Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geduld.

U leest om dit moment het verhaal Geduld gepost door Liesbeth. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Liesbeth
Gepost op: 2007-5-23

Verhaal:

Geduld
't Was intussen alweer vier jaar geleden dat ik aangerand werd. Ik had vurig geprobeerd om het te vergeten en er geen woord over te reppen, tegen niemand. Maar toen ik overging naar mijn derde jaar middelbaar onderwijs, stond mijn wereld helemaal op zijn kop. Andere school, andere leerlingen, andere principes... Ik besefte toen pas dat ik het nog lang niet vergeten was en dat er nog meer in mijn hoofd speelde. Ik was ongelukkig en kon er alleen maar over praten met mijn lerares Latijn van toen. Toen ik haar bekende dat ik mezelf sneed en beter mijn polsen kon oversnijden, greep zij in. Urenlang heeft zij op mij ingepraat. Gezegd dat dit het niet waard was en dat ik mezelf niks mocht aandoen, omdat het haar heel veel pijn zou doen als ik er op zekere dag niet meer was. Uiteindelijk kon zij me overhalen, maar het snijden stopte niet. Ik maakte verschrikkelijke wonden, om te kunnen vergeten. Mijn lerares Latijn hield mij in haar armen als dat nodig was en er werd al 's gekust... Heel onschuldig, maar toch het gevoel gevend dat ik wat voor haar betekende. Maar wij werden te hecht en de directrice verbood elke fysieke aanraking en vertelde mij dat ik de oorzaak kon zijn van haar ontslag als ik er niet onmiddellijk mee stopte met haar op te eisen. Ik vertelde mijn lerares dat ik haar graag zag en verzekerde haar de oorzaak niet te willen zijn. Er volgde een periode van ontlopen, tot zij me vertelde dat zij het niet meer aankon. Even leek het alsof de directrice niet geslaagd was in haar opzet. Maar zij had niet alleen de band kapot gemaakt, zij had ervoor gezorgd dat hij nimmer opgebouwd kon worden. Ik had haar net verteld dat ik jaren geleden aangerand werd en het deed pijn om een week daarna te moetn horen dat ik haar niet meer kon knuffelen. Het schooljaar daarop verwaterde het al helemaal. Ik had haar nog vaak gezegd dat ik haar doodgraag zag, maar dat had geen enkel effect. Ik ontdekte dat zij alleen maar zo lief geweest was om haar geweten te sussen. Als ik mezelf wat zou aandoen, dan niet met een schuldgevoel te zitten en te moeten zeggen: "Ik had het kunnen voorkomen." Zij was degene die me het meeste gekwetst had en ik was nog steeds dol op haar. Nu nog altijd trouwens. En dat weet zij. Ik zag het leven niet meer zitten, maar had niet genoeg moed om zelfmoord te plegen. Ik nam mijn leraar wetenschappen in vertrouwen en vertelde hem hetzelfde als mijn lerares Latijn een jaar geleden. Dat ik mezelf sneed en er beter niet meer kon zijn. Omdat ik de mensen waar ik het meeste om gaf, toch altijd kwijtspeelde en ik aangerand werd voor hij me leerde kennen. Weet je wat hij antwoordde? "Er komt een tijd dat je normaal met iemand kan vrijen, zonder dat het pijn doet." Er kwam een jongen in mijn leven en wij hadden een koppel kunnen zijn. Maar ik benutte de kansen om hem te kussen niet en daardoor werd het niks. Ik kon het niet, hem kussen. Ik ben bezeten door knuffelen, sinds de aanranding, want ik redeneer namelijk zo: Als iemand je knuffelt, kun je er zeker van zijn dat hij of zij om je geeft, want anders doet hij dat toch niet. Maar dat maakte de wonde alleen groter en mijn redenering, elke knuffel deed mij denken aan mijn lerares Latijn. Mijn leraar wetenschappen besloot om mij te helpen. "Vertrouw je mij?", vroeg hij nogal onverwacht na de les scheikunde. Ik had hem verteld van de aanraking en het snijden en vertrouwde hem natuurlijk, maar aarzelde. Ik knikte heel even. "Weet je nog wat ik gezegd heb?", vroeg hij. Ik dacht even na en knikte opnieuw. "Ik wil het je bewijzen, maar alleen als jij dat wil." "Ik ben nog maagd.", bracht ik hakkelend uit. "Voorzichtig", zei hij zachtjes. Ik sloot mijn ogen en deed die pas minuten later weer