Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

First Dance (4).

U leest om dit moment het verhaal First Dance (4) gepost door Friends_is_all_you_need. Dit verhaal is gepost in de categorie Kies categorie. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar Kies categorie?
Categorie: Kies categorie
Gepost door: Friends_is_all_you_need
Gepost op: 2011-5-28

Verhaal:

First Dance (4)
Het was zaterdag. Geen school, dus dat betekende dat April mocht uitslapen. Maar ze kon niet slapen niet nadat ze gisteren wist dat heel haar werk wist dat ze op Alex verliefd was. Haar beste vriendin had haar die avond nog proberen te troosten maar ze had niet zo heel veel tijd voor haar, haar vriendje Chris was daar ook en nu ook hij wist het! Ze kon wel huilen, ook al had ze geen tranen meer. ‘Waarom doet verliefd zijn zo’n pijn’ Dacht ze. ‘Waarom is mijn leven niet zoals in films! Daar loopt alles rozen geuren en maneschijn.’
Het weekend was snel voorbij. Te snel vond ze. Heel school wist nu ook dat komende zaterdag het schoolfeest was. En dat was dan ook het gespreksonderwerp. Niemand kon over iets anders praten. En Alex die had ze al de hele weekend niet gehoord. April zuchtte diep. Ze voelde zich eenzaam, alleen gelaten, door de steek gelaten door iedereen. Zelf door haar ouders en Kimberly, die alleen nog maar bezig was met Chris.

Woensdag , een halve dag school dus. Een daar was April maar al te blij mee. Dan kon ze zich echt alleen voelen. Ze had nog steeds niets gehoord van Kimberly en Alex. Behalve dat Alex met Lisa naar het feest ging. Toen ze dat hoorde wist ze al zeker dat ze niet naar het schoolfeest zou gaan. Plots kwam Kimberly op haar afgelopen. ‘Kijk wie we daar hebben. Mijn ‘beste’ vriendin.’ Zei April spottend. ‘Het spijt me dat ik je zo verwaarloos. Maar ik wil nu gewoon iets meer tijd met Chris doorbrengen. ‘ April keek de andere kant uit. Ze had geen zin om ruzie te maken. ‘Maar ik denk wel dat ik je iets meer zal kunnen opbeuren door wat ik je te vertellen heb.’ Iets geïnteresseerd keek April naar haar vriendin. ‘Nou, Lisa heeft haar been gebroken. Ze is gevallen met haar fiets. En nu kan ze niet naar het schoolfeest met Alex gaan.’ Kimberly lachte en voor het eerst deze week lachte April ook. En net op dat moment zag ze Lisa met haar krukken de schoolhal binnenkomen. Ze werd ondersteund door Alex. En toen ze dat zag ging de lach al snel van haar gezicht en kwamen er tranen in de plaats. Lisa ging naar de directeur dus was Alex even alleen en hij had ook gezien dat April huilde. Hij ging naar haar toe en zei: ‘Hé wat is er met jou?’ April keek geschrokken in zijn ogen. Maar maakte zich al snel los van zijn blik. ‘Niets ik heb gewoon een vliegje in mijn oog.’ Loog ze. ‘Ow, oké. Het spijt me trouwens dat ik de laatste tijd niet meer zoveel tijd met jou doorbreng.’ April schonk er niet veel aandacht aan. Ze ging niet toegeven. Daarvoor had hij haar al te veel verwaarloost. En net alsof hij haar gedachten kon lezen zij hij. ‘Ik weet wel dat ik het met ‘sorry’ niet goed kan maken en wat zou je er van vinden om vanmiddag in het park af te spreken zoals vroeger.’ April kon haar oren niet geloven. Het was al zo lang geleden dat ze nog samen naar het park met hem had geweest dus kon ze ook geen nee zeggen. ‘Ja, lijkt me leuk.’ Alex lachte. ‘Alex!’ Alex keek geschrokken achter hem. Daar stond Lisa ongeduldig te wachten op hem. ‘Ik… euh.’ ‘Ga maar.’ Alex lachte naar April en rende naar Lisa toe. ‘Zozo meisje. Blijkbaar heb jij een date vanmiddag.’ Zei Kimberly lachend. ‘Het is geen date, hij heeft een vriendin.’ ‘Ja, ik vind het mijne ervan.’ April moest haar vriendin wel gelijk geven. Ze vond het inderdaad wel een beetje op een date lijken. Want Lisa was er nu voor één keer niet bij.


Aantal keer bekeken: 2988
Waardering: 7.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online