Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Foutje!.

U leest om dit moment het verhaal Foutje! gepost door Ber ;). Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Ber ;)
Gepost op: 2009-10-24

Verhaal:

Foutje!
Vorig jaar,tijdens de zomer,ging ik met mijn geliefde even lekker shoppen. Na een poosje kleren te hebben bekeken,gingen we als laatst nog boodschappen halen. En het was warm die dag!Dat wekte al lichte irritaties bij mij op...Ondertussen was ons karretje geladen met de benodigde boodschappen,naar de kassa,afrekenen..en naar buiten. Ik loop vrolijk,maar lichtelijk geirriteerd terug om de kar naar zijn plek te brengen. Heb ik weer eens ruzie met de 50 cent,wat ik er bijna nooit uitkrijg. Sta ik daar te mompelen in mijn eentje,en dacht: Fuck it! Ik ga wel naar de auto.

Dus zonder uitkijken,stap ik de auto vloekend in,die net op dat moment van plan is om weg te rijden,: Die kutkarren hier,man,die 50 cent wil er nooit uit bij mij,nou laat maar zitten hoor,en die pokkewarmte,kutzooi!

Ik kijk voor mij,en denk...Wacht even..Deze auto is opeens wel heel schoon! Ik kijk naast mij en zie een vent die ik nog nooit in mijn leven heb gezien. Ohh SORRY! Shit , sorry! Jij bent niet degene waarbij ik in de auto hoor!

Van een afstandje zie ik mijn geliefde,in zijn eigen auto,helemaal in een deuk liggen(+ omstanders) en ik wist niet of ik op dat moment moest lachen of huilen...

De bestuurder keek mij met grote ogen aan,en zal vast hebben gedacht...Blond en blind en ook nog vloekend mijn auto in? We hebben verder geen woord gewisseld,ik wist niet hoe snel ik naar mijn eigen auto moest,om daar verder te foeteren op mijn geliefde,of ze niet even kon toeteren als ze toch zag dat ik de verkeerde auto instapte.....Ze zei niks,alleen maar tranen van het lachen...



Aantal keer bekeken: 6282
Waardering: 7.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online