open. Ik keek hem aan en duwde mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik voelde zijn armen om me heen en voelde hij mijn rug streelde. "Voorzichtig", herhaalde ik. Zachtjes kuste hij mijn lippen. Hijn nam mijn hand en nam mij mee naar het lokaal aan de andere kant van de gang, het godsdienstlokaal. Het godsdienstlokaal was goed ingericht. Er lag tapijt en er lagen wel honderden grote kussens op de grond waar je op kon gaan zitten of liggen als je er les had. Ik voelde dat hij zachtjes aan mijn hand trok en belandde net als hij op mijn knieeën. Zittend op zijn bovenbenen, voelde ik zijn erectie. Zijn hemd lag al gauw ergens tussen de kussens. Hij duwde mij voorzichtig op mijn rug in de kussens, terwijl hij mij kuste. Zijn linkerhand schoof langs mijn dijbeen naar boven en toen hij hoorde dat ik mijn adem inhield, vroeg hij: "Wil je dat ik ermee stop?" Ik schudde mijn hoofd en antwoordde dat het gewoon nogal onverwacht was. "Als je ermee..." Ik deed hem ophouden door hem te kussen en terwijl hij mijn lippen vurig terugzoende, vurig, niet hevig, ging hij heel zachtjes tussen mijn benen liggen en streelde mijn rug. Ik werd zeker van zijn lichaam op het mijne toen ik bijna onhoorbaar kreunde en mijn armen rond zijn nek geweven had. Zijn vingers duwden mijn jurkje omhoog. Toen het jurkje over mijn hoofd mijn hoofd getrokken werd en het naast mij neerviel, besefte ik dat hij wel voorzichtig zou zijn. Hij kuste mijn borsten en ging rustig naar beneden over mijn buik. Hij ritste zijn jeans los terwijl hij dat deed en toen hij aan mijn navel beland was, liet hij zijn broek bij zijn hemd neerwarrelen. Hij maakte de sluiting van mijn BH los en liet zijn tong over mijn tepels gaan. Ik trok zelf mijn slipje uit. Dat betekende voor hem dat ik mij nog altijd niet bedacht had. Toen voelde ik zijn penis in mij. Ik sloot mijn ogen, een traan liep langs mijn wang. Het deed onmenselijk veel pijn. Hij was nochtans rustig geweest. "Gaat het wel?", vroeg hij zachtjes. Ik schudde mijn hoofd en liet één zware kreun. Ik duwde mijn bekken een beetje naar boven, zodat het makkelijker zou gaan. Toen mijn ademhaling weer normaal was, ging hij héél zachtjes, héél voorzichtig een stukje verder, totdat hij helemaal in mij zat. Dat deed nog steeds verschrikkelijk veel pijn, maar ik zette mij erover. Toen kuste hij me weer en streelde mijn haar. Hij begon zachtjes op en neer te bewegen, maar stopte hij daar meteen weer mee. Zijn handen schoven mij een beetje naar omhoog, zodat ik hoger kwam te liggen. "Dan doet het een beetje minder pijn", stelde hij me op mijn gemak. Hij begon weer heel voorzichtig op en neer te gaan en dit keer deed het inderdaad wat minder pijn. In het begin ging het zachtjes, maar na enige tijd, ging hij wat harder en bewoog hij sneller op en neer. Ik deed mijn ogen weer open en zag zijn bezorgde gezicht voor me. Hij had er schijnbaar last mee om steeds harder te gaan, want hij was bang dat hij me pijn deed. Maar hij zorgde ervoor dat wij samen naar een hoogtepunt gingen en wachtte op mij, hij wachtte geduldig tot ik dat hoogtepunt bereikte. Terwijl hij nog wat harder bewoog en mijn ene been zachtjes optilde, hoorde ik mezelf bijna onhoorbaar kreunen en voelde ik dat ik een orgasme kreeg. Ik had mezelf niet voorgesteld dat een orgasme zo zou zijn. "O", was het enige wat ik uitbracht. Ik liet mij zachtjes in de kussens neervallen en voelde zijn lichaam bovenop het mijne. Hij was nog niet gestopt met strelen en het voelde zelfs fijn aan. Hij hield mij innig in zijn armen. "Deed het pijn?", vroeg hij. Ik antwoordde: "Ja... Maar ik had voor de eerste keer in mijn leven het gedacht en daarenboven het gevoel dat je gelijk had." Hij zoende mijn voorhoofd. "Maar niet alle jongens gaan zo geduldig zijn als jij." "Dan zijn zij je niet waard", antwoordde hij doodsimpel.

Aantal keer bekeken: 12487
Waardering: 8.31 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online