Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Floggie.

U leest om dit moment het verhaal Floggie gepost door tommy stamba. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: tommy stamba
Gepost op: 2008-1-18

Verhaal:

Floggie
Normaal is het rustig in de klas.
Iedereen is nu bezig met een een of andere club. Ze willen mijn vriend en ik niet vertellen wat voor club het is!

Nu loop ik de klas uit. Mijn vriend loopt met me mee. Weet je al wat voor club het is vroeg hij mij? Nee zeg ik.
Opeens staat het populaire meisje Kim voor me. Ze is alteid al op me verliefd. Wil je met me? Nee zeg ik.
Ze wilde weg lopen. Ik hielt haar tegen. Wat voor een club is dat eigenlijk? Vroeg ik nieuschierig.
Weet je dat niet? Ze keek me vol verbazing aan. Het is een ... Kim kom je? Klonk het van uit de verte. Ik moet gaan. Spreek je later wel doei...

Nou daar schieten we niks mee op. zei ik half boos. Mijn vriend zei : Trek het je er niks van aan. Het is volgens mij gewoon maar een dom clubje. Maar ik wil het weten zeg ik pissig. Oke ik heb een plan zei mijn vriend. FssJsSss PsssTT flgsss... Oke zei ik.

Een tijd later stond ik met de telefoon in mijn hand. Moet dit nou echt? Vroeg ik aan mijn vriend. Ja zei hij. Ik draaide het nummer en hoorde de telefoon overgaan. Hallo met Cindey
Van Flatel. Hallo mag ik Kim aan de telefoon? Wie ben jij eigenlijk? Vroeg Cindey. Ik ben ehh... Een goede vriend van Kim. Ooo... Aan de andere kant van de lijn hoorde ik Cindey gillen KIM TELEFOON! Een tijdje later hoorde ik de stem van Kim. Hallo met Kim Flatel. Hallo met mij zei ik. Ik heb eens goed nagedacht over onze verkering. Oo zei Kim. Ikke Uuhh... Wil je met me vroeg ik met een zuur kijkend gezicht. JEEEE Schreeuwde Kim door de hoorn. Ik ga dit meteen aan iedereen verte... KIM LUISTEREN! Wat is er vroeg ze geschrokken aan mij. Ik zei : Het blijft geheim goed? Oke zei ze.
Uuhhmm... Kim wat is die club nou.
Die club zei Kim... Ze lachte.
Dat is een Floggie club. Maar ik ga doei doei zei ze.

De dag daarna zaten Kim en ik in het park. Ze keek me aan. Het zou zielig zijn om het nu uit te maken. Ik draaide me om en keek in de ogen van Kim. Wat zijn ze mooi! Ik was opeens heel verliefd. Haar mooie Bruine haren wapperde langs haar ogen. Ze zei met een zoete stem : Wij bedoelen met Floggie liefde. Toen Stonden we te zoenen in het parkje.

Aantal keer bekeken: 2121
Waardering: 1.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online