Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geest in huis.

U leest om dit moment het verhaal Geest in huis gepost door Nachtmerrie meisje. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Nachtmerrie meisje
Gepost op: 2011-7-2

Verhaal:

Geest in huis
Mirthe zat lekker rustig in haar kamer te computeren, Ze was alleen thuis maar haar vader zou over een halfuur thuis zijn. Plotseling hoorde ze iets beneden... 'Help, help me toch!'... Mirthe's adem stokte in haar keel. Ze liep naar haar kamerdeur en deed hem open. Ze viel bijna flauw van schrik. Vanuit de badkamer liep een spoor bloed naar de trap en verder naar beneden. Mirthe volgde het spoor de trap af. Het hulp geroep bleef aanhouden. Mirthe's hart bonkte tegen haar ribben en voetje voor voetje schuifelde ze de trap af. Halverwege de trap kwam er ook een spoor bij van een bebloede hand op de muur. Nog drie tredes en dan was ze beneden. Het spoor ging de hoek om. Mirthe keek om het hoekje. Het geluid kwam vanuit de trapkast! Ze liep er langzaam heen. In een ruk opende ze de deur en daar lag ze... Een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd als Mirtje. Eigenlijk leek het meisje wel op haar. Zelfde soort roze jurkje en lang zwart haar. Alleen het meisje was gruwelijk verminkt. ze had diepe steekwonden in haar buik en borst. Haar gezicht was bont en blauw geslagen en haar armen zagen er gebroken uit... Mirthe huiverde en kokhalsde. Plotseling viel het Mirthe op wat er niet klopte. De huis van het meisje was asgrauw... Het was een geest! Hoe langer Mirthe keek hoe meer het vlees van het meisje ging rotten. Er waren al hele stukken weg en je zag de botten. In shock bleef Mirthe staren tot er alleen maar botten lagen die langzaam verdwenen. Struikelend rende Mirthe de trap op. Ze stoof de badkamer in en plensde water in haar gezicht. Ze keek naar haar eigen gezicht in de spiegel en slaakte een kreet. In de spiegel zag ze het meisje zitten. In elkaar gedoken en bang. Alleen nu was ze niet in elkaar geslagen en was haar jurkje nog niet doordrenkt met bloed... Nu leek het meisje echt precies op Mirthe. het meisje staarde naar iets wat haar heel bang maakte. Plotseling kwam er een messteek in de buik van het meisje, en nog een, en nog een! het bloed stroomde over de buik an het meisje. Ze keek naar haar arm. Haar arm werd door iets opgetild en... gebroken! het geluid van het knakkende, brekend bot liet Mirthe opnieuw bijna kotsen. Met haar hand voor haar mond zakte ze op haar knieën. Doodsbang zag ze hoe de geest in elkaar werd geslagen. Plotseling ging beneden de deur open. Haar vader! Mirthe rende naar beneden en sloeg huilend haar armen om haar vader. "Meisje toch! Wat is er allemaal?" zei haar vader bezorgd. "Een geest... Ik heb een geest gezien! Ze liet me zien hoe ze is vermoord..." Mirthe huilt en jammert. Haar vader zet zijn tas op de grond en loopt naar de keuken. "heb je het niet gedroomd liefje?" vraagt hij. "Pap, het is 3 uur 's middags, wie slaapt er dan van mijn leeftijd?" Mirthe slaat haar handen voor haar gezocht en huilt. "Jij, Mirthe, jij slaapt dan en je wordt nooit meer wakker!". Verbaasd kijkt Mirthe op, ze schrikt... Haar vader heet in plaats van thee een groot gekarteld mes gepakt. Mirthe gilt en rent de trap op. Ze struikelt de badkamer weer in en doet hem op slot. Het meisje is er niet meer en het bloed is ook weg. Plotseling draait het slot vanzelf open. "ik heb een schroevendraaier liefje!" roept haar vader. Mirthe kruipt in een hoekje en kijkt bang naar de deur. Haar vader komt grijzend binnen. De eerste messteek is onverwacht en voelt Mirthe amper. De tweede en derde doen vreselijk pijn! haar vader steekt en slaat en... breekt haar arm! Mirthe verliest half haar bvewustzijn. Haar vader staat op en wast zijn mes. In een laatste kracht inspanning staat Mirthe op. Ze wankelt naar de deur en de trap af. Ze laat een bloederig spoor achter. Halverwege is ze te verzwakt en met een hand steunt ze tegen de muur. Dit komt haar allemaal zo bekend voor... Waarvan? Plotseling staat haar vader bovenaan de trap. "Mirthe schatje, waar ga je heen?" grijnzend komt hij de trap af en duwt hij Mirthe. Mirthe valt en stoot haar hoofd hard op de treden. Haar vader trekt haar onder haar oksels naar de trapkast. "Help, help me dan toch"roept Mirthe. Dan flitst door haar hoofd waar ze dit van kent... De geest! Het meisje! De geest wou laten zien hoe Mirthe vermoord zou gaan worden! Die gedachte is vreselijk, en het is ook gelijk de laatste gedachte van Mirthe ooit...

Aantal keer bekeken: 5676
Waardering: 7.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online