Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Galafeest.

U leest om dit moment het verhaal Galafeest gepost door Rolf. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Rolf
Gepost op: 2008-8-19

Verhaal:

Galafeest
Op een verjaardagsfeestje hadden mijn vrouw en ik het over het galafeest waar we twee dagen later naartoe zouden gaan. We spraken erover met een vriendin van de jarige, een bijzonder mooi, beetje verlegen meisje van eind twintig. Ze was een paar jaar jonger dan mijn vrouw en ik en had een enorm goed figuur. Ze vertelde dat ze single was en ook graag eens in sjieke galakleding naar zo’n feest zou willen. Mijn vrouw en ik keken elkaar aan en besloten haar uit te nodigen om met ons mee te gaan. Ze nam de uitnodiging graag en aan, zodat afspraken gemaakt konden worden.

Op de avond van het feest haalden we haar thuis op. Ze had enorm haar best gedaan op haar uiterlijk en kleding. Haar lange blonde haren waren met veel gevoel voor glamour opgestoken en haar naturel gezichtje was met weinig make-up perfect opgemaakt. Ze droeg een lange zwarte jurk waarin haar stevige ronde borsten goed tot hun recht kwamen en liep op zwarte open schoenen met flinke hakken. Verder droeg ze dunne zwarte nylons, zodat ik kon zien dat ze een dun zilveren enkelbandje en een teenring droeg. Haar teennagels waren gelakt, ik vermoedde zwart. Ze zag eruit als een blonde vamp, die op het feest aan onze zijde zeker de nodige aandacht zou trekken.

Mijn vrouw zag er, als altijd, ook enorm sexy uit. Haar korte zwarte coupe was strak en streng gekapt, ze had zich streng opgemaakt en haar lippen waren vuurrood. Net als haar nagels aan zowel haar handen als voeten trouwens. Ze droeg een vrij blote, zwarte, lange en zeer strakke jurk. Zoals altijd droeg ze niets onder haar jurk, behalve een paar zwarte hold-ups. Aan haar voeten zwarte pumps met stevige hakken.

Het kutje van mijn vrouw was die avond nog geschoren en dus spiegelglad. Hetzelfde gold trouwens voor m'n pik. De wetenschap dat mijn vrouw niets onder haar jurk droeg, gaf me zoals altijd een enorm geil gevoel. Normaal gesproken zouden we bij aankomst op het feest een plekje hebben gezocht voor een vluggertje, maar we hadden nu een gast bij ons dus dat ging niet. Ik was aan het fantaseren wat zij onder haar jurk droeg. Panty’s of kousen? Een mooi lingeriesetje of ook helemaal niets? Misschien moest ik het maar gewoon vragen. Of nee, beter nog, misschien kwam ik er nog wel achter...

Het feest was zoals de meeste gala's; eten, drinken, dansen, praten over van alles en nog wat en oude bekenden tegenkomen. Op dit feest was het vooral mijn vrouw die de nodige bekenden tegenkwam. Ze stond dan ook zowat de hele avond te praten met allerlei vrouwen en mannen. Steeds als ik haar met een man zag staan, dacht ik; je moest eens weten dat ze niets onder haar jurk draagt en dat ze dat zelf zo spannend vindt, dat ze nu waarschijnlijk een lekker nat kutje heeft.

Ik heb onze gast die avond vermaakt en haar links en rechts voorgesteld als een goede vriendin van ons. We hebben wat gedronken en gedanst en aan het einde van de avond heb ik haar uitgenodigd om nog even mee naar ons huis te gaan, voor het drinken van een laatste borrel. Wij zouden daarna
voor een taxirit zorgen naar haar eigen huis. Ze stemde gelijk in en deed dat met een blik van; 'Ik zie wel waar ik terecht kom.'.

