Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gazellen op de savanne.

U leest om dit moment het verhaal Gazellen op de savanne gepost door H van S. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: H van S
Gepost op: 2009-12-30

Verhaal:

Gazellen op de savanne
1

Het is laat, of het lijkt zo. De muziek staat hard, meiden zijn aan het dansen maar mij boeit het niet zo. Ik bedoel hoe oud zijn ze eigenlijk 16, 17 of net 18 geworden?
Het is een examenfeest van VWO+ wat doe ik hier ik ken 2 van die snollen, wat zeg ik snollen die meiden zijn allemaal maagden.

Maar maakt dat uit? Ik kom toch voor de gezelligheid of ben ik altijd aan het jagen, razen die hormonen altijd door me lijf. Ik dacht dat ik verandert was, rustig geworden dat ik keek hoe anderen bezig waren op het slagveld maar zelf op de zijlijn stond.

Maar keer op keer bevind ik me op dit slagveld. Ik krijg een sms, een goede vriend van me is aangenomen en vraagt of ik mee ga wat drinken. Ik ben al op een ''feestje'' maar het is zo saai, ik wil actie zien ik wil de leeuw zijn en de vrouwen zijn de gazellen die in mijn voortuin grazen.

Ik schud mijn hoofd wat denk ik wel niet vrouwen zijn geen objecten die je kan pakken wanneer jij dat wilt maar de verleiding om ze toch zo te gebruiken is te groot. Ik ga mee haal me maar op sms ik terug.

Nog geen kwartier later zit ik in de auto op weg naar de stad.
We komen aan bij een cafetje, ik neem nog een biertje ook al heb ik er al genoeg achter de kiezen.
Wat ben ik aan het doen alcohol laat alleen maar mijn ware aard zien.

Die vriend maakt het toch niet uit hij weet hoe ik ben door en door slecht, hij zou me het liefst helemaal dronken zien, maar ik weet nog hoe dat toen afliep en ondanks andere ben ik niet altijd trots op mijn acties.

Mijn telefoon gaat het is half 2, er zijn meer slechte mensen op oorlogspad.
We besluiten weg te gaan aangezien we uitgenodigd werden om wat te drinken in cafe wat meer op mijn ideale voortuin lijkt.
Ik loop tussen de mensen door het is heel druk ik knijp mijn ogen een beetje dicht als ik vrouwen aankijk, ik weet dat ze weten wat ik wil. Zoveel lekkers loopt er rond ik doe mijn mond open en proef de verschillende aroma's over mijn lippen gaan.

We komen bij onze vrienden aan en hij heeft een mooie collectie dames bij zich, 1 ken ik zelfs maar nog niet zo lang. Ik herinner haar blik nog van een paar dagen terug, we hebben maar een paar woorden gewisseld maar ik wist gewoon dat ik haar niet voor het laatst gezien had.

En daar zat ze dan naast de vriend die mij zo laat nog belde, dit zijn haar acties.
Ik plof neer op de bank het is nog zulk lekker weer buiten, ik hou van de zomer.
Het lijkt wel alsof alle vrouwen uit hun winterslaap komen en beginnen te bloeien.

Ik neem nog een biertje terwijl ik half luister naar wat ze te zeggen heeft, het maakt mij niet uit wat ze zegt ik weet dat ze wilt zoenen. Maarja hoe kan zij die eerste stap nou maken zonder er als een slet uit te zien, het zijn jongens, leeuwen die aan moeten vallen en niet de gazellen.

Ik ben het wachten zat ze zegt iets en ik kijk der aan ik lach en kijk naar beneden, wanneer ik weer naar boven kijk heb ik mijn hoofd al schuin en mijn mond een stukje open, ik voel hoe haar adem mijn lippen raakt en hoe vervolgens mij lippen de hare raken.

Er is kinderachtig gejuich op de achtergrond ik laat tenslotte mijn ware aard zien waar veel vrienden van me tegenop kijken. Ik heb hier geen zin in ik ben niet zo ik stop met zoenen lach naar der en denk aan die verschrikkelijke sigaretten smaak die zij in mijn mond achterlaat.

Ze staat op om nog wat te drinken te bestellen, ik kijk naar der heupen naar der billen en haar volle borsten, ze is mooi maar elk ander blondje die daar rond loopt is net zo mooi.
Uiteraard gaat ze eerst naar der vriendinnen toe, vertellen hoe ik zoen, details, details, details.


2

Mijn telefoon gaat af, wat is het warm in mijn kamer. De meid van laatst staat bij de bushalte bij mijn huis, het is 11 uur s'avonds.
Ze zegt dat ze even wou chillen, maar we weten allemaal wat er gaat gebeuren.

Ik loop naar de bushalte en zie der staan, ze heeft een rokje aan, ze wilt natuurlijk mijn hormonen op hol zien slaan. De begroeting is raar een knuffel terwijl we gezoend hebben.

We zijn in mijn kamer, zij weet wie ik ben ze kent mijn vriendinnen die wel aardig genoeg zijn om der te waarschuwen. Maar als ze weet wie ik ben waarom is ze dan hier? Wilt ze met iemand als ik omgaan voor de spanning. Wat maakt het uit ik vraag het gewoon, maar krijg een antwoord dat ze zelf ook niet weet wat ze hier doet. Kennelijk ben ik niet de enige met hormonen.

We staan op en kijken naar buiten mijn hand raakt haar rug en ik kijk hoe haar benen glimmen in het licht. Ik kus der en ze zoent wild terug ze bijt op m'n lip en duwt me langzaam richting mijn bed. Van binnen moet ik lachen waarom gebeurd dit altijd bij mij.

Ik draai nog 1 keer om terwijl mijn hand in haar zij knijpt pak ik der heup beet net onder der rokje, ik voel hoe warm der benen zijn en ik wil meer. Ik gooi der op bed en terwijl we neerkomen schuif ik der rokje verder omhoog, wat een mooie string heeft ze aan en wat een billen.
We zoenen ik lig bovenop der en knijp in die lekkere billen van der, ze geniet ze ademt luidruchtig en doet der hoofd omhoog, ik laat me gaan ik bijt haar in haar nek terwijl ik met mijn ene vrije hand aan haar haren trek zodat ze der hoofd naar achteren houdt.

Ik voel dat mijn pik hard wordt en trek der benen tegen me aan, ze houdt me gezicht vast terwijl we zoenen en komt naar voren ze wil meer. Mijn hand glijdt achterlangs haar t-shirt in en ik maak der bh los. Ze doet haar armen omhoog en ik trek der t-shirt uit, het blijft me verbazen hoe groot borsten kunnen zijn nadat je vrouwen topless ziet. Ik duw haar van me af en ze kroelt met mijn lakens.

Ik trek mijn shirt uit en ze likt haar lippen, ik moet lachen en trek zonder enige aarzeling haar rokje naar beneden. Ik ga weer op haar liggen en ze duwt me om, terwijl ze bovenop zit maakt ze mijn riem los, ik zie gelijk dat ze wel ervaring heeft.

Mijn boxer schaaft tegen haar slipje ik weet dat ze nat is.
Ik duw haar nog 1 keer op haar rug om eerst mijn boxer uit te trekken waarna ik haar slipje uit doe.

Condooms liggen binnen handbereik maar ik voel nog even of ze echt zo nat is.
Ze heeft geen zin in voorspel ze wilt neuken en verder niets.

Aantal keer bekeken: 9013
Waardering: 3.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online