Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Fitness.

U leest om dit moment het verhaal Fitness gepost door Tess. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Tess
Gepost op: 2008-2-2

Verhaal:

Fitness
Het is weer zo een ontzettend drukke vrijdag op het werk. Zo’n vrijdag dat je amper tijd hebt om een koffie te gaan halen of naar het toilet te gaan. De telefoon die maar niet stopt met rinkelen, de mails die maar blijven binnenstromen met niets anders dan problemen… Een dag waarvan je hoopt dat hij snel ten einde is, zodat je al je agressie nog even kan gaan uitwerken in de fitness… Gelukkig was het bijna zes uur en zat de dag er bijna op. Mijn collega’s beginnen naar huis te gaan en vragen of ik nog een aperitiefje mee wil gaan drinken na deze zware dag, maar ik pas. Ik wil nog even alles goed afwerken zodat ik maandag weer met een opruimde mailbox kan beginnen. Ik zeg dat ze me maar iets moeten laten weten waar ze zitten en dat ik na mijn work out sessie in de fitness misschien nog wel iets kom drinken. Na die belofte laten ze me eindelijk gerust en kan op mijn gemak mijn werk nog afwerken. Het kantoor begint stilletjes aan leeg te lopen als ik ineens een mail in mijn box krijg van mijn super knappe collega. Het heeft altijd al wel geklikt tussen ons en vanaf het begin dat ik ben beginnen werken is er altijd al wel een bepaalde spanning geweest maar het is altijd bij wat onschuldig geflirt gebleven en verder niets. We sturen elkaar geregeld mails om onze dagen een beetje interessanter te maken. We hadden het al wel eens gehad over onze seksuele fantasieën, waar en met wie en hoe het zou zijn op het werk en zo van die dingen en blijkbaar lagen onze gedachten helemaal niet ver uit elkaar. Die vrijdagavond kreeg ik weer een mailtje van hem gewoon om me een leuk weekend toe te wensen. Ik wenste hem hetzelfde en liet hem weten dat ik eerst nog even goed ging uitzweten in de fitness vooraleer mijn weekend helemaal kon beginnen. Hij stuurde dat hij hetzelfde van plan was en dat hij me dan dadelijk wel zo zien om nog wat bij te kletsen. Ik keek er al naar uit. Ik begon mijn PC af te sluiten en vertrok richting de fitness. Toen ik binnenkwam zag ik hem direct staan. Wat zag hij er toch weer goed uit. Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden als hij daar bezig was en mijn gedachten dwaalden weer helemaal af naar één van onze fantasieën die we ooit samen gemaakt hadden. Wat zou het toch zalig zijn om een keertje sex te hebben met hem. Ik kon het me al helemaal voorstellen. Hij zou me helpen bij mijn work out en daarna zou hij bij ons de kleedkamer binnenkomen helemaal bezweet en me neuken onder de douche. Ik merkte dat ik vochtig begon te worden dus ik probeerde me maar te concentreren op andere dingen, maar dat was zo moeilijk als ik hem daar bezig was. We waren nog de enigen die bezig waren toen ik hem op me af zag komen en ik begon het nog warmer te krijgen. Het was precies of mijn hoofd op springen stond en ik was nog maar een kwartiertje aan het lopen. We begonnen gezellig wat te kletsen over ditjes en datjes toen ik plots mijn voet verkeerd zette en hem omsloeg. Ik verging van de pijn. Gelukkig stond hij net naast me en kon hij de loopband op stop zetten vooraleer ik op mijn gezicht viel. Dat had er anders weer mooi uitgezien. Hij hielp me op de bank te gaan zitten en zei dat hij snel wat ijs ging halen om een zwelling te voorkomen. Hij ging voor me zitten op de grond hij deed voorzichtig mijn schoen uit. En het enigste waar ik naar kon kijken waren zijn mooie ogen waar ik altijd in weg droomde. Hij had van die mooie, lieve en ontdeugende pretoogjes. Van die ogen waar je in kon verdwalen. Hij merkte dat ik naar hem aan het zien was en ik zag weer zo een lieve lach verschijnen. Ook zag ik dat zijn ogen niet meer op mijn voet gericht was maar dat hij naar mijn borsten aan het kijken