Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Garagebox.

U leest om dit moment het verhaal Garagebox gepost door Martin W.. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Martin W.
Gepost op: 2009-1-19

Verhaal:

Garagebox
Oh, wat had ze intussen een hekel gekregen aan de vrijdagmiddag. Maar wat moest ze ook? Ze hadden immers foto's van haar gemaakt en nu dreigden ze die naar haar ouders te sturen, dus ze kon niet anders dan hen te gehoorzamen. Elke week, kort voor het weekeinde, weer met haar blote billen op de betonnen kelderboxvloer. Het was altijd weer de vraag met hoeveel ze deze keer zouden zijn en welke vernederende spelletjes ze met hun refohoertje zouden uithalen. Terwijl ze dit overdacht moest ze van Abdel op handen en voeten gaan zitten en knorrende geluiden maken als een varkentje. Youseff pakte haar van achteren, hij stak zijn grote marokkaanse lul in haar nauwe kontgat. De hele groep riep: pak dat varkentje, pak het. Ze duwden een bak met koude etensresten voor haar neer. 'Vreten, knor, vreten'. Hoe vernederend dit wel niet was. Pijn deed het ook, het gepomp van die grote pik in haar te nauwe gat. Vooral Youseff deed altijd ruig, hij had de grootste van de hele club en kende geen genade. Haar gezicht zat onder de etensresten en de groep joelde toen Youseff zijn kwak in haar reet spoot. Ze moest zich weer aankleden en kon gaan. Op haar fiets huilde ze.

Aantal keer bekeken: 9485
Waardering: 3.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online