Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geestenbestaan .

U leest om dit moment het verhaal Geestenbestaan gepost door Chanelle. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Chanelle
Gepost op: 2010-11-17

Verhaal:

Geestenbestaan
4 uur smiddags zaten Liza en Luna op de bank. Hoelaat moet je thuis zijn vroeg Liza... Ik denk om half 7. Vraag anders of je bij mij kan slapen? Oke'. ik bel me moeder wel even. Oke ik ren ff snel naarboven naar me moeder'. Liza rent naar boven en Luna belt haar moeder'. & Liza's moeder zegt hetmag maar ik ben tot half 2 weg.. duss doen jullie rustig vanavondd? en optijd slapen. Jaja ma, we slapen optijd'. oke dan maghet'. Luna kotmnaarboven gestormt het mag! Jeeeee schreeuw liza'. kom laten we pannenkoeken bakken en daarnaa film kijken'. 15 min later'. welke film wil je zien Luna? Eeeeh doe maar een komedie film;. mmmh laten we een spannende film doen? Oke ookgoed', Meiden mama gaat weg tot morgen.:D Doei mam Doei mevrouw.Oke letsgo met die film. Druk maar op play dan pak ik snel de popcorn en de cola.
Huh liza hoor jij dat ook? Wat? dt geschuif.... Nee'. vast de windd;. ohzalwelja'. 20 min Later'. AH! liza ik hoor echt iets hoor'.
Waardan?
achter die plant vandaag'.:O
MIAUUWW'.! Opeens spingt er een kat voorbij'. Ooh dat is Snuf maar'.. Liza hoort gehijg ze kijkt achter het gordijn en begint the schreeuwen snelsnel pak je jas en je tas we moeten weg hier'. HOEZO? Er zijn hier geestenn;. snel naarde buren'. LIZA KIJK DAAR! EEEN MAN MET EEN MEISJE! REN LUNA REEEEEEN! Ze rennen snel naar de burenn'. maaar die zijn erniet! opeens gaat de deur open en zien ze die mensen naarbuitten komen Aaaaaaaah. snell naar andere'. die zijn er gelukkig weg ze bonken zohard als ze kunnen de mevrouw doet open en zze wijzen naar de 2 mensenn die eraan komen gelopen en heel langzaam en eng'. ze renne naar binnen en de vrouw doet de deur dicht'. watwas er aan de hand..? vroeg de vrouw'. me moeder ik weg en de waren geestenn;. en me kat is weg naar buitenn.:O en ze kwamen eraan'. jullie zijn hier veilig zij de vrouw gerustt'. we bellen je moeder op en jullie kunnen hiere blijven tot alles weer normaal is'. THEENDD.(l')

Aantal keer bekeken: 2284
Waardering: 5.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online