Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gangmoord.

U leest om dit moment het verhaal Gangmoord gepost door Zara B.. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Zara B.
Gepost op: 2010-12-8

Verhaal:

Gangmoord
Tiara is een meisje die populair doet.
Ze vindt dat ze een coole naam heeft dus ze vroeg aan haar moeder voor haar verjaardagskado of ze een tiara mocht.Het mocht.Met haar enorme lange Rapunzel-bruine haar zet ze de tiara op.'O, kijk mij nou!Ik ben zo mooi!'Op een dag ging Tiara naar haar vriendin Mara.'Mara kijk!'Mara was jaloers en deed alsof ze het niks vond.'Het is zo lelijk, en zijn dat nep-diamanten?Lelijke tiara.' mopperde ze.'Wat?Hij is mooi en ik ben er tevreden mee.' zei Tiara terwijl dat niet zo was.De volgende dag verteld Tiara dat ze niet blij is met de tiara.'Je krijgt geen andere.'zegt haar moeder.Die volgende op school gingen ze naar buiten.Tiara liet haar tiara vallen.Mara liep jaloers naar Maaike toe.Opeens trapt Mara op de tiara.
'Oeps, sorry het spijt me echt!'zei Mara.'Het spijt je?Daardoor krijg ik mijn tiara niet terug!'zei Tiara.
'IK NEEM WRAAK OP JE!'
En zo ontstond Tiara en Mara's ruzie.

Vanaf die dag begon Tiara Mara elke dag tegen de muur te schoppen.
Elke dag pest ze haar, schopt ze haar, slaat ze haar.Om een tiara?Ja.Gabriella had vandaag een spreekbeurt.Raad je het al?Over een tiara.Tiara was zo kwaad geworden dat ze een oog van Mara eruit krabte.Tiara was geschorst maar Mara en Tiara zaten nog steeds op dezelfde opvang.En die dag, die dag zal Mara wraak nemen.'Welke 2 kinderen willen op de gang oefenen met turnen?'Mara stak haar hand op.'Okè Mara en...'Op dat moment stak Tiara ook haar hand op.'Mara en Tiara.Dat is dan geregeld.'Van schrik spuugde Mara haar drinken naar Jade en plaste in haar broek.'O, jee...'Zei Mara.'Mara is er iets?''Euhmm... mijn drinken viel op mijn broek.'Zei Mara.
'Waarom heeft Jade dan limonade op haar gezicht?''Ze euhm... heeft gemorst.'Zei Mara.'Mara en Tiara ga maar alvast naar de gang.'Mara rende de gang op en pakte haar rugtas.In haar rugtas zat een bijl.'Ik ga even nodig naar de wc.'Zei Tiara.Tiara ging naar de wc en Mara pakt haar bijl en... KATSHJJ!
Onthoofd.

Bedankt voor het lezen!The end

Aantal keer bekeken: 2303
Waardering: 4.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online