Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Fleur en Tom.

U leest om dit moment het verhaal Fleur en Tom gepost door yoursx. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: yoursx
Gepost op: 2011-8-7

Verhaal:

Fleur en Tom
Tom, een dood gewoone jongen. Hij kon alles,goed studeren haalde goeie punten,en was het lieverdje van de meesters en juffrouws.Alleen een ding, dat zijn leven kapot maakte. Hij werd gepest. Zo erg, dat hij, als hij uit school kwam niet meer over straat durfde. Omdat dan weer een paar van die jongens hem zouden pakken. Zoals vandaag na school. Tom liep naar huis, en een paar van die jongens hadden hem weer gezien. Ze gooide zijn tas helemaal leeg, zijn pennemap, sheurde papier uit zijn schriften. Daar zat hij op de grond, met alle kapotgemaakte spullen op zich heen. Hij had alleen niet gemerkt dat een populair meisje van school alles had meegekregen. Ze wist dat hij werd gepest, maar niet dat het zo erg was! Ze liep toch maar op hem af omdat hij er zo kwetsbaar uitzag. Ze zei dat ze alles had gezien van een afstandje. Ze had echt medelijden met Tom. Ze hielp hem met alles weer terug in zijn tas te doen. Bedankt, zei Tom met die ogen waarvan je meteen wist dat hij het echt meende. Nou, zei Fleur als je zin hebt om in het weekend met mijn vrienden naar buiten te komen ben je welkom, zaterdag om 1 uur bij het veldje. Graag zei Tom, ik zal er zijn!. Ze stonden met zijn alle op het veldje, en maakte kennis met Tom. Ze deden allemaal aardig tegen hem en Fleur zag dat hij ervan genoot dat eens eindelijk mensen aardig tegen hem deden. Hij vertelde alles over dat gepest, met die jongens die hem altijd moesten hebben. Ze vond het verschrikkelijk voor hem, en als hij wouw mocht hij bij hun in de groep komen. Hij glunderde helemaal en je zag dat hij tranen in zijn ogen had. Fleur gaf hem een knuffel. Hij had zich echt nog nooit zo gelukkig gevoeld in 3 jaar dat hij op het middelbaar zat! En zo hadden ze samen nog 1 jaar op school, tot de eind examens. Natuurlijk waren ze allemaal geslaagd. En toen er speeches werden gegeven moest Tom ook het podium op. Hij was eerst heel erg bang, dat er dingen naar hem werden geroepen door die jongens, maar alles liep perfect. Alleen Fleur had de speech van Tom nog nooit gelezen, dus ze wist niet wat zich stond te wachten. Tom begon te vertellen over zijn jaren op school, je zag zijn ouders echt schrikken, want Tom had nooit iets tegen zijn ouders erover verteld. Hij ging verder met: op een dag had ik er echt genoeg van! Ik wouw zelfmoord plegen zodra ik thuis kwam. Weer diezelfde jongens, hadden me te pakken. Ze gooiden alles uit mijn tas scheurde mijn schriften kapot. Maar toen zei weg waren, kwam Fleur. Het meisje dat mij redde uit die gedachte dat ik zelfmoord wouw plegen. Ze heeft mijn leven gered. En daar ben ik haar zo dankbaar voor! Ze heeft me bij haar vriendenkring betrokken en gezorgd dat ik me het laatste jaar goed voelde. Maar ook echt goed. Ik was zo gelukkig. En hoe meer ik met haar om ging, hoe leuker ik haar begon te vinden. Ja Fleur, Ik ben verliefd op je geworden. Fleur wist niet wat haar overkwam. Alle mensen in de zaal zaten ademloos te luisteren naar zijn speech. En.. ging Tom verder. Ik heb echt het beste jaar van mijn leven gehad met dit meisje. En al mijn andere vrienden natuurlijk! Ik ben nu afgestudeerd en kan normaal verder met mijn leven dankzij mijn lieve vriendin. Fleur, ik ben je overal dankbaar voor. Fleur keek hem aan en zag weer die ogen, toen ze hem voor het eerst ontmoette. Ze kon zich niet inhouden en rende het podium op. Ze omhelsde hem en zoende hem. Alle mensen begonnen te klappen. En Fleur zei tegen hem: Tom, je hebt geluk; ik ben ook al heel lang verliefd op jou!

Aantal keer bekeken: 6286
Waardering: 8.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online