Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gebarentaal.

U leest om dit moment het verhaal Gebarentaal gepost door Nanou Gevaert. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Nanou Gevaert
Gepost op: 2011-6-1

Verhaal:

Gebarentaal
Charlotte keek uit het raam. Ze zat er ook vlak naast. Haar buur was Jonas. Heel knap, stoer, maar lief. Charlotte was 14 jaar en hij 15. Ze verjaarde in het najaar. Maar er was ook een Megan. Die krijgt alle jongens. Maar Jonas laat zich door haar niet vangen. Charlotte dacht na dat ze in een trouwkleed stond met Jonas in een deftig pak. 'Juffrouw Roels, gaat u nog antwoorden?' zei de meester. 'Oh uh ...'
Jonas wees de pagina en vraag aan en Charlotte bloosde. Ze antwoordde meteen het juiste antwoord en meneer van Acker zei: 'Houd u uw gedachten maar bij de les.'
De bel ging en Charlotte verzamelde haar boeken voor biologieles.

De volgende ochtend stapte Charlotte uit bed en liep naar de badkamer. Ze borstelde eerst een beetje haar haren; 't was precies een ontplofte bom. Toen deed ze een plasje. Ze liep naar beneden en zag haar ontbijt al klaar staan; spek met eitjes. 'Dag mam,' zei ze tegen haar mama Inge. 'Dag schatje, ik ga eerst naar de winkel. Morgen is het zondag dus zijn de winkels niet meer open, tot straks,' zei Inge en verliet de moderne keuken. Charlotte liep naar de koelkast en haalde een blikje uit met "N.I.E.T. DR.Inken". 'Wie is dokter Inken?' vroeg ze zichzelf af en deed het blikje open. Ze dronk een slok en voelde zich duizelen. 'Dit is maar een ...' Er kwam geen geluid uit haar mond. Ze keek paniekerig rond. Zou ze iets zeggen tegen mam? Nee, dat kon niet. Ze kon niet spreken. Voorlopig, hoopte Charlotte. Ze at haar ontbijt op en maakte zich klaar. Toen maakte ze zich vlug uit de voeten en schreef een briefje die ze op de tafel legde: 'Ben naar het park'. Het in sierlijke letters geschreven briefje lag op de tafel naast Inge's gsm.
Charlotte liep langs de bomen. Haar skinny jeans bevatte haar gsm die trilde. Ze haalde het uit. Een sms'je, van Jonas! 'Het park?' stond erop. Ze zag Jonas zitten op een bankje met z'n gsm in z'n handen. Charlotte liep ernaar toe. Jonas stond op en gaf haar een zoen op de wang. 'Ik eh -' begon Jonas. Hij toonde haar om te gaan zitten en dat deed ze. 'Ik moet je iets zeggen. Vragen. Eh - ik heb sinds september gevoelens voor je. Wil je eh - verkering?' Dat liet ze zich geen twee keer zeggen! Alhoewel ze helaas geen stem had probeerde ze het duidelijk te maken. Ze wou knikken, maar dat lukte niet. Ze was versteend van de vraag. Toen rukte ze zich uit het bevroren ijs en kuste hem op de mond wat een duidelijke "ja" betekende. Charlotte sms'te dat ze haar stem kwijt was. 'Oei,' antwoordde Jonas. 'Nog 's oei,' zei hij en wees naar Megan die even verderop in het park stond. Ze zag koken van woedend hoe ze hadden gekust. 'Weet je, jij hebt iets wat zij niet heeft. Weet je wat?' Charlotte knikte. 'Mijn hart.' Jonas kuste haar en Charlotte voelde een warm gevoel in haar buik. Ze had haar stem terug, en Jonas' hart.

Aantal keer bekeken: 2533
Waardering: 5.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online