Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Fantasy dager en tension.

U leest om dit moment het verhaal Fantasy dager en tension gepost door Shadows_Mystery. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Shadows_Mystery
Gepost op: 2009-6-9

Verhaal:

Fantasy dager en tension
fantasy, danger and tension


Elena
schichtig kijk ik om gevangen in het geruis en gekraak van de door wind gestreelde bomen. Ze zullen me vinden dat weet ik, maar niet voordat ik klaar ben. Het zal veranderen ik weet het gewoon dit hele leven klopt niet. Ik zou ook niet moeten zijn ik had moeten luisteren naar mijn vad...... Langzaam zonder enig gevoel dringt er iets mijn lichaam binnen ik voel het een pijn geen geen zeurend klein pijntje. Maar een volle harde pijn rechtstreeks in mijn borstkas. Dan draai ik me met mijn laatste kracht om en zie hem staan, Sergio ik dacht ik hem kon vertrouwen maar al die tijd hoorde hij bij die …. Die Monsters het kon niet ik had hem vertrouwd. Dan staan er opeens2 Blobdius naast hem. Ze hebben vieze bezet met wratten gezichten en ze zijn nauwelijks 1 meter groot. Dan met mijn laatste adem gil ik en zak ineen.

Dalisay
Hijgend zak ik op de grond ineen vermoeid die beesten zijn ook nooit moe, ik hoor Alejandro gillen ‘Dalisay lopen, niet opgeven we halen het hoe dan ook!’ Langzaam hijs ik me omhoog en dan voel ik me herboren ik weet niet waar de kracht vandaan komt. Dan zomaar uit het steegje hoor ik gegil, het is Alejandro!! Snel ren ik er naar toe dan zie ik het een jords. Het is een mengsel van een mens en een Blobdius, ik weet niet hoe ze zijn ontstaan en ik wil het ook niet weten! Dan zomaar ineens tintelt mijn vinger het is een warm prikelend gevoel niet onaangenaam maar ook niet welkom. Dan hoor ik Alejandro nog een keer gillen, en opeens schiet er iets uit mijn vinger ik richt mijn ogen op de jords en dan…..
Verbaasd kijk ik het kleine kamertje rond, niemand zou kunnen beschrijven hoe het kamertje eruit zag, behalve ik. Iets waar ik eigenlijk niet blij mee was het was afschuwelijk. Het was klein hééél klein er lag een klein vies matrasje. Het wemelde er ook van de ratten niet dat haar dat iets kon schelen Ze was dol op ratten. Langzaam stond ze op en liep naar de deur diep van binnen hopend dat de deur open ging maar sterk wetend dat hij toch niet open ging. Verslagen liet ze zich voor de deur op de grond zakken wat er ook zou gebeuren de missie om het volk te redden zou voor de zoveelste keer mislukken!
Ze denkt aan haar dochter Eliora als het haar niet zou lukken zou het niemand lukken dat is zeker!
Dan stapt hij naar binnen iedereen die hem eens heeft gezien kon het niet na vertellen. Dan zie ik het het is …………………..


Eliora
Ik hoor ze jammeren van pijn verdriet en spijt. Ze lijden al jaren en jaren in een gesloten wereld vol haat, wantrouw en verdriet. Ik kan het sommige niet kwalijk nemen dat ze naar de Blobdius zijn overgelopen, Dan is het voorbij en zak ik in elkaar.. ooit zal het iemand lukken om Hem te verslaan.
Maar dit keer helaas niet


Aantal keer bekeken: 2569
Waardering: 5.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online