Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

First Dance (1).

U leest om dit moment het verhaal First Dance (1) gepost door Friends_is_all_you_need. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Friends_is_all_you_need
Gepost op: 2011-5-27

Verhaal:

First Dance (1)
April was 16 jaar. Ze werkte in een klein bistro'tje waar soms feestjes gegeven werden. Naomi was al een tijdje op haar beste vriend Alex verliefd. Alleen wist hij dat niet en had hij al een lief.


De eerste zonnestralen schenen in de kamer van April. Zachtjes werd April wakker. Ze keek naar haar wekker. Het was 7 uur, ze had dus nog een uur om haar deftig klaar te maken en te ontbijten voor Alex, haar beste vriend kwam om samen naar school te fietsen. Ze hield van de momentjes dat ze samen waren. Dat kwam omdat ze al een tijdje gevoelens had voor hem. Ze had hem leren kennen in het 1ste leerjaar en vanaf het eerste moment waren ze bestje maatjes. Ze deden alles samen. Zij was stil, slim, vriendelijk, lief en heeeel onhandig. Hij was dan weer sportief, had het wat moeilijk met wiskunde, sociaal en de handigste jongen die ze kende. Ze vulden elkaar perfect aan. Ze was niet meteen op hem verliefd geworden. Nee die gevoelens had ze pas in het 3de middelbaar gekregen. Dat was heel plots. Het gebeurde toen ze samen hun huiswerk maakten en hij morste zijn cola op zijn broek. En April met een doekje zijn broek afkuiste. Ze herinnerde zich dat nog goed. Vooral dat ze dan voor het eerst opmerkte hoe lichtblauw zijn haren waren en wat voor parelwitte tanden hij had. En zijn prachtige bruine haren... 'April waar blijf je?' Dat was haar moeder. Vlug ontwaakte April uit haar dagdroom een keek ze naar de wekker. Zeven uur dertig. 'Shit!' Vloekte April. 'Binnen een halfuurtje is Alex hier al!' April snelde naar de badkamer, douchte haar, sprong in haar kleren en ging snel nog een boterham smeren. Terwijl ze haar boterham opgat dacht ze na over toen Alex vertelde dat hij een lief had. Haar wereld zakte in dat moment in één. 'Die stomme Lisa!' Dacht ze. Zo heette zijn lief trouwens. Ze was het arrogantse meisje die April kende. Ze was stom, een dikke vette seut, betwetterig, alles wat April maar negatief over haar kon bedenken. Maar het ergste vond ze dat Lisa haar vriendschap met Alex niet kon uitstaan. Ze deed er alles om zodat zij Alex nooit meer zou zien. En steeds meer lukte het haar. TRRIIING!!! De bel ging. 'Dat is vast alex' dacht April. 'Ik ga wel!' Ze liep naar de deur en deed die open. 'Hay Alex.' Ze keek naar Alex. Zijn haar zat weer perfect, zoals altijd. Ze kon wel blijven kijken naar hem. 'Hay April. Euhm...' 'Wat is er?' 'Nou, euh...' Stotterde Alex. 'Vertel maar, ik zal niet kwaad zijn.' Drong ze aan. 'Nou, euh... April je vind het toch niet erg dat... Lisa met ons meerijd.' April keek door de bliksem geraakt naar de stoep. En ja hoor, daar stond Lisa. Met die blik van duurt 'het nog lang'! April stond bijna te huilen. Dat ze Alex vriendin al was vond ze al erg maar dit!!! Ze kon wel staan schreeuwen tegen hem. Maar ze hield ze in. Ze ging Alex niet van haar af laten nemen. 'Ja hoor, geen probleem voor deze ene keer.' Zei ze een beetje te luid. 'Nou oké, ben je klaar?' Vroeg Alex al wat opgeluchter. 'Ja alleen nog even mijn boekentas nemen.' April ging terug naar binnen en nam haar boekentas. 'Mam, ik ben weg hé!' 'Ja, dag schatje!' April ging naar de deur maar bleef in het deurgat verstond staan een keek verbaasd en geërgd naar buiten. Alex en Lisa stonden namelijk te kussen. April voelde de moed in haar schoenen zakken. Dit ging een helse rit worden!

Aantal keer bekeken: 3893
Waardering: 7.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online