Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Felix.

U leest om dit moment het verhaal Felix gepost door Dewie. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Dewie
Gepost op: 2010-1-1

Verhaal:

Felix
dit verhaal is niet echt gebeurt.



Het was zaterdag ochtend ik stond rustig op uit m'n bed en ging naar beneden om een kopje
warme chocolademelk te drinken.
Na wat gegeten en te gedronken te hebben ging ik me lekker douchen en lekker inzepen. Na m'n ochtend ritueel ben ik me gaan aankleden ik in m'n badjas naar zolder en direct door naar m'n kleding kast.
Ik besloot om een truitje aan te doen met een best diepe V hals maar niet al te diep want dat vindt ik ordinair, ik trok er een zwarte jeans bij aan en gewoon m'n nike air maxen.

In het winkel centrum die middag kwam ik mijn vriendin Robin tegen, ik vroeg of ze met me mee wilde gaan om te schoppen. gezellig zei ze. maar toen ineens liep Hij daar die ene jongen van vakantie; Tom.
de jongen met de diep blauwe ogen en zijn donker blonde haar niet te dik niet te dun niet al te lang maar niet ook zo heel klein (want daar houd ik niet van). Robin was zijn stief zusje en kende hem als de beste.
Ze zag hoe ik naar hem keek en zei: ik weet heus wel wat er in jou hoofd omgaat over Tom hoor, denk je dat ik gestoord ben of zo? wat dan? vroeg ik.
ja zeg je kijkt naar Tom alsof je met hem wilt trouwen joh! ik begin te blozen.Haha ik zie het wel hoor meid ik ben niet bind. Voor ik het wist stond Tom naast me. Ik schrok mezelf bijna een hartverzakking. Hij moest lachen omdat hij me zag schrikken en tergelijkertijd blozen. Hij sloeg een arm om me heen en ik smolt bijna onder zijn arm. Tot robin ineens zei: heey jongens ik moet naar huis moet nog even iets doen. wat dan? vroeg ik.
eeehhh.... de honden uitlaten doei! en ze rende weg Tom en mij achterlatend. We keken elkaar aan en barstte allebei in lachen uit. Nawat gelachen te hebben vroeg hij me om wat te gaan drinken bij de mac. zo'n aanbod kon ik niet afslaan. Ik vroeg of het wel op zijn kosten waren. ja tuurlijk voor jou wel. zei hij. Ik begon weer te blozen. Heey wat is er? vroeg Tom. Niks hoor kom we gaan naar de mac.
Ik de mac vroeg ik: mag ik een mc kroket van jou? ja tuurlijk van mij wel. Zei Tom. Ok. zei ik. Ik neem een mac kroket en een chocolade milkshake. hij nam ook een mackroket en een cola.
Toen uit het niets vroeg hij: Dewie wil je een keertje met me naar de film? bijna geschokt dacht ik: he? waarom ik. bijna automatisch zei ik ja.
Hij zei ok zal ik je vanavond ophalen?
oke zei ik. Maar dan moet ik nu gaan.
waarom? vroeg Tom. ja zeg ik ga niet als zwerver naar de film met zo'n jongen als jij. En ik begon te rennen ik riep nog even: Tot vanavond!!!! doeg! riep Tom er nog even achteraan.