De taxi bracht ons thuis en eenmaal binnengekomen ploften de dames samen in de bank, terwijl ze beiden klaagden over pijn aan hun voeten. Een lange avond op hoge hakken schijnt nogal zwaar en vermoeiend te zijn. Ik stelde voor daar wat aan te doen en ging op mijn knieën zitten. Eerst trok
ik de pumps van mijn vrouw uit en masseerde haar voeten. Ik stelde voor om bij onze gast hetzelfde te doen. Ze stemde in. In haar geval moest ik eerst de gespjes van de dunne bandjes rond haar enkels losmaken om haar schoenen uit te kunnen trekken. Daarna gaf ik ook haar voeten een korte massage. Ze genoot er zichtbaar van. Ikzelf was ondertussen opgewonden geraakt van de wat zweterige lucht van de vrouwenvoeten in nylons.

Ik ging even de kamer uit om een fles koude champagne en drie glazen te halen en fantaseerde ondertussen over een spontaan triootje met deze jongedame. Bij terugkomst in de kamer bleek dat mijn vrouw dezelfde gedachten had. De dames waren hevig aan het kussen, terwijl mijn vrouw probeerde de jurk van onze gast los te krijgen. Toen deze uit was zag ik wat ze eronder droeg. Een super sexy zwart lingeriesetje, bestaande uit een bh en een piepklein broekje. Haar nylons bleken kousen, die op hun plaats werden gehouden door een jarretelgordeltje.

Ik besloot nog even te genieten van dit tafereeltje en nam plaats op een stoel tegenover de dames. Ik schonk de glazen vol en voelde ondertussen mijn pik stijf worden. Toen mijn vrouw het broekje van onze nieuwe vriendin opzij schoof om haar een stevige likbeurt te geven, trok ik snel mijn kleren uit om met mijn - inmiddels - keiharde pik te kunnen spelen. Ze had een heel dun streepje haar op haar kutje staan en hoewel ik van kaal houd, zag dit er erg geil uit.

Het duurde niet lang voor onze gast kreunend en spuitend klaarkwam, waarna mijn vrouw haar helemaal schoon likte en meteen begon aan een tweede likbeurt. Ik schoof de jurk van mijn vrouw, die op haar knieën voor bank zat, omhoog en nam plaats achter haar. Zoals ze dat altijd graag wilde, neukte ik haar heel ruw van achteren en het duurde dan ook niet lang voor zij en ik ons eerste orgasme voelden aankomen. Snel trok ik mijn pik uit het kutje van mijn vrouw, om hem bij onze gast in haar mondje te stoppen. Ze verslikte zich bijna door deze snelle actie, maar slikte alles door en likte daarna mijn pik helemaal schoon.

Mijn vrouw trok haar jurk uit, deed de bh van onze gast los en de dames wisselden van positie. Nu kreeg mijn vrouw een likbeurt en bereikte al snel haar eerste hoogtepunt. Omdat onze gast haar broekje onder haar jarretels droeg, rukte ik het kapot om vervolgens mijn alweer keiharde pik zachtjes bij haar naar binnen te duwen. Hoewel ik merkte dat ze er moeite mee had om mijn vrouw te blijven likken terwijl ze zelf geneukt werd, vond ik het nodig om haar een vrij stevige beurt te geven. Na enkele minuten kwam ze hevig kreunend klaar en ook ik bereikte vrij snel daarna een hoogtepunt.

Terwijl ik op de bank ging zitten vroeg ik onze gast om mij te pijpen. Zonder aarzeling nam ze mijn wat slappe pik in haar mondje en al vrij snel was hij weer keihard, zodat ze er lekker aan kon zuigen en likken. Mijn vrouw was inmiddels op de bank voor me gaan staan, zodat ik haar een lekkere befbeurt kon geven. Uiteindelijk gaat er niets boven de smaak van het kutje van mijn eigen vrouw. Onze nieuwe vriendin was zichzelf ondertussen aan het vingeren en het duurde dan ook niet lang voor we alledrie ons laatste hoogtepunt bereikten.

Moe maar voldaan hebben we nog een glaasje champagne gedronken en met z’n allen een frisse douche genomen. Daarna zijn we met z’n drieën heerlijk in slaap gevallen in ons grote bed, om daar de volgende ochtend het nachtelijk avontuurtje nog eens dunnetjes over te doen.

Wij hebben er een fantastische vriendin bij, die zo nu en dan een borrel komt drinken...

Aantal keer bekeken: 12094
Waardering: 7.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online