was. Hij had al wel eens een paar keer laten vallen dat hij ze wel mooi vond en ik was natuurlijk zeer geflatteerd geweest. Ik had hem er dan ook al verschillende keren op betrapt dat hij ernaar aan kijken was, wat ik helemaal niet erg vond. Hij zag dat ik het gezien had en begon lichtje te blozen. Verder sporten zat er niet meer in voor vandaag dus hij vroeg of hij met moest helpen naar de kleedkamer. Ik ging gretig in op zijn vraag en voelde zijn sterke armen rond mijn middel. Ik rook zijn lichaamsgeur en zijn zweet wat alleen maar meer opwindend bleek te zijn. Hij liep mee tot aan mijn locker om daar al mijn spullen te nemen en vroeg of hij verder nog met iets kon helpen. Ik bedankte hem en zei dat het verder wel alleen zou lukken. Ik begon me uit te kleden en stond net in mijn lingerie toen hij plots terug binnenkwam. Ik was mijn schoen vergeten en hij kwam die nog snel even brengen. Hij schrok en verontschuldigde zich dat hij zomaar kwam binnengelopen, maar hij kon zijn ogen niet van mij afhouden. Ik zei dat het niet erg was, ik draaide me terug om om mijn bh uit te doen, toen ik zijn handen voelde in mijn zij en over mijn rug. Ik voelde zijn adem in mijn nek en zijn handen van mijn zijn naar mijn borsten. Ik rilde over mijn hele lichaam. Hij speelde met mijn tepels terwijl hij mijn nek aan het kussen was, ik werd vochtiger en ik voelde zijn penis tegen mijn achterwerk. Ik voelde hoe hij harder en harder werd. Hier had ik al zo dikwijls van gedroomd en nu was het werkelijkheid. Ik draaide me om en we begonnen te kussen. Ik deed zijn t-shirt uit en begon zijn bovenlichaam te kussen en aan zijn tepels te likken terwijl mijn handen de weg vonden naar zijn short en boxershort. Ik deed ze uit begon zachtjes in zijn ballen te knijpen en met zijn stijf lid te spelen. Hij deed mijn slipje uit en zei dat het tijd werd dat we onder de douche kropen. Hij nam me op en droeg me tot onder de douche waar hij me tegen de muur zette. Hij begon me overal te kussen, hij masseerde mijn borsten en zijn tong vond de weg naar mijn oh zo vochtige kutje. Het was een heerlijk gevoel om zijn tong te voelen over mijn clitoris en ineens voelde ik zijn vingers in mijn kutje gaan. Ik voelde dat het niet lang zou duren vooraleer ik zou klaarkomen en hij merkte dat. Hij begon wat sneller op en neer te gaan met zijn vingers en wat sneller te likken en ik schreeuwde het uit. Wat een gevoel, precies zoals ik het me had voorgesteld. Hij zei dat ik nu klaar was om gepakt te worden en dat dit nog maar een opwarmertje was geweest. Ik spreidde mijn benen en ik voelde zijn penis naar binnen glijden. Ik sloeg mijn benen rond hem en hij duwde me tegen de muur omhoog. Hij stootte lekker hard en diep en we kreunde beide van genot. Ik zette mijn nagels in zijn rug wat hem nog heviger maakte. Ik voelde dat hij ging komen en begon hem weer te kussen. Onze tongen vonden elkaar terug toen hij klaar kwam. Ik voelde zijn zoete zaad in mij spuiten en langs mijn benen naar beneden druipen. Hij zette me terug op de grond en zei dat ik me moest omdraaien. Ik voelde zijn handen over mijn buik gaan, zijn ene hand naar mijn borsten, zijn vingers van zijn andere hand vonden opnieuw een weg naar mijn clitoris terwijl zijn penis terug zijn weg vond naar mijn kutje. Opnieuw begon hij eerst rustig te stoten, daarna heviger, ik moest weer klaarkomen van hem. Ik kon nog amper op mijn benen blijven staan van opwinding en het voelde of ik van binnenuit ging ontploffen. We kwamen samen voor een tweede keer klaar. Hij kuste me in mijn nek en fluisterde zachtjes in mijn oor dat hij hier al zo lang naar had verlangd. En wanneer we onze volgende fantasie gingen laten uitkomen. Ik draaide me om, kuste hem en zei dat we dat misschien morgen is konden bespreken bij een etentje…

Aantal keer bekeken: 9466
Waardering: 7.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online