Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

First Dance (2).

U leest om dit moment het verhaal First Dance (2) gepost door Friends_is_all_you_need. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Friends_is_all_you_need
Gepost op: 2011-5-28

Verhaal:

First Dance (2)
April opende haar kluisje. Ze nam haar aardrijkskunde boeken. Ze haatte aardrijkskunde. Ze viel bijna in slaap tijdens die les. Gelukkig zat ze naast haar beste vriendin tijdens die les, Kimberly. Zij was haar enigste vriendin, naast Alex dan haar beste vriend. Ook alleen zij wist dat ze op Alex verliefd was. Ze sloot haar kluisje en schrok. Alex stond naast haar. Ze had hem vast niet gehoord omdat ze stond te dagdromen, alweer! 'Alex!?' Zei ze lijkwit. 'Oei, sorry. Ik wou je niet laten schrikken. Ik wou alleen komen vragen of alles wel in orde was.' Vroeg Alex met zijn pupppyoogjes. Ze verdronk erbijna in. 'April?' 'Ooh, sorry. Euhm... ja alles is goed met mij. Waarom vraag je dat?' 'Nou, omdat je heel de weg niets hebt gezegd.' Ze dacht terug aan vanochtend. Toen Lisa met hen meefieste. Alex en Lisa kletsten heel de weg. 't Was net of April was er niet. 'Ow, euhm ik wou je niet storen.' Loog ze. 'Oké dan.' 'Oh ja, voor ik het vergeet ik... ik eet vanmiddag niet met jou mee.' 'Waarom niet? We eten altijd samen.' 'Nou, Lisa vroeg ik met haar mee zou eten vanmiddag.' Lisa, natuurlijk. Ze had het kunnen raden. Altijd maar Lisa. Het was haar weer eens gelukt. 'Ja oké.' 'Je vindt het toch niet erg hé.' 'Een beetje.' 'Morgen eet ik weer met jou en Kimberly mee. Doei.' Alex was nog maar net weg of de bel ging. Ze zag hem en Lisa hand in hand lopen naar het lokaal. 'Sta je weer te dagdromen?' April keek achter haar. Daar stond Kimberly. Ze had middelang blond haar en kastanje bruine ogen. Ze was heel populair, vooral bij de jongens. April daarin tegen. Ze vond haar middelang bruin haar en blauwe ogen niets vergeleken met haar haar en bruine ogen. 'Hoe raad je het.' 'Wat is er?' Vroeg ze bezorgd. 'Alex eet vanmiddag mee met Lisa. Het lukt haar steeds beter om ons uit elkaar te halen. 'Trek het je niet aan April. Zo ver zal hij het wel niet laten komen.' 'Dat hoop ik maar.' 'Kom straks zijn we nog te laat in aardrijksunde!' 'Vind je dat dan erg.' lachte ze. Samen gingen ze naar de les. De leerkracht schreef DE HAVEN VAN ANTWERPEN op het bord. Dat beloofde weer een saaie les te worden. En met Kimberly kon ze nu ook niet praten die was aan het flirten met Chris. De jongen waarop ze verliefd was. Daarom besloot ze maar om op haar cursusblok hartjes te teken met haar naam en die van Alex te tekenen. Gelukkig zat ze vanachter in de klas zo dat niemand het zag en niemand haar geheim te weten kwam.

Aantal keer bekeken: 3021
Waardering: 7.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online