Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

First Dance (3).

U leest om dit moment het verhaal First Dance (3) gepost door Friends_is_all_you_need. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Friends_is_all_you_need
Gepost op: 2011-5-28

Verhaal:

First Dance (3)
April en Kimberly zaten in de refter hun boterhammen te eten. Het was er stil aan tafel. Alhoewel stil. Kimberly zat te praten met Chris die bij hen aan tafel was komen zitten. Maar April zat te kijken naar Alex en Lisa. Ze zaten elkaar stukjes van hun boterham te geven. Och, wat zou zij graag in de plaats van Lisa nu zijn. Dan kon zij nu Alex stukjes van haar boterham geven en hij van de zijne. Maar in plaats daarvan gaf ze haarzelf nu stukjes van haar boterham. Och wat haatte ze haar leven. Ze vond het zo oneerlijk. ‘April! Aarde aan April! AAA!’ ‘Hmm, wat?’ April schoot wakker uit haar dagdroom. ‘Jij moet echt een vriendje zoeken hoor!’ ‘Dat heb ik al gedaan maar hij ziet mij niet staan!’ De tranen schoten bijna in haar ogen. Ze probeerde ze te verdringen maar het lukte haar niet. Er rolde een dikke traan uit haar oog. ‘April, het spijt me zo bedoelde ik het niet!’ April veegde de traan weg. ‘Dat weet ik toch.’ Kimberly ging naast haar vriendin zitten. ‘Kwel je zo toch niet door steeds naar hen te kijken.’ ‘Wat moet ik anders doen. Jij zit wel steeds te praten met jouw nieuwe vlam.’ April schrok van haar eigen woorden. ‘Sorry, zo bedoelde ik het niet.’ ‘Dat weet ik toch.’ Kimberly knuffelde haar beste vriendin. ‘Heb je vanavond iets te doen?’ Veranderde Kimberly van onderwerp. ‘Ja, ik moet gaan werken;’ ‘Ow, oké. Misschien kom ik iets drinken of eten samen met Chris.’ Kimberly lachte. Maar zonder ze het doorhad kwam ze nu weer op het pijnlijke onderwerp van April terug. April zweeg maar haar tranen die nu als een waterval uit haar ogen vloeiden zeiden genoeg. Kimberly zag het en ze troostte haar vriendin, maar veel hielp het niet.

De namiddag kroop voorbij. De eerste 2 lesuren zat ze bij Kimberly in klas, en daarna bij Alex. En voor de eerste keer die dag was Lisa er niet bij. Ze ging naar de fietsrekken en reed naar huis. Thuis douchte ze haar snel, at snel iets en ging naar haar werk. Toen ze aankwam bij haar werk was het er nog rustig. Op een vrijdagavond werd het pas druk rond 8u. Nu was het nog maar 6u. Ze had dus nog 2u rust. Ze ging naar binnen en ging naar haar kastje, nam haar uniform en trok die aan. Snel ging ze nog eens naar de wc. Ze waste haar handen en keek of haar nog goed zat. Toen ze klaar was ging ze achter de bar staan. Natacha, iemand van haar werk, was er ook al. ‘Hey, April. Heb je het al gehoord?’ ‘Wat moet ik al gehoord hebben?’ ‘Nou, je school heeft hier iets georganiseerd, wist je dat nog niet?’ ‘Euh… Nee. Wat hebben ze dan wel georganiseerd?’ ‘Een soort b al.’ ‘Een bal? Mijn school? Je maakt een grapje zeker?’ ‘Euh, nee waarom zou ik?’ ‘Weet ik veel, maar mijn school organiseert nooit iets. Dus waarom nu wel?’ ‘Weet ik veel moet je vragen aan je directeur maar hoe dan ook weet je al wie je gaat meevragen?’ April dacht even na en natuurlijk dacht ze meteen aan Alex maar die zou vast met Lisa gaan. En verder wist ze niet echt iemand want haar beste vriendin zou vast met haar nieuw vriendje, Chris, gaan. ‘Nee, ik weet niemand.’ ‘Waarom vraag je die leuke jongen Alex niet mee?’ April schrok. Hoe wist zij nou dat ze op Alex verliefd was. Behalve zij wist Kimberly het alleen maar. En zij zou het nooit aan iemand vertelt hebben. ‘Wie?’ ‘Alex! Die vind je toch leuk hé?!’ ‘Nee! Waarom zou ik hem leuk vinden! Hij is mijn beste vriend!’ Loog April wat. ‘En waarom denk je trouwens dat ik op hem ben?’ ‘Gewoon omdat…’ Natacha stopte met spreken. Ze hield iets achter en dat wou April maar al te graag weten. ‘Omdat…’ ‘Omdat ik een briefje heb gevonden dat uit je tas was gevallen met allerlei hartjes en Alex erop.’ ‘Heb jij in mijn geriefd gesnuisterd?!’ ‘Nee! Het was uit jouw tas gevallen.’ ‘Oké, goed dan. Wie weet dit al allemaal?’ ‘Euh… heel de tent.’ April schrok. Het was nu niet dat er zoveel mensen kwamen. Vooral oudere, alleen jongere mensen als er feestjes of zoiets was. Maar met alle oudere was ze goed bevriend en daarom wist ze ook dat ze moeilijk iets konden verzwijgen. ‘Maar ze hebben beloofd niets te vertellen.’ Zei Natacha nog snel, net of dat ze haar gedachten kon lezen. ‘En dat moet ik geloven.’ Dacht April. Die haar leven al voorbij zag flitsen. Het liefst van al zou ze nu dood vallen.


Aantal keer bekeken: 3400
Waardering: 7.46 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online