Ik stormde de H&M binnen om een broek te halen. Ik zag een zilvere jeans met rond mijn heupen zwarte sliertjes. erg leuk denk ik. Ik reken af en ren de winkel uit waar ik bijna tegen mijn ex oploop. Hij stopt me en probeert me te zoenen waardoor ik hem een klap in zijn gezicht geef en ik begin te rennen richting vero moda en zie daar een topje met een net nniet te diepe V hals in het zilver. Ik denk pakken, afrekenen en wegwezen! Toen ik klaar was met m'n kleding haar en schoenen zag ik er voor mezelf in de spiegel leuk uit,m'n eigen kegrulde haar in een staart naar achter een beetje zoals Michael Jackson weleens had bij Billie Jean,zo zeg maar. Het leek wel een eeuwigheid te duren voordat er werd aangebeld. Ik stormdde naam de deur en deed open, wat ik zag kon ik bijna niet geloven! Tom had een spijker broek aan met een witte net niet doorscheinende blouse aan en z'n haar als stekels met gel gedaan gewoon te sexy.
Hij stak z'n arm uit en zij: Komt je mooi meisje. Ik zei: Altijd. hij had god zij dank een eigen auto niet dat we moesten gaan lopen naar pathe arena (wat de dichts bijzijnde bios was in Amsterdam waar ik woonde) Toen we in de auto zaten sloeg Tom zijnarm om me heen. Ik ze: kun je wel rijden met een hand? ja hoor! was zijn antwoord.
We kwamen bij parkeerplaats en hij pakeerde zijn auto we stapten uit en we liepen richting Pathe en we zagen de AJAX arena en ik dacht weer terug aan mijn vorige wedstrijd: AJAX-NEC.
we liepen de deuren binnen, toen Tom zijn arm door de mijne sloeg.Ik schrok een beetje maar liep gewoon door.
toen we bij de balie waren moest ik even weg lopen het was een verassing naar welke film we gingen. toen we bij de trap waren zei hij: Ogen dicht. Ik keek hem verbaasd aan maar deed m'n ogen wel dicht. hij tilde me op onder mijn knieen en tilde me naar boven.
Toen we boven waren mocht ik weer staan maar moest wel m'n ogen dicht houden.
Toen we zaten mocht ik m'n ogen open doen ging de film net beginnen het was Up ik dacht: he, waarom zo'n film. maar daar zou ik denk ik vanzelf wel achter komen denk ik. Toen de film begon moest ik op sommige momenten best lachen. Maar op een gegeven moment sloeg Tom z'n arm om me heen.
ik ging met m'n hoofd tegen zijn borstkas liggen. het was erg arm om zo te liggen. Toen hij z'n hoofd naar mij draaide wist ik het zeker: Ik ben verliefd! gelukkig zaten we achterin want want hij boog zich zo dat zijn lippen bijna de mijne raakte, ik werd rood en trok mijn hoofd weg omdat ik bang was dat als ik weer een relatie zou beginnen het weer zou verprutsen zoals de vorige keer. Tom zag dat ik op het punt stond om te gaan huilen. Hij pakte me bij mijn arm en trok me buiten de zaal. Hij zei: Wat is er?
Ik zag de bezorgdheid in zijn ogen en vertelde hem over mijn ex en dat ik het niet wou verprutsen. Hij keek in m'n ogen en zei: Dat maakt toch niet uit ik ben niet zoals kevin hij is een lul!
Toen werd het me teveel en rende ik naar benenden en ben zo sel als m'n voeten me konden dragen naar het trainingveld van AJAX gerend met Tom achter me aan. Ik ging aan het hek staan kijken hoe AJAX aan het trainen mijn blik viel op Urby Emaduelson die weer mocht trainen. Ik riep: Heey Urby!!
