Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Florien en Linda.

U leest om dit moment het verhaal Florien en Linda gepost door Linda. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Linda
Gepost op: 2007-2-2

Verhaal:

Florien en Linda
Linda was samen met haar toenmalige man op visite bij Bas en Vira. Vira praatte honderuit over haar nieuwe hartsvriendin Florien. Alleen de naam al, werd Linda helemaal warm van binnen. FLORIEN. Linda maakte een voorstelling van hoe ze eruit zag. Een beetje vreemd vond ze het. Ze wist wel dat ze op vrouwelijk schoon viel, maar om al op een naam de warmte en tenderheid van een vrouw te voelen ging toch wel heel ver.

Op een dag wachte Linda op school om de dochter van haar toenmalige man op te halen. Wetende dat Florien haar dochter ook van school zou halen. Maar hoe zou ze eruit zien. Op een afstand zag ze een mooie volslanke. Haar hele lichaam maakte plaatst voor warmte en ze kreeg er vlinders van in de buik. Dat is ze. Florien draait zich om en kijkt Linda diep in haar ogen. Hoi zegt ze een beetje verlegen en onzeker. Hun blikken leken wel uren lang elkaars aandacht te trekken. Ik ben Florien zegt ze dan. Linda's hart maakte een sprongetje bij deze bevestiging dat ze het wel degelijk was. Hoi zeg Linda met een bibbering in dr stem. Ik ben Linda. En ik heb al veel over je gehoord van Vira. Alleen maar goeds. Florien keek verbaasd en opperde dat Vira niet echt dr hartsvriendin was en leek opgelucht te zijn om te horen dat Vira ook totaal Linda's vriendin was.

Helaas kwamen de kids uit school en moesten we weer verder. Zonder echt wat zinnigs gezegt te hebben. S'nachts op bed kreeg Linda, Florien niet uit haar gedachte. Ze was nog mooier dan ze zich had bedacht. Zou ze ook voor vrouwen voelen. Ze heeft wel een man maar dat zegt niets. BIj de gedachte aan haar mooie lippen voel ze haar tepels hard worden en tegen het dekbed aanspannen. Aangezien haar man al lang sliep liet ze dr gedachte helemaal afdwalen. Ze beelde zich in dat Florien dr zachte lippen tegen haar hals drukte en een spoor maakte naar dr volle borsten.

Terleurgesteld was ze wel want een echte ervaring met een vrouw had ze niet. Maar als ze met dr hand naar dr kutje gaat voelt ze daar veel warmte en dat het lekker vochtig begint te worden. IN gedachte is haar vinger die van FLorien. Ritmisch speelt met dr klitje en laat dr vinger dr grotje inglijden. Ow dat is lekker. Aangezien dr man sliep wilde z het bed niet uit voor een dildo te pakken. Maar dr vagina klopte zo erg dat ie echt wel gevuld moest gaan worden.

Ze besluit haar echtgenoot een lang gekoesterde wens te geven en dat was hem overvallen in zijn slaap. Zachtjes nam ze zijn slappe pik in dr mond onder de dekken en ging er op sabbelen. Hij sliep nog steeds maar stijf begon ie wel te worden. Vreemd genoeg sliep hij gewoon door. Dat scheelde een hoop vragen dus ging Linda gewoon door. Dan gaat ze op hem zitten. Zijn grote stijve pik ging er zonder moeite in een keer in. Al spelend met haar borsten rijd zij zich naar haar eerste hoogtepunt. Ow Florien zeg ik tijdens het klaarkomen. En ze schrikt er zelf van. Haar man 's pik stond nog steeds overeind en slapen deed ie nog steeds. Met haar vrijgekomen sappen maakt ze dr sterretje lekker nat. Met een vinger gaat ze erin. Daarna met twee vingers. Dan gaat ze op zijn pik zitten. Haar ster laatse zo over zijn pik glijden tot ie tot aan zijn ballen erin zit. Met Haar ene hand trekt ze dr lipjes om hoog en met de andere hand vingert ze zichzelf naar weer een heerlijke hoogte punt. Haar echtenoot begint tenslotte ineens in dr ster te spuiten. Snel gaat ze naast hem liggen. Met een snurk word ie wakker, maar ziet dat zijn vrouw tevrede ligt te slapen. Met een grijs op haar gezicht. Schaamte vol kijk ie naar zijn pik. Hij had vast weer een natte droom gehad. Viel daarna weer in slaap.

< Vervolg Florien 1>


Aantal keer bekeken: 17345
Waardering: 6.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online