Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Flat behekst.

U leest om dit moment het verhaal Flat behekst gepost door Maud Kisters. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Maud Kisters
Gepost op: 2011-7-1

Verhaal:

Flat behekst
Een meisje genaamd Anna woont in een huis tegenover een flat s'nachts werd annna plotseling wakker door een fel licht het kwam van een flatje aan de over kant anna ging bij het raam staan want ze had de voorste kamer van het huis het lich ging uit aan aan ze zag wat schaduwen en toen opeen zg ze alllemaal rode spatten op de witte gordijnen bij het flatje ze vondt het maar raar want de man die daar in woonde was overleden dat wist ze wel ze hadden alles leeg gehaald behavle de mooie wite gordijnen die vondt ze altijd al mooi Anna trok er niks van aan en ging weer slapen de volgende dag ging ze naar school en vertelde haar vriendje wat er vanacht gebeurt was en haar vriendinnen ze zouden er naar binnen gaan na school Anna was aan het na denken onder de les als ze de rode vlekken nog had gezien maar ze had vanmorgen te veel haast toen ze met ze alle binnen waren niks helamaal leeg alleen de gordijnen iedereen ging weer naar huis ,naar bed maar toen werd Anna s'nachts weer wakker door het licht ze ging weer kijken alweer licht uit aan,bloed spatten ze dacht wat haar vrienje zij meschien enge fantasie ze ging maar weer naar bed de volgende dag toen ze naar school gingen keken ze weer nieuws wat ze altijd doen in de pauze ze kregen een waarschuwing voor een moordenaar er waren al 2 mensen vermist familie heeft briefjes gevonden met :Hij mag dat nooit meer doen maar dat zou hij ook niet meer kunnen doen: alle leerlingen kregen ook een briefje mee voor licht uw kind in !! Anna had huiswerk op gekregen een mooie nacht foto maken en dan na tekenen maar dat deden ze op school dus anna had de klok op 12 uur gezet en pakte de camera en ging naar haar raam toen weer! licht uit aan bloed spatten toen .. gingen de gordijnen open ze zag een man met een bijl met bloed eraan Anna nam een foto en de man zag het Anna sprong haar bed in even later hoorde ze jij mag dat nooit meer doen maar dat zou je ook niet meer kunnen doen en HATSJJ ze was dood met een zelfde briefje de moeder vondt haar kind dood en het briefje maar vond ook de foto de ouders hebben ee onderzoek laten beginnen maar nooit meer wat gevonden aan bijna de andere kant van de wereld was Jo jo woonde tegen over een flat s'nachts werd ze wakker ze sliep aan de voorkant van het huis licht uit licht aan bloed spatten.....

Aantal keer bekeken: 2277
Waardering: 4.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online