bijna het hele team keek naar me en begon te fluiten. Ik klom over het hek en ging er aan de andere kant tegenaan staan Urby kwam aangelopen en zei: Heey Dewie alles goed je ziet er niet zo goed uit. weet ik ik ben weer met een jongen uit geweest en hij probeerde me te zoenen en moest ik weer aan Kevin denken weet je wel.zei ik. ja ik snap het maar ehh.. is dat je date? ik keek achterom en keek recht in het gezicht van Tom. Ja. zei ik.
Tom's gezicht stond best gekwetst. Ik sprong over het hek en rende naar het suporters home, ik kwam daar aan en Felix stond achter de bar. Ik was opgelucht want bij Felix kon ik alles kwijt.
Heey Felix alles goed? zei ik
Ja hoor met jou?
Niet goed ik heb weer een date...
oow... ik snap je wie dit keer?
Tom Van Dochum.
Ow hij ik ken hem toevallig, hij is niet echt zo'n goed type...
wat dan?
Nou hij heeft verkeerde dingen gedaan.
Zoals?
Nou.. ik heb horen zeggen dat hij een player is.
geschokt keek ik Felix aan!
Weet jij of dat waar is Felix.
Niet echt maar ik heb vrienden die gaan met hem om en zij vertelde dat hij best wel een player is, ik stond een keer bij hem en z'n vrienden en liep hij maar op te scheppen over z'n nieuwe vriendin.
echt waar?
Ja.
Toen kwam Tom binnen gerend.
Ik keek achterom en sprong over de bar en zei tegen Felix: speel mee.
ok.
Ik sloeg m'n armen om hem heen en zei:
heef me je hand geef ik jou de mijne, kom leg je hand op mijn wang.(gelukkig stond de bar achterin) ik legde mijn hand op zijn wang en hij nam mijn duim in zijn mond en ik de zijne en tussendoor zei ik nog even: en nu doen alsof we aan het tongen zijn.
ok.
en als Tom hier bijna is loslaten.
oke.
(even tussen door Felix was het type beachboy,sixpack,blauwe ogen,donkerblond haar).
Je mag alles van hem zeggen hij is niet lelijk zeker.
Toen Tom er bijna was lieten we elkaar los maar Felix sloeg zijn arm om me heen. Hij stond nog steeds met een gekwetste uitdrukking op z'n gezicht maar nu nog erger.
ow hai Tom is er iets? vroeg Felix.
Ja, je staat met mijn date te zoenen man!
dus zolang ik je vriendin niet ben heb ik het hier voor het zeggen wat ik zelf wil JA! Zei ik.
Dus hoe zou jij het vinden om een meisje dat je leuk vindt met een ander te zien zoenen?
Mij zou het niks uitmaken zolang het m'n vriendje niet is vindt ik het best.
Ja nou ik niet. zei Tom.
Maar als je ons zou willen excuseren.
Toen zoende Felix me vol op de mond.
En ik zoende van de schrik terug.
Tom draaide zich om en liep weg.
Ok dit slaat echt helemaal nergens op.
Waarom niet?
Nou Tom vindt mij leuk en dan zoen ik met jou, dat klopt toch niet?
waarom niet je bent gewoon te leuk voor Tom.
Ik begin te blozen.
Heey is er iets?
nee hoor jij bent gewoon lief voor me!
Ik kreeg een kus op m'n voorhoofd.
Kom we gaan Ajax speelt toch niet en jullie zijn hier met z'n 7nen dus je dan best wel even met mij mee.
Oke ik moet me wel even omkleden.
Oke.
En hij liep weg.
Ik ging een geintje uithalen en zei tegen de jongens dat ze de broek van Felix moesten jatten en zijn T-shirt.
Ik liep de kleedkamer binnen op het perfecte moment toen hij in z'n boxer stond. Hij schrok zich bijna een hardverzakking. en greep hij snel naar zijn broek maar die was weg en zjn T-shirt ook.
Ik proestte het uit van het lachen en toen kwamen de rest van de jongens binnen. Toen zijn we met z'n 7nen waren uitgelachen had Felix zijn broek en shirt weer terug gekregen.
Hij zei tegeb mij: Jou krijg ik nog wel Dewie.
haha, mij heb je al gek! en ik stapte op hem af en zoende hem op zijn mond waar de jongens bij stonden. De jongens liepen weg en lieten ons aleen.

