij kreunde hard en pakte mijn hoofd, deze begeleidde hij naar zijn penis die ik gewillig weer in mijn mond nam. Ik pijpte hem hard en zacht en drukte mijn vinger verder zijn anus binnen. Toen ik even mijn mond van zijn penis haalde, kwam hij klaar. Hij spoot tegen mijn borsten en ik deed snel mijn mond open om hem weer om zijn penis te laten glijden. Hij kwam verder in mijn mond.
Voldaan lagen we naast elkaar in bad. Namen elkaar in de armen en gaven elkaar een heftige zoen. “dit heb ik nog nooit meegemaakt, het was zo lekker en zo goed, dit moeten we maar vaker doen” was wat Hans tegen mij zei. Ik lachte en zei dat, dat een goed plan was. Samen gingen we douchen en doken op bed. Daar hebben we nog harde heftige seks gehad. En ook nu een jaar na dit voorval verwennen we elkaar nog regelmatig in bad, in bed, in de natuur overal zoeken we sensatie, het kan voor ons niet gek genoeg.



Aantal keer bekeken: 7001
Waardering: 5.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online