Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Fiona de mooiste.

U leest om dit moment het verhaal Fiona de mooiste gepost door Marjolein. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Marjolein
Gepost op: 2010-9-27

Verhaal:

Fiona de mooiste
Lang geleden leefde er eens een meisje. Ze heette Fiona. Fiona was heel mooi, iedereen vond dat maar ze vond het zelf ook heel erg. Ze liep altijd in de mooiste kleren en ze zag er altijd perfect uit. Ze woonde met haar vader en moeder in het stadje: Heylad. Ze wist heel goed dat ze mooi was en iedereen werd daar ook helemaal gek van. Ja Fiona je bent mooi dat weten we nu wel zeiden alle mensen van het stadje. Fiona reageerde daar altijd op met: Jullie zijn allemaal jaloers.
Op een dag liep Fiona over de straat. Het was donker en de wind waaide hard door de bomen. Fiona liep zoals altijd over de straat alsof ze de mooiste was. Toen kwam er een oud vrouwtje op haar af. Ze keek Fiona diep in de ogen en zei: deze avond gaat er iets ergs gebeuren. Ja hoor zei Fiona. Dan word ik zeker nog mooier en ze zwiepte haar haar over de schouder en liep door. Ze liep verder. Thuis aangekomen ging ze de krant lezen. Kijken of er nog iets leuks in stond. Ze sloeg de krant open en daar stond het midden op de pagina: FIONA PAS OP! Haha dacht Fiona ik ben denk ik wel heel moe dat ik zulke gekke berichten zie. Toen ging ze slapen. Papa een kus en mama een kus. Ze was al snel in een diepe slaap. In haar droomde zag ze de oude vrouw. Pas op, Pas op zei de oude vrouw de hele tijd. Toen sloeg de klok twaalf uur. Een, en Fiona sliep gewoon door. Twee, Haar ogen veranderde en ze kreeg wallen, Drie, Haar mooie blonde haard werd krijg en dood. Vier, haar mooie rode appelwangetjes veranderde naar lelijke wangen met littekens. Vijf, Haar roze nachtjapon veranderde in een zwarte jurk. Zes, zeven, acht, negen, tien, elf ,TWAALF. HAHAHAHAH!! Hoorde Fiona vanuit haar kamer. Ze deed haar ogen open en zag een heel lelijk mens. Wallen onder de ogen, grijs en dood haar, lelijke wangen met littekens en een zwarte jurk. Langzaam aan veranderde de lelijke vrouw. Haar grijze haar veranderde in gouden haardos, haar litteken wangen veranderde in appelwangetjes, haar zwarte mantal veranderde in een perfect roze pyjamatje en haar ogen met wallen veranderde in perfecte blauwe ogen. Fiona stond op uit haar bed en gilde. HAHAHAH zei de vrouw. Zo zie je maar weer je moet niet zo opscheppen met je uiterlijk straks raak je het nog kwijt. En Fiona zakte in elkaar en de lelijke vrouw die verandert was en het mooie lichaam van Fiona had verstopte het lelijke lichaam en kroop in het bed van Fiona. Van de echte Fiona is nooit meer wat gezien.

Een week na dit ongeval hebben bewoners van het stadje wel een lelijk lijk gevonden in het meer. Dit lichaam had wallen, grijs haar, zwarte jurk en wangen met littekens!


Einde


Aantal keer bekeken: 3648
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online