die avond nog bleef Felix slapen.
voor mijn ouders was het niet erg hij bleef regelmatig slapen.
we gingen de film: I'm legend. Ik zat helemaal tegen Felix aangeplakt, ik schrok me op bepaalde momenten dood.
Toen Felix me en por in m'n zei gaf zette ik de film op pauze en vloog hem aan hij vloog mij ook aan en we gingen stoeien,ik lag op een gegevenmoment bovenop maar ik had me pyama hij keek naar m'n borsten en ik zag dat ik kroop van hem af en ging op bed liggen.
Ik keek hem aan en hij kwam naar me toe nog steeds in mijn ogen kijkend. Hij leunde met zijn handen op m'n bed en leunde voorover, het enige waar ik aan kon denken was: Ik wil hem, en wel nu! Ik kuste hem op zijn mond en hij kuste terug. Voor mij was dit al best een tijd geleden dat ik zo heb gezoend.
Maar bij Felix was het toch anders, hem kende ik al vanaf mijn 5e en hij was een van mijn beste vrienden.
Ik weet niet hoelang het duurde maar toen hij zijn lippen van de mijne haalde plofte ik achterover tegen mijn kussen hij kwam naast me liggen en ik keek hem aan.
In zijn ogen zag ik dat hij meer wilde.
Ik trok zijn hoofd naar me toe en legde mijn lippen op de zijne dit keer deed ik mijn mond een stukje open en hij stak vrijwel direct zijn tong naar binnen. Onze tongen stoeiden met elkaak toen er werd aangeklopt op de deur, onze lippen vlogen van elkaar af. Ik zei: Jaaaa wie is daar?
Ik ben het. het was mam die chocolade melk kwam brengen. Kom binnen.
Mam kwam binnen en zette de kopjes neer 1 met slagroom en 1 zonder toen mam weg was keken we elkaar aan en ik vloog bijna naar de chocomelk met slagroom en Felix ook. Toen we er allebei bijna waren pakte ik Felix z'n arm en trok hem op de grond zodat ik de chocomelk met slagroom kon pakken maar nog voordat ik bij de chocomelk was trok Felix me naar beneden en greep me bij m'n middel en zo dat ik niet meer weg kon maar ik dacht: ach joh als jij mij niet laat gaan laat ik jou ook niet gaan. Ik zoende hem op zijn mond en hij kuste terug.
op een gegeven moment legde hij zijn handen op mijn haar en ik dacht: dit is het goede moment ik glipte uit zijn greep en pakte de beker met slagroom ik liep naar m'n bed en ging zitten. Felix was aan z'n lot over gelaten hij moest de beker zonder slagroom pakken maar hij had een lepeltje en ik niet. ik moest dus die slagroom wegwerken zonder lepel. Ik neem een hapje van de slagroom en mijn bovenlip zat onder de slagroom Felix moest lachen om dit te zien hij kwam naar me toe en kuste m'n boven lip zodat de slagroom weg ging,hij likte langs zijn lippen en ik moest lachen om hem. hij zette zijn kopje weg en ging naar me toe ik zette mijn kopje ook weg in verwachting wat er ging gebeuren maar inplaats van op m'n mond te zoenen zoende hij me in m'n nek dit kietelde en ik moest lachen hij ging gewoon door.
Hij sloeg zijn armen om me heen en ik smolt bijna in zijn armen.
Ik trok hem van me af en zij: vriend ik ben moe zullen we gaan pitte?
mij best zolang ik maar bij jou lig.
Ik giegelde.
ok mij best help je me even?
met wat? '
m'n matras ik heb er 2 dus ik haal er wel eentje van af.
nee joh hoeft niet ik lig vanavond bij jou dat deden we vroeger altijd.
ja duuh toen waren we 6 ofzo we zijn nu 10 jaar verder.
dus?
dus? jij bent vet breed gespierd je neemt het hele bed in beslag!
dan kom je toch op me liggen ik vindt het niet erg hoor.
ik ook niet maar mijn ouders wel ze vermoorden ons nog als ze ons zo zien.
wat dan?
ja wat denk je!?
Ik denk aleen maar aan jou.
waaraan denk je dan bij mij?
dat wil je niet weten. zei hij verlegen.
wil ik wel.
nou... Ik zou 'het' wel met jou willen doen.
Ik schrok dat hij dat zei. maarja hij is wel eerlijk.
Ik liep naar hem toe en sloeg m'n armen om hem heen en zoende hem op zijn mond. hij leunde over me heen en ging op me liggen... De volgende ochtend werd ik wakker op Felix.
