Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geesten.

U leest om dit moment het verhaal Geesten gepost door Kim. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Kim
Gepost op: 2007-7-6

Verhaal:

Geesten
Dit verhaal is echt gebeurd verhaal.


Rose geeft vanavond een slaapfeestje. Haar vader is daar niet zo blij me want hij vind haar nog veel te jong! Rose en haar moeder hebben hem overgehaald want haar moeder vond het wel leuk dat ze een slaapfeestje hield.
'Dan komt ze eindelijk eens onder de mensen' zei ze. S'avonds als ze een film wouden gaan kijken, voelt de vriendin van Rose, Vanessa iets aan haar been trekken. Ze denkt dat het niks is. Later verteld ze het tegen Rose en die zegt dat ze zich er niks van moet aantrekken.'Het gaat vanzelf wel weer over' zegt ze. Vanessa begint zich er toch wel aan te irriteren. In 1 keer voelt ze een enorme ruk aan haar been en schrikt.'Aaaauhhw hou op!' schreeuwt ze. Alle meisjes kijken haar aan. Ze zegt dat ze hele tijd iets aan haar been voelt, maar niemand gelooft het. Linda, ook een vriendin van Rose, roept opeens op 'zullen we geesten gaan oproepen!'. Iedereen kijkt haar schrikt op en kijkt haar raar aan. Marsha zegt 'Ja dat is lachen'. Dan kunnen we allemaal vragen stellen. Rose zegt 'ik weet het niet, ik heb allemaal verhalen gehoord over geesten dat het hééél gevaarlijk kan zijn. Ach, stel je niet aan, geloof je die verhalen? Rose mompeld wat onverstaanbaars. Vanessa zegt 'we kijken eerst wel die film af en dan kijken we wel wat we doen'.


Nadat ze de film hebben gekeken roept Marsha of ze nu dan geesten willen oproepen. Iedereen vind het goed. Rose twijfelt maar doet later toch mee. Ik heb nog een Ouija bord thuis, die hebben m'n ouders gebruikt vroeger om glaasje te draaien zegt Linda. Ik woon hier om de hoek, kan ik hem zo ophalen zegt ze.

Nadat ze het bord heeft opgehaald beginnen ze. Rose zegt 'nee niet hier, ik heb gelezen dat je geest dan in huis blijft hangen! Laten we het buiten doen' Vanessa zegt snel 'Ja doe maar buiten dat is uuhh.. leuker! Marsha mompelt en gaat later ook mee. Rose pakt een glas en en zet die op het midden van het Ouija bord. Ze leggen allemaal hun wijsvinger op het glas. Is er een geest in ons midden? zegt Linda. Ze vraagt het opnieuw. Opeens begint het heel hard te waaien, en het glas schuift langzaam naar Ja. Vanessa staat op en begint voor zich uit te staren. Marsha zegt 'Vanessa wat doet je! Dat moet je niet doen, straks gaat de geest weer weg. Maar Vanessa luistert niet. Ze begint hele rare dingen uit te praten. Hisnafiskijus.. farlopintius.. Rose vind het maar niks. Opeens zegt Vanessa 'Barlewentusjmon.. kantelarfimas ta!' Ze kijkt ineens Marsha aan en springt bovenop haar. Ze begint haar te wurgen. Vanes.. a Vanessa! Hou o.. Meer zegt ze niet en valt verstijfd achterover. Linda en Rose voelen 2 koude handen in hun nek en raken ook verstijfd. Ineens zijn de handen weer weg. Ze kijken elkaar aan. Vanessa en Marsha zijn weg! Linda en Rose willen naar binnen rennen maar Linda struikelt... Als Rose binnen is kijkt ze achterom. Geen Linda... HELP roept ze keihard. Ze ziet in een flits haar vader en moeder in een auto zitten die tegen een boom aan staat. En meteen is het weer weg. Ze vind het allemaal heel eng! Nog een keer roept ze help. Daar komen haar vriendinnen aanrennen. Hoe kan dat? Net waren ze nog.. maar.. huh? Rose snapt er allemaal niks van. Ze verteld het hele verhaal maar haar vriendinnen vertellen een heel ander verhaal. Dat ze gewoon een film aan het kijken waren en dat Rose popcorn ging halen. Er was dus eigenlijk helemaal niks gebeurd... Ze ziet een schim voor zich en voelt de koude handen ineens weer! Ze ziet wit voor haar ogen en is overleden.

Aantal keer bekeken: 20590
Waardering: 4.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online