Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

First Dance (6).

U leest om dit moment het verhaal First Dance (6) gepost door Friends_is_all_you_need. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Friends_is_all_you_need
Gepost op: 2011-5-28

Verhaal:

First Dance (6)
Het was zaterdag. De grote dag. April nam haar lichtblauw kleedje uit de kast die ze woensdag gaan kopen was. Ze trok het aan en trok haar schoenen aan. Haar stekte ze op. En deed ook wat make-up op. Ze had afgesproken om 8u bij haar thuis met Kimberly zodat ze samen naar het feest te gaan waar Alex op haar zou staan wachten. De bel ging. April ging naar beneden en daar stond Kimberly. Zij had een bloedrood kleedje aan wat perfect bij haar paste. Haar was ook opgestoken en zag er fantastisch uit. ‘Ben je klaar?’ ‘Helemaal!’ Glunderde April. Samen gingen ze naar de auto van Kimberly’s mama, op weg naar het feest. Op het feest aangekomen zag Kimberly meteen Chris staan. Ze gaven elkaar een kus. April keek rond. Maar nergens zag ze Alex staan. ‘Hij is er nog niet.’ Zei Chris die zag dat April Alex zocht. ‘Ow oké. Dan ga ik wel nog even naar het wc om mij op te frissen.’ Ze ging naar de wc en keek in de spiegel of haar make-up nog niet uitgelopen was of haar haar nog goed zag. Toen ze na 10 min. uit de wc kwam was Alex er nog steeds niet. Ze besloot om een drankje te bestellen terwijl ze wachtte. De tijd vloog voorbij. 9u, 10u, 11u en nog steeds was Alex er niet. April wist niet wat er aan de hand was. Misschien zat hij in de file, of vond hij zijn kleren niet, of wist de weg niet. Nee dat laatste kon niet hij had hier al eerder geweest. Toen het 12u gaf April het op. Alex ging niet meer komen. Ze zocht Kimberly. ‘Kimberly!’ Kimberly keek haar kant uit en April wenkte haar zodat ze zou komen. ‘Wat is er?’ ‘Ik ga naar huis.’ ‘Waarom?’ ‘Alex is er nog steeds niet!’ Ze begon te huilen. ‘Niet huilen meid, of je make-up loopt nog uit.’ April stopte met huilen. ‘Weet je zeker dat je naar huis wilt?’ ‘Ja!’ ‘Oké , wacht ik bel mijn moeder.’ ‘Wat? Nee! Jij moet nog niet naar huis ik ga wel te voet hoor!’ ‘En dan door één of andere pedofiel of ontvoerder gepakt worden? Nee meid ik bel mijn moeder!’ April zweeg ze wist dat haar vriendin gelijk had. Ze keek naar buiten. Dit had ze nooit verwacht van Alex.
Toen ze thuis was ging ze meteen naar haar kamer. Ze liet haar vallen op haar bed al snikkend. Ze nam haar gsm om een berichtje naar Alex te zenden waarom hij niet gekomen was. En toen ze haar gsm nam zag ze dat ze een berichtje had, van Alex. Ze drukte op lezen en keek wat er in stond.

Alex:
Het spijt me April. Maar ik ga vanavond niet naar het schoolfeest omdat... Niet kwaad zijn maar Lisa wil dat ik bij haar blijf vanavond. Het spijt me heel erg.
Liefst Alex
Verzonden om 7:45


Ze kon haar ogen niet geloven. Doordat ze zo druk bezig was met haar klaar te maken had ze niet gehoord dat ze een berichtje had gekregen. En de reden waarom Alex dus niet kwam was Lisa. Lisa! Lisa!!!!! Alweer Lisa! Ze gooide haar gsm zo hard af ze kon tegen de muur. En ze viel in slaap al huilend.

Aantal keer bekeken: 3226
Waardering: 7.80 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online