Hij lag nog in dromenland en ik stapte van hem af. Ik realiseerde me dat ik geen maagd meer was na gisteravond het was teder intens en lief geweest.
Toen hoorde ik Felix wakker worden.
Ik draaide me om en zei: goede morgen slaapkoppie van me.
Goede morgen, ik ben moe man niet normaal. zei Felix.
Vindt je het gek. Lachte ik.
nee tuurlijk niet, ik heb de allesfeinste nacht van m'n leven gehad dankje.
Ik werd rood terwijl hij opstond en naar me toe liep. Ik draaide me om naar m'n kleding kast om een badjas te pakken ik had het namelijk koud.
beneden vroeg ik of hij iets wou hebben.
doe mij jou maar. zei hij vleiend.
Ik werd ondertussen roob en vroeg of hij wat te drinken wou. ja lekker doe maar een kopje koffie.
oke.
Felix stond op en liep richting de keuken waar ik stond.
hij ging achter me staan en ik voelde zijn warme adem in m'n nek.
hij sloeg zijn armen om me heen en net toen ik me wou omdraaien hoorden we mam van de traf af komen, we sprongen van elkaar af en Felix rende naar binnen om te gaan zitten waar hij net zat.
Toen mam beneden was vroeg ze aan mij:
hebben jij en Felix in het zelfde bed geslapen Dewie?
nee hoezo?
ow ik zag geen matras liggen.
ja die hebben we meteen opgeruimd.
jaja en dat moet ik geloven.
Ja. zei Felix.
Ik haatte het als mam zo deed maarja daar ben je puber voor.
Ik zette de koffie neer en ging op de bank zitten naast Felix.
Felix fluisterde in mijn oor dat we vanmiddag misschien even wat kunnen gaan drinken.
mij best hoor, mam Felix en ik gaan vanmiddag rond 1 uur wat drinken in de stad is dat goed?
ja hoor lieverd van mij mag je.
dankjewel.
Na de koffie stormde ik naar boven om me even te gaan douchen,met Felix achter me aan. Ik rende als eerst de badkamer binnnen en deed de deur dicht maar ik was kleding vergeten.
Ik dacht nouja ik sla wel een handdoek om me heen.
Na mezelf lekker gedoucht te hebben stap ik uit de douch en pak een handdoek om me mee af te drogen daarna borstel ik m'n haar en wikkel m'n haar en mezelf in een handdoek. Ik stap de badkamer uit om naar m'n kamer te gaan.
binnen zit Felix al te wachten met z'n spullen. Hij fluit me toe en staat op. ik ga me douchen.
oke.
Ik storm naar m'n kast en kijk wat ik vandaag aan ga trekken ik doe een rokje met een ed hardy leggin eronder met een grijs T-schirt met DKNY Jeans en m'n diesel laarsen van leer.
ik gooi m'n haar los en laat mijn gekrulde haar op m'n schouders vallen.
Ik doe een silvere haarband in en klaar is kees.
Dan komt Felix binnen, ik kijk op en zie dat hij aleen een handoek om zich heeft. Ik vraag: waar zijn je kleren?
Hier in m'n tas.
Ga je maar omkleden in de badkamer.
Hoezo niet hier?
omdat...nou ja omdat....
Ja omdat?
Gewoon daarom.
maar al voordat ik nog iets kon zeggen liet hij z'n handdoek vallen en ik keek gauw weg.
Nou zeg is het zo erg om me naakt te zien?
Ja.
Hoezo je hebt me gisteren toch ook naakt gezien.
SSSSSTTTTT straks hoort mam je.
Dus des te beter weet zij ook dat haar dochter 'het' gedaan hebben.
ow trouwens daarover heb jij 'het' weleens eerder gedaan?
Ja wat dan jij niet.
Ik schudde mijn hoofd uit verlegenheid durfde ik niets te zeggen.
Maakt niet uit hoor,ik wou dit al heel lang met jou doen.
Dankje.
Waarvoor?
Dat je zo lief voor me bent enzo.
Geen dank hoor.
Kom we gaan het is bijna kwart over 12 als we optijd in de stad willen zijn moeten we nu weg.
oke wacht, even geld pakken.
Felix pakte mijn arm en draaide me om en zei: hoefd niet alles is op mijn kosten.
Ik glimlachte uit verlegenheid.


die middag zaten we in een restourant om wat te gaan drinken.

heey wat ga je vanavond doen Dee?
Niets hoezo?
nou misschien wil je wel met me uit eten?
tuurlijk met jou altijd!


lees het vervolg in mijn volgende deel
groetzzz Dewie

Aantal keer bekeken: 2751
Waardering: 6.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 40 bezoekers online