Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Filmpje pakken?.

U leest om dit moment het verhaal Filmpje pakken? gepost door Wendy Borg. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Wendy Borg
Gepost op: 2007-10-10

Verhaal:

Filmpje pakken?
‘I don't think you trust in my self-righteous suicide...
I cry when angels deserve to die...’
Hardop blèrde ik mee met de muziek. Mijn vriendin naast me gaf me een por en probeerde GTST verder af te kijken.
‘Schat, ik weet dat je soaps niets vind maar wil je alsjeblieft niet zo hard meezingen?’
Ik grinnikte en gooide mijn MP3 speler op de zachte kussens van de bank.
‘Ok, ok…laten we anders een filmpje kijken, dan zal ik ophouden met zingen. Of wat ik ook maar deed.’ Half neuriënd pakte ik de glazen van de houten tafel af en bracht ze naar het aanrecht.
Mijn vriendin hing over de bankleuning heen en trok een zuur gezicht.
‘Geen horror he?’
‘Nee, die zijn toch allemaal te voorspelbaar.’ Mompelde ik vanuit de keuken.
‘…Ik kijk GTST morgen wel af…begint inderdaad een beetje dom te worden.’
Ik begrijp het wel, zelfs de grootste fans worden moe van het zien hoe iemand weer zwanger is van Rick…
’Zei je wat?’
‘Nee, zat even in mijzelf te denken.’
Sanne trok de tafel naar zich toe en legde de chipsbakjes met zorg voor ons neer.
Help, daar gaat mijn dieet…
‘Geen film komt tot zijn recht zonder een paar pinda’s!’
Ik lachte, en nestelde mezelf voor de DVD speler terwijl ik een of andere gedownloade film erin propte.
‘Welke wordt het?’
‘Ik zal het niet weten, mijn vader heeft hem gebrand voor ik kon zien welke het nou eigelijk was.’
Sanne trok een scheef gezicht maar schudde toen haar hoofd, het maakte ook niet uit…
De logo’s verschenen even in beeld en de muziek begon te spelen.
‘Klinkt als iets Italiaans, is het soms La Bella Vita? Die begon toch ook zo?’
Ik haalde mijn schouders op en plofte neer op de bank.
Opeens begon de aftiteling te spelen.
‘Hè? Volgens mij heb je de verkeerde versie, deze…is erg ingekort.’
Ze lachte even, ‘Best wel grappig eigelijk.’
Het geluid haperde en het beeld werd zwart.
‘Straks molt dat ding mijn DVD speler nog…Ik haal hem eruit hoor!’
Ik rende naar het apparaat en drukte op de eject knop. Niets gebeurde.
‘Ah godverdomme! Zit ie ook nog eens vast!’
Ik ramde met mijn vuist op het apparaat maar stopte meteen toen het beeld weer aanfloepte.
‘Heb je het gefikst?’
‘Ik…ik…’ Stamelde ik.
Ik strompelde achteruit en struikelde over het vloerkleed.
Doordat ik van het scherm vandaan ging kon mijn vriendin zien wat er op het scherm stond.
Een jonge vrouw zat vastgebonden aan een stoel en snikte terwijl ze angstig jammerde.
Het beeld draaide naar een close-up, we zagen hoe haar mond was opengesneden en hoe haar tanden eng te zien waren. Haar lippen waren verwijderd.
‘Shit zeg, wat is dit voor film!’ Jammerde Sanne.
‘Ik weet het niet maar ik zet hem NU uit!’
Voordat ik op de UIT knop kon drukken verscheen er een man in beeld.
‘Zo…we hebben visite, zie je dat Jeanie?’
Het meisje keek angstig om haar heen terwijl de tranen over haar wangen stroomden.
Opeens bleef haar blik op ons gericht.
Ze probeerde te praten, maar schreeuwde het uit van pijn.
‘Kijk eens aan…zullen we ze wat lekkers aanbieden?’
De man’s mondhoeken verfrommelde tot een scheve lach terwijl hij een bakplaat tevoorschijn haalde en die voor de camera neerzette.
Sanne duwde haar handen voor haar gezicht en draaide weg op de bank.
Op de plaat lag een hart, nog steeds kloppend.
‘Dit is een cadeau van onze goede vriend Steven. Oh wacht even, Steven zegt hoi.’
De man pakte de camera beet en zwaaide heen en weer totdat er een jongeman in beeld kwam die op de grond lag te bloeden.
‘Hoi Steven…deze meisjes zeggen hoi terug…nietwaar?’
De man zijn gezicht verscheen weer voor de camera terwijl hij driftig met het ding zat te klooien. ‘ZEG HOI STEVEN!’ Hij trapte tegen de jongen zijn zij aan waardoor hij omrolde.
Ik schreeuwde het uit en rende naar Sanne toe om haar gezicht af te wenden. Ze probeerde weer te kijken maar ik wilde haar dit besparen.
De jongen op de grond was opengesneden vanaf zijn nek tot zijn buik. Zijn darmen hingen slapjes over zijn navel heen en zijn hart was verdwenen.
‘O ja, helemaal vergeten, ik heb je hart verwijderd, je leeft niet meer.’
De man zette de camera weer terug en ging ervoor zitten.
‘Ik wilde jullie wat vragen…meisjes.’
Sanne jammerde, ‘Zet hem uit! Zet hem uit!’
Ik knikte snel, waardoor mijn haar voor mijn ogen wapperde.
Ik liep in een snelle pas naar de DVD speler en wilde op UIT drukken.
‘Ik wil jullie hier ook…Sanne en Inge…’
Mijn adem stokte.
Hij wist onze namen.
‘Ik kan jullie zien…ik bekijk jullie al heel lang…hoe jullie samen huiswerk doen, eten…en zelfs hoe jij slaapt Sanne…’
Sanne gilde, maar haar stem klonk hees en sloeg over.
‘Zal ik jullie eens bezoeken?’
Ik rende naar de ramen en deuren en deed alles op slot…mijn hart bonsde waardoor ik begon te hijgen.
‘Doe geen moeite.’
‘…Hoezo…’
‘Ik ben al binnen.’
Sanne en ik stormde van de bank af en renden naar de keuken.
Ik had eerder de lichten uit gedaan voor de sfeer…het was te donker om wat te zien.
‘W-wat gaan we doen?!’ Huilde Sanne.
Ik probeerde kalm te blijven.
‘Het is gewoon een grap, een hele zieke grap. Vast een van de jongens die ons proberen bang te maken.
‘Ik denk het niet.’
De man liep wankelend de trap af.
‘Ik ga jullie toevoegen aan mijn verzameling.’


Aantal keer bekeken: 3219
Waardering